Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naistyyppiä vierastat?

Vierailija
07.10.2021 |

Minkälaisten naisten kanssa et tule toimeen tai et usko helposti ystävystyväsi?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä vierasta mitään naistyyppiä, vierastan ihmistyyppiä. Vierastan juoruilijoita, itseään koko ajan korostavia sekä kaikesta valittajia. Muuten tulen toimeen hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja pidän monista erilaisista ihmisistä.

Minä taas viihdyn kaikesta valittajien kanssa. Yleensä eivät tiedosta sitä itse, eli saattaa olla kuka tahansa teistä yläpeukuttajistakin.

Vierailija
82/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäistyvästä teinitytöstä.

Vierailija
84/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia tuijottavia tiukkahuulisia.

Vierailija
85/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereita, jotka ovat aina miesten puolella ja vähättelevät oman sukupuolensa edustajia. Näitä oli paljon johdon sihteereinä vielä 15 vuotta sitten.

Vierailija
86/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolaista.

Vierailija
87/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomereita, jotka ovat aina miesten puolella ja vähättelevät oman sukupuolensa edustajia. Näitä oli paljon johdon sihteereinä vielä 15 vuotta sitten.

Kuten Sanna Ukkola.

Vierailija
88/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuskin olis hirveesti yhteistä jonkun supertehokkaan, tosi urheilullisen siisteysintoilijan kanssa. Sellaisen, jonka elämä on hirmu tarkkaan organisoitua ja kotona kaikki paikat aina tip top. Joka päivittäisen salitreeninsä jälkeen vielä jaksaisi siivota, laittaa ruokaa perheelleen, lenkittää koiran, ja tekisi tuon kaiken hymy huulilla tyylikkään hillityssä meikissään.[/quote

Tämä kommentti kärjistetty ja hauska, tunnistin itseni ja uskoisin, että aika moni nelikymppinen työssäkäyvä äiti löytää itseään tästä.

Minulla on kaksi teiniä, aviomies, vuorotyö, harrastuksia, ja kotitöitäkin pitää välillä tehdä.

Lisäksi pidän itsestäni huomattavasti enemmän kun huolehdin siitä, että käyn treeneissä ja juoksemassa.

Pidän itsestäni myös enemmän kun olen huoliteltu samalla kun teen tämän kaiken, eihän se hiusten laittaminen ja kevyt meikki ja kivat vaatteet ole mikään hirmuinen työmäärä tai uhraus, päin vastoin.

Lainaamassani kommentissa luetellut asiat ovat minulle ja varmasti monelle muullekin, ihan tavallisia elämään kuuluvia asioita.

Ja mielelläni teen asioita perheelleni ja perheeni kanssa, ja hymy huulilla, miksipä ei, elämä on kivaa yleensä. Pidän jopa työstäni.

Ehkäpä lainaamassani kommentissa kuvailtiin, sitä ns. naapurin tyttöä, ehkä olen sellainen vielä näin nelikymppisenäkin.

Aloituksen kysymykseen vastaan, että kovin räväkän naisen kanssa minulla ei ole paljon yhteistä, mutta toimeen kyllä tulen tälläisenkin tyypin kanssa.

Vierailija
89/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka pihtaa pimperoa. Jos on mahdollista saada friends with benefits niin hittoako mä teen yhdelläkään friend without benefits?

Vierailija
90/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka puhuu jatkuvasti lapsistaan, pätee lapsillaan, elää lastensa kautta.

Vierailija
91/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava, perussuomalainen. Usein kyllä samaa sakkia.

:D

Katsotaanpa eduskuntaa. Persunaiset loistavat ulkonäöllä ja ainakin laihuudella. Älystä puhumattakaan, mutta sitä ei nyt kysytty. 

Vierailija
92/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanpa eduskuntaa. Persunaiset loistavat ulkonäöllä ja ainakin laihuudella. Älystä puhumattakaan, mutta sitä ei nyt kysytty. 

