Millaista naistyyppiä vierastat?
Minkälaisten naisten kanssa et tule toimeen tai et usko helposti ystävystyväsi?
Kommentit (123)
Kaffepulla kirjoitti:
Sellaiset ”yksi kundeista” -tyyliset naiset on aina olleet mun mielestä jotenkin epäilyttäviä. Ovat usein sellaisia, että eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, koska heille toinen nainen on aina kilpailija.
Exän naispuolinen kaveri oli just tällainen ”yksi kundeista” ja hänen suhtautuminen minuun oli jäätävää... ei puhunut mulle sanaakaan ja olin hänelle ilmaa silloisen parisuhteeni ajan, jos satuttiin viettämään iltaa samassa porukassa. Myös edellisessä työpaikassa oli tämän tyyppinen työkaveri, joka ei vastannut tervehdyksiini, ei huomioinut olemassa oloani mitenkään. Eli tällaisesta naistyypistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Sellaiset ”yksi kundeista” -tyyliset naiset on aina olleet mun mielestä jotenkin epäilyttäviä. Ovat usein sellaisia, että eivät tule toisten naisten kanssa toimeen, koska heille toinen nainen on aina kilpailija.
Wrong. Itse olen tälläinen ja kumoan täysin sanomasi vai mihin perustat väitteesi? Olisi hauska tietää. Itse tulen miesten kanssa juttuun aina (ja uskallan olla oma itseni heidän kanssa enemmän) tulisin ja tulen toimeen naisten kanssa mutta miesten kanssa tulen juttuu paremmin koska naiset on yleisesti kateellisia ja kieroja ja koen voib luottaa mies puolueisiin kavereihin sekä ystäviin enemmän. Sekä mua on tytöt myös koulukiusanneet ylä-aste aikaan ulkonäköni takia olin silmätikku kun pojat piirittivät. Miehet ovat luotettavampia eivätkä juoruile jota en naisilta jaksa. Tai toisten nokittelua. Siksi en halua nais seuraa miehiä enempää
Homman nimi selviää kyllä tästä kirjoitustyylistä ja painajaismaisesta kieliopista. En yleensä nipota jos tulee muutama typo tai autocorrect mutta tuollainen tarkkissuoritus ei selity sillä.
Olet tyhmä, mutta luultavasti ok näköinen. Miehet kestää sun seuraa paremmin koska oot silmänruokaa/ovat beta orbitereja. Naisten kanssa et tuu toimeen ku ne ei kohtele sua hyvin pelkkien tissien takia.
Mitä mä just luin? Naiset ei tule toimeen tissien takia? Nyt meni ohitse. Minusta naiset nimenomaan ovat kieroilevia enkä itsekkään, mikäli olisin nainen, sellaista jaksaisi. Hyvä peruste.
Naiset eivät tykkää tyhmästä, ärsyttävästä, huonokäytöksisestä naisesta, mutta miehet saattavat katsoa sormien läpi noita puutteita koska tissit. Jos tulee toimeen vain miesten kanssa niin on monesti paska tyyppi josta ei ole iloa kuin silmille (ja sängyssä).
Epäkypsää minäminä-prinsessaa. Kuvailee itseään instagramiin, ajatukset pinnallisia, laumasieluinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Wrong. Itse olen tälläinen ja kumoan täysin sanomasi vai mihin perustat väitteesi? Olisi hauska tietää. Itse tulen miesten kanssa juttuun aina (ja uskallan olla oma itseni heidän kanssa enemmän) tulisin ja tulen toimeen naisten kanssa mutta miesten kanssa tulen juttuu paremmin koska naiset on yleisesti kateellisia ja kieroja ja koen voib luottaa mies puolueisiin kavereihin sekä ystäviin enemmän. Sekä mua on tytöt myös koulukiusanneet ylä-aste aikaan ulkonäköni takia olin silmätikku kun pojat piirittivät. Miehet ovat luotettavampia eivätkä juoruile jota en naisilta jaksa. Tai toisten nokittelua. Siksi en halua nais seuraa miehiä enempää
Homman nimi selviää kyllä tästä kirjoitustyylistä ja painajaismaisesta kieliopista. En yleensä nipota jos tulee muutama typo tai autocorrect mutta tuollainen tarkkissuoritus ei selity sillä.
Olet tyhmä, mutta luultavasti ok näköinen. Miehet kestää sun seuraa paremmin koska oot silmänruokaa/ovat beta orbitereja. Naisten kanssa et tuu toimeen ku ne ei kohtele sua hyvin pelkkien tissien takia.
Ylä astelaisilla tissit??😂
Se olikin se olennaisin asia tuossa (ja kyllä, yläasteella alkaa olee monella tissit). Tais osua maaliin ku piti tohon takertua.
Ei mun ylä-asteella kyllä ketään rintojen koon perusteella haukuttu tai arvosteltu 2000 alussa
Luetun ymmärtäminen 0/5.
