Millaista naistyyppiä vierastat?
Minkälaisten naisten kanssa et tule toimeen tai et usko helposti ystävystyväsi?
Kommentit (123)
Sellaista "kunnollista" tyyppiä, joka on hillitty ja ehkä vähän nössö. En myöskään pidä toisesta ääripäästä, eli nämä lyhyttukkaiset tanakat räväkkätädit.
Pedofiilinaista. Esim. Anneli Auer.
Pickme-naiset on ärsyttäviä. Siis sellaiset joiden koko persoonallisuus koostuu miesten mielyttämisestä tavalla tai toisella, ja he kehuskelevat kuinka ovat aina nättinä, tekevät ruokaa ja heittävät kuperkeikkoja miesten edessä jos hän vain käskee.
Itseään suorapuheisina pitävät naiset joilla käytännössä puuttuvat kaikki sosiaalisen käytökset tavat, kun ne kaikki aivopierut pitää kovaan ääneen töräyttää kaikkien kuuluville. Kuvioon kuuluu kommentti: "kaikki ei kestä mun vahvuutta"
En nyt sanoisi että varsinaisesti karsastan, mutta esimetkiksi Tinderissä huomaan pyyhkiväni monia vasemmalle, koska heidän elämäntapansa vaikuttaa liian urheilulliselta tai matkailukeskeiseltä. Ja urheilullisella elämäntavalla en ehkä niinkään tarkoita urheilun harrastamista, sillä uskoisin ymmärtäväni ja tulevani toimeen paljonkin urheilua harrastavan kanssa, vaan enemmänkin "vapaa-ajan" monipuolista ja yhteistä urheiluelämää.
Ehkä oikeassa elämässä enemmän varsinaisesti karsastan alkoholia säännöllisesti käyttäviä henkilöitä, mikä on ehkä sääli, sillä en varsinaisesti suhtaudu moralisoivasti tai tuomitsevasti alkoholin käyttöön, vaikka en itse juomisesta pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista "kunnollista" tyyppiä, joka on hillitty ja ehkä vähän nössö. En myöskään pidä toisesta ääripäästä, eli nämä lyhyttukkaiset tanakat räväkkätädit.
Sama. En välttele/inhoa, luultavasti arvostan vaikkapa työkaverina, mutta ei vaan natsaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Persumaista… ei siis välttämättä persu, mutta voisi olla.
Mitä tarkoittaa persu?
Ihmiset, jotka uhriutuvat ja vääristelevät sanoja. On mahtavaa, että joku herää ajatukseen ja esittää tarkentavan kysymyksestä ja sen jälkeen perustellen kertoo, miksi näkökulmani on hänestä väärä. Asiat voi riidellä, mutta se tahallaan asioiden vääristäminen ja uhriutuminen on ominaisuus, jollaisen omaavia koetan jatkossa vältellä ja olen hyvin varovainen heidät tavatessaan.
Pintaliitoporukkaa. Laitetaan päälle tiukka pikkumusta ja korkkarit vaikka ulkona olis se 30 astetta pakkasta. Otetaan peilin kautta selfieitä ja kikatetaan kaikelle.
Älykästä ja vahvaa, en kestä itseni outsmarttaamista enkä sitä etten voi alistaa ja kontrolloida.
Neonväritukat :) karseita, ja kaksi kiloa meikkiä ei ns. kaunista ketään.
Junttia, jolla jäi koulut kesken ja joka yrittää päteä luontaistuotteilla ja terveyshuuhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Älykästä ja vahvaa, en kestä itseni outsmarttaamista enkä sitä etten voi alistaa ja kontrolloida.
Outsmarttaamista 😂 sä oot hidas rääpäle.
Nysveröitä, jotka ei saa taulua seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava, perussuomalainen. Usein kyllä samaa sakkia.
No eihän ole. Niillä lihavimmilla tädeillä on jotkut kummalliset silmälasit, värikkäät kaavut vaatteina ja räväkästi värjätty tukka. Ne ovat niitä feministejä, vihreitä ja vasemmistolaisia.
Sanoin että ne on usein samaa sakkia ja seison sanojeni takana. On paljon muitakin lihavia mutta hyvin monet ovat persuja.
Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia, joten persuja lienee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista joka käyttää itsestään sanaa "räväkkä" ja kuuntelee frendiensä kanssa Kaija Koota etkoilla kun lähtee ryyppäämään ja pokailemaan miehiä.
Yleensä sellaisia 35+ Kouvolatukkaisia punkeroita joilla on alhainen koulutustaso ja nuorena hankittuja lapsia miehen/miesten kanssa, joista on kyllä erottu jos ikinä yhdessä oltiinkaan.
Just nää. Tatuoituja, tupakoivia, viinaanmeneviä, ammatti yleensä parturi-kampaaja, lähihoitaja, ravintolatyöntekijä tai myyjä.
Ovat melkein jännänaisia mutta ovat liian taviksia siihen.
Kaffepulla kirjoitti:
Sellaiset ”yksi kundeista” -tyyliset naiset on aina olleet mun mielestä jotenkin epäilyttäviä. Ovat usein sellaisia, että eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, koska heille toinen nainen on aina kilpailija.
Wrong. Itse olen tälläinen ja kumoan täysin sanomasi vai mihin perustat väitteesi? Olisi hauska tietää. Itse tulen miesten kanssa juttuun aina (ja uskallan olla oma itseni heidän kanssa enemmän) tulisin ja tulen toimeen naisten kanssa mutta miesten kanssa tulen juttuu paremmin koska naiset on yleisesti kateellisia ja kieroja ja koen voib luottaa mies puolueisiin kavereihin sekä ystäviin enemmän. Sekä mua on tytöt myös koulukiusanneet ylä-aste aikaan ulkonäköni takia olin silmätikku kun pojat piirittivät. Miehet ovat luotettavampia eivätkä juoruile jota en naisilta jaksa. Tai toisten nokittelua. Siksi en halua nais seuraa miehiä enempää
Sellaista joka panee varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Sellaiset ”yksi kundeista” -tyyliset naiset on aina olleet mun mielestä jotenkin epäilyttäviä. Ovat usein sellaisia, että eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, koska heille toinen nainen on aina kilpailija.
Wrong. Itse olen tälläinen ja kumoan täysin sanomasi vai mihin perustat väitteesi? Olisi hauska tietää. Itse tulen miesten kanssa juttuun aina (ja uskallan olla oma itseni heidän kanssa enemmän) tulisin ja tulen toimeen naisten kanssa mutta miesten kanssa tulen juttuu paremmin koska naiset on yleisesti kateellisia ja kieroja ja koen voib luottaa mies puolueisiin kavereihin sekä ystäviin enemmän. Sekä mua on tytöt myös koulukiusanneet ylä-aste aikaan ulkonäköni takia olin silmätikku kun pojat piirittivät. Miehet ovat luotettavampia eivätkä juoruile jota en naisilta jaksa. Tai toisten nokittelua. Siksi en halua nais seuraa miehiä enempää
Sulla ei kyllä järki päätä pakota jos toinen sanoo että "ovat usein..." ja sit sun mielestä se että sinä, yksi ihminen, onkin jotain muuta "kumoaa täysin" sen sanoman.
Naiset joiden puhe koostuu feminismistä, eli ikinä ei vaihdeta vapaalle vaan se on alati läsnä.