Rumilla miehillä ok-näköinen tai kaunis nainen
Olen tehnyt sellaisen havannoin ihan vaan kadulla kävellessäni. Rumilla miehillä on usein ok-näköinen tai jopa kaunis nainen.
Siis miehillä, jotka ovat lyhyitä, rumahampaisia, kaljuuntuvia, epäsiistejä, lihavia, luikkuja tms. On kaunis nainen! Siis hoikka tai hyvällä tavalla muodokas, on hyvä iho ja kauniit silmät ja kivat hiukset!
Mä olen ruma nainen. Kaikki ominaisuudet huonoja, oon lyhyt, mulla on ouhuet hiukset, huono iho, pienet silmät, silmälasit, rumat hampaat jne. Jos mun mies jättäisi mut, joutuisin varmaan tyytymään juoppoon jos uuden suhteen haluaisin.
Kommentit (25)
Meillä on just tuo tilanne. Mieheni on ihan tavallinen harmaa hiirulainen, ulkoisesti mitättömyys. Minä taas ole ihanan kaunis ja pitkä blondi, ihan kuin Brooke nuorena. Tulemme silti hyvin toimeen, koska mieheni on perinyt ja myös itse tienannut melkoisesti omaisuutta ja asumme ihanassa talossa meren rannalla. Saan häneltä aineellieseti kaiken minkä haluan sekä vapautta toteuttaa omia mielitekojani, ja se riittää minulle.
Tai ehkä molemmat on ollut hiirulaisia tavatessaan ja ajansaatossa toinen on vain alkanut panostamaan ulkonäköönsä? :)
Minä tapasin mieheni lukioaikana ja tukkani oli tasapaksu ja aina auki, käytin miesten huppareita ja verkkareita, vihasin meikkaamista enkä jaksanut nähdä vaivaa ulkonäköni eteen. Nykyään käytän "seksikkäitä" vaatteita (on pitsiä, rohkeita värejä, ihoamyötäileviä mekkoja,paitoja ym), tykkään meikata ja käyn kampaajalla parin kuukauden välein. Mieheni on tyyliltään ja ulkonäöltään edelleen sama (ns. hiirulainen), kuin silloin 7 vuotta sitten mutta rakastan häntä paljon enkä vaihtaisi mistään hinnasta <3
Moni tavallisen näköinen nainen kun meikkaa huolella, niin avot, jo on sellainen suttura että kauniista käy.
Pariskunnan kauniilla osapuolella saattaa olla myös huono itsetunto ja vääränlainen minäkuva.
Tai sitten pari on tutustunut jossain ja ruma osapuoli on vaan ollut niin mahtava persoona, että ulkonäöstä viis. Näin on käynyt minulle.
No, ei sitä nyt voi yleistää. Komeimmalla tuntemallani miehellä oli suhteellisen tavallisen näköinen vaimo. Tosin mies teki sittemmin itsemurhan, mutta tuskin se johtui vaimon ulkonäöstä.
Olen ollut huomaavinani, että isommissa kaupungeissa, joissa on ns. miesten markkinat (enemmän naisia miehiä kohden), on juuri näin päin, kun taas pienemmillä paikkakunnilla toisinpäin.