Ei kukaan ole väittänyt että ketään oltaisiin haukuttu yläasteella rintojen takia. Pointti oli että olet tyhmä ja ärsyttävä (minkä olet osoittanut tässä ketjussa), mutta miehet sietää sitä koska sulla on tissit.
En tiedä oliko yläasteella, ei ole relevanttia.
Ja se "tissien takia" ei tarkoittanut kirjaimellisesti edes tissejä vaan kiertäen sitä, että olet nainen.
Toimittajaa. Taitavat olla vihervassareita suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Kieroileva. Esimerkiksi tykkää kaikkien muiden somepäivityksistä, mutta ei niiden, joita haluaa kiusta edes vähän. Rivät kuitenkaan poista niitä, vaan pitävät siellä, että voisi kurkkia mitä juoruttavaa löytyisi.
Puhuu pahaa muista. Jättää jonkun ulkopuolelle.
Tällaisen kommentin voi kirjoittaa vain ihminen, jolla on tyyliin 16 FB-ystävää joilla niilläkään ei yhtään sen enempää. Saattaa mennä päiviä, etten itse tykkää kenenkään päivityksistä, kun niissä ei ole mitään tykättävää. Silti minulla ei ole yhtään mitään kyseisiä ihmisiä kohtaan ja haluan olla heidän kontaktinsa.
Ja suurinta osaa päivityksistä FB ei algoritminsa takia minulle edes näytä. Joskus tulee mieleen, että mitähän jollekin tuttavalle kuuluu, ja hän on voinut olla hyvinkin aktiivinen FB:ssä koko ajan, mutta päivitykset eivät vain ole näkyneet minulle.
Somejulkkismeikkipellet ja ylireippaat partiolaiset, eipä ole oikein mitään yhteistä.
Sellaista, jonka elämä on somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluuloisten. Ei ole itse asiassa sukupuolittunut juttu.
Kaikkien kanssa olen tullut toimeen joilla itsellään kyky tutustua eikä keksi suoraan ulkoisten ominaisuuksia mukaan millainen olen.
Lainaan itseäni, en edes yhtään alanuolta saanut. Suurin osa ketjuun kommentin kirjottaneista vaikuttaisi olevan sellaisia joiden kanssa en tulisi toimeen ja joiden kanssa en haluisi olla tekemisissä.
Sähköallergista ja hajusteyliherkkää elämäntapavalmentajaa, joka harrastaa homeopatiaa ja chakroja.
Joka asiaan sekaantuvasta, muiden puolesta loukkaantuvasta, näennäisestä feminististä, jolla on ”oikeus”
ahdistella miehiä.
Vierastan sellaista, joka jaottelee ihmisiä sukupuolen mukaan. Ankeaa.
Mulla tuskin olis hirveesti yhteistä jonkun supertehokkaan, tosi urheilullisen siisteysintoilijan kanssa. Sellaisen, jonka elämä on hirmu tarkkaan organisoitua ja kotona kaikki paikat aina tip top. Joka päivittäisen salitreeninsä jälkeen vielä jaksaisi siivota, laittaa ruokaa perheelleen, lenkittää koiran, ja tekisi tuon kaiken hymy huulilla tyylikkään hillityssä meikissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Ylä astelaisilla tissit??😂
Se olikin se olennaisin asia tuossa (ja kyllä, yläasteella alkaa olee monella tissit). Tais osua maaliin ku piti tohon takertua.
Ei mun ylä-asteella kyllä ketään rintojen koon perusteella haukuttu tai arvosteltu 2000 alussa
Luetun ymmärtäminen 0/5.
Ei kukaan ole väittänyt että ketään oltaisiin haukuttu yläasteella rintojen takia. Pointti oli että olet tyhmä ja ärsyttävä (minkä olet osoittanut tässä ketjussa), mutta miehet sietää sitä koska sulla on tissit.
En tiedä oliko yläasteella, ei ole relevanttia.
Ja se "tissien takia" ei tarkoittanut kirjaimellisesti edes tissejä vaan kiertäen sitä, että olet nainen.
Tossa on perää, näin miehenä.
Toi kirjoitusasu kyllä kertoo omaa kieltään älykkyydestä ja kyllä mä voin ihan suoraan sanoa, että mulla on kavereina aika yksinkertaisia naisia muutama. Jos olisivat miehiä, en jaksaisi elleivät olisi jotain lapsuudenkavereita.
Ovat siis ihan kavereita, pari on sellaisia että jos heitä kiinnostaisi niin saattaisi kiinnostaa minuakin, mutta mitään en ole tehnyt eikä johdu siitä ettei olisi pokkaa. Kummallinen yhtälö, ulkonäkö selvästi painaa vaakakupissa vaikka suhdetta tai edes seksiä en varsinaisesti halua ja suhteet ovat aidosti platonisia.
Moni kaunis nainen käyttää fiksuuttaan ihan muilla tavoilla eikä hengaa huumerikollisten kanssa. Mutta kukin tyylillään.