nörttimiehelle joululahja!?
Mitä kannattaisi ostaa nörttimiehelle lahjaksi? Ei siis pelaa pelejä
Kommentit (22)
Tabletti? Lisää muistia koneeseen? Sähköhammasharja? Lahjakortti silmälasikauppaan?
Jotain ei-nörttiä, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tulla kategorisoiduksi johonkin ahtaaseen stereotypialokeroon.
Uusi kotelo? Tabletti? Itse olen vihjaillut steam-lahjakortista, mutta jos ei pelaa pelejä, niin ei sitä sitten. t. nörttimimmi
Voisit tilata sille jonkun lehden. MB, tieteen kuvalehti, tiedelehti...
Romanttinen yhteinen pitkä viikonloppu Pariisissa.
Osta SDHC-muistikortti. Niitä tarttee aina. 32GB tai isompi.
Suomessa maksavat tuplasti, ja toi laadukas ja hyvä ostos.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B007XZM6VG/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Tulee viikossa.
Puhelimen/tabletin kotelo? Kirja? Jotain ei-nörttiä, vaikka kello?
Mistä asioista mies on kiinnostunut? (Älä sano että nörttimäisistä jutuista, niitä on niin paljon. Tarkemmin?) Ja mikä on budjettisi?
Hmm.. Tabletti ja loma, muuten ihan mukavia lahjoja mutta sillä on täysin bränikkä tabletti ja loma on vähän budjetista yli :D Harrastaa sarjakuvia ja kaikkia miniatyyrijuttuja ja tähtiensotaa yms yms
T:ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:07"]
Jotain ei-nörttiä, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin tulla kategorisoiduksi johonkin ahtaaseen stereotypialokeroon.
[/quote]Höpö höpö, hyvä lahja ottaa huomioon vastaanottajan persoonan ja intressit, eikä siinä ole mistään stereotypioista kyse.
t. Nörttinainen
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:18"]
Hmm.. Tabletti ja loma, muuten ihan mukavia lahjoja mutta sillä on täysin bränikkä tabletti ja loma on vähän budjetista yli :D Harrastaa sarjakuvia ja kaikkia miniatyyrijuttuja ja tähtiensotaa yms yms
T:ap
[/quote]Miten olisi jotain lempparisarjikseen liittyvää krääsää? Esim. AlphaGeek myy, ja sitten tietenkin moni ulkomainen nettikauppa, mutta niistä tilaamisella alkaa olla jo kiire: http://www.alphageek.fi
Kysy puuttuuko lempparisarjakuvasta joku tietty albumi tai jotain?
No jotain niihin sarjakuviin ja miniatyyreihin liittyvää? Tai sit jotain ihan muuta, ei välttämättä krääsää vaan esim. lahjakortti hierontaan tai joku elämysjuttu sinun kanssa. Tee itse lahjakortteja joilla voi lunastaa sinulta "palveluita" (aamiainen sänkyyn, hieronta, suihinotto jne :D).
Joku pienoismalli, jota voi maalailla ja väkertää
Uusi laskin, taulukkokirja, harppi ja kolmioviivain setti, tietokirja
Nörtti on tänä päivänä (valitettavasti) aika laaja käsite. Mitä siis hän lähinnä nörtteilee? Jos tekniikkaa, niin hanki jotain harvinaista teknologiaa, ei vain mitään tuikitavallista tablettia tai lisämuisitia. Eihän niissä ole mitään erikoista.
Netistä löytyy paljon kauppoja ja jos niistä ei halua ostaa, niin ainakin saa ideoita:
RC-lentokone, itse koottava T: diplomi-insinöörin vaimo
Hyvä idea.