Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki vinkit

Vierailija
02.12.2014 |

Olisimme lähdössä ekaa kertaa Thaimaaseen maaliskuun alussa. Eli ei ole mitään käsitystä,mikä olisi hyvä paikka. Jotkut on suositelleet khao lakia,mutta eikös sinne kestä bussimatka aika kauan?

Nyt kysynkin mitä paikkaa suosittelette? Meillä 8v poika mukana. Emme kaipaa mitään yöelämän jytskettä ja vilinää,mutta kuitenkin olisi kiva sellainen paikka jossa on jotakin elämää, varsinkin lapselle. Lämmintäkin saisi olla. Mieluiten ei hirveän pitkä bussimatka enää kiinnosta lennon jälkeen. Tai onko jossakin muualla lämmintä maaliskuussa.

Myös mahdollista vaihtaa paikkaa välillä eli kaksiviikkoa olis meidän matkan pituus.

Kiitos