YLE:llä Trumpia kommentoimassa neuvostosankarin ja Che Guevaran mukaan nimetty "asiantuntija"
YLE yrittää maalata Trumpin mellakoiden hallinnasta jotain fasismiin viittaavaa, vaikka todellinen ongelma on demokraattista oikeusvaltiota vastustavat mellakoijat jotka rikkoo lakia.
Mielenkiintoisempaa on YLEn asiantuntija Juri Tomas Ernesto von Bonsdorff.
"Juri von Bonsdorffin isä oli vasemmistolainen toimittaja. Hän kertoo saaneensa etunimensä kosmonautti Juri Gagarinin ja sissijohtaja Ernesto Che Guevaran mukaan.[4]"
Kommentit (23)
Ei nimi miestä pahenna, ei varsinkaan aatelismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tausta kertoo paljon kyseisen asiantuntijan arvomaailmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs oma taustasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei, mutta se että yle päästää ääneen kertoo että toimitus on varmistanut oikeat mielipiteet jo etukäteen. Näin tämä "tiedon" välitys toimii suomessa tietyissä mediassa tänä päivänä.
No jos asia on noin niitä mitä väliä sillä on kuka sieltä raportoi?
PutLerin on aika antautua 1 500 000+ ihmisen murhasta.
Hänen ensin pitää vangita kremlin sotahullut ja välittömästi Antautua Haagiin !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei, mutta se että yle päästää ääneen kertoo että toimitus on varmistanut oikeat mielipiteet jo etukäteen. Näin tämä "tiedon" välitys toimii suomessa tietyissä mediassa tänä päivänä.
No jos asia on noin niitä mitä väliä sillä on kuka sieltä raportoi?
Niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nimeni on Maria koska vanhempani ovat syvästi uskonnollisia. Itse olen eronnut kirkosta. Tiesitkö että lapsi ei tyypillisesti valitse itse nimeään?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa millainen kohu nousisi jos jollain medialla olisi Adolf Benito Virtanen niminen asiantuntija.
Kukaan muu kuin sinä ei olisi kiinnostunut.
Kyllä on taas harvinaisen typerä avaus.
Ai nyt nimetkin häiritsee persuja?
Ne on kohta enemmän sekaisin kuin Trump 😲
Vierailija kirjoitti:
Hänen ensin pitää vangita kremlin sotahullut ja välittömästi Antautua Haagiin !!
Che teloitutti vain jotain 700-800 täysin viatonta pappia, virkamiestä, toimittajaa yms kansan vihollista. Kuitenkin kymmenen kertaa enemmän mitä Anders!
Ap on tänään poikkeuksellisen sekaisin.
Pikku NasuPersut ulisevat täällä päivät pitkät.Miksi Pikku NasuPersut eivät mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa on alkanut jonkinlainen jankutusilmiö, se saattaa vielä kääntyä itseään vastaan. Miten monta kertaa päivässä pitää jokainen trumpin askelkin raportoida. Enkä ole trumpin kannattaja.
Yle eikä muukaan meidän media esimerkiksi uutisoi naapurimaastamme Ruotsista juuri mitään, mutta annapas USA, jotenkin luulisi, että Suomi on valtio venään ja usan välissä, ja muita naapureita ei ole lainkaan.
Mistä luulet johtuvan, että Trumpista uutisoidaan enemmän kuin Ruotsista? Pinnistä, pinnistä!
Oikeiston putlerin puolustus jankkaus ei toimi.
Putlerin pitää antatua välitttömästi Haagiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nimeni on Maria koska vanhempani ovat syvästi uskonnollisia. Itse olen eronnut kirkosta. Tiesitkö että lapsi ei tyypillisesti valitse itse nimeään?
No ei mutta moni aikuinen vaihtaa nimensä siinä kohtaa kun kyllästyy vanhempien "hyvään ideaan" tai ainakin käyttää sitä neutraaleinta nimistään arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tänään poikkeuksellisen sekaisin.
Sinun sekaisuutesi jo tunnemme.
Ihanaa PersuPoikien ulinaa.Lisää.Lisää.
Ja tällaisesta pakko maksaa YLE-veroa...