Eduskunta ei varsinkaan perussuomalaisia kuitenkaan demografisesti edusta kovin hyvin (paitsi rikollisuudessa). Persukansanedustajat ovat hyvätuloisia ja monet koulutettuja, äänestäjänsä taas jotain aivan muuta.

Vierailija
93/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- laiska ja lihava (yleensä on sekä että)

- epäsiisti

- ikisinkku (ei kelpaa kenellekään koska on niin hankala)

- pihi

- lokki

- yrittää olla parempi kuin muut, ei koskaan kerro mitään negatiivista itsestään tai parisuhteestaan vaan haluaa antaa kaikille sellaisen kuvan että on täydellinen

- seinäruusu jolla ei koskaan ole omia mielipiteitä mistään

- huumoritajuton feministi (kulkee käsikädessä)

- osallistuu heterona Pride hössötyksiin

- vihervasemmistoa äänestävä

- ei ole koskaan matkustanut Suomen ulkopuolelle

- maskihysteerikko

Vierailija
94/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoja. Täällä teitä on hauska trollata, mutta tosielämässä pysyttelen kaukana.

M33

Vierailija
95/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Huuuuh-huh. Eihän näille pärjää kuin Manna Sarin itse, ja se on puolet nuorempi. 

Vierailija
96/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Sanna Ukkola.

Juuei vaan oikeat boomerit, jotka ovat jo enimmäkseen eläkkeellä.

Vierailija
97/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian räväkkä ja liian sulkeutunut. Liian basic bitch jonka kanssa keskustelussa ei päästä temppareita syvemmälle. Sellainen joka pelkästään valittaa.

Vierailija
98/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten.  Liian paljon näkemyseroja kanssani.

Tupakoijien. Serkkuni polttaa, ja hänenkin seurassaan on sitä, etten tiedä mitä teen sillä aikaa, kun hän on tupakalla. Sitten se haju, kun hän saapuu sieltä, on kamala. Pelkäisin myös, että ystäväni sairastuisi keuhkosyöpään,

Vierailija
99/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijien. Serkkuni polttaa, ja hänenkin seurassaan on sitä, etten tiedä mitä teen sillä aikaa, kun hän on tupakalla. Sitten se haju, kun hän saapuu sieltä, on kamala. Pelkäisin myös, että ystäväni sairastuisi keuhkosyöpään,

Mitä sä teet sillä aikaa ku sun kaverit käy paskalla?

Vierailija
100/123 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieroileva. Esimerkiksi tykkää kaikkien muiden somepäivityksistä, mutta ei niiden, joita haluaa kiusta edes vähän. Rivät kuitenkaan poista niitä, vaan pitävät siellä, että voisi kurkkia mitä juoruttavaa löytyisi.

Puhuu pahaa muista. Jättää jonkun ulkopuolelle.

Tällaisen kommentin voi kirjoittaa vain ihminen, jolla on tyyliin 16 FB-ystävää joilla niilläkään ei yhtään sen enempää. Saattaa mennä päiviä, etten itse tykkää kenenkään päivityksistä, kun niissä ei ole mitään tykättävää. Silti minulla ei ole yhtään mitään kyseisiä ihmisiä kohtaan ja haluan olla heidän kontaktinsa.

Ja suurinta osaa päivityksistä FB ei algoritminsa takia minulle edes näytä. Joskus tulee mieleen, että mitähän jollekin tuttavalle kuuluu, ja hän on voinut olla hyvinkin aktiivinen FB:ssä koko ajan, mutta päivitykset eivät vain ole näkyneet minulle.

Me kaikki olemme erilaisia. Piksautappa se oma minäminä kuplasi ja hyväksy se, että dissaamasi kirjoituksen asiat ovat todellisia joillekin. Ei ehkä sinulle, mutta muille. Kannattaa katsoa elämää siltä kannalta, että mitä vain voi tapahtua, vaikka se ei tapahtuisi juuri itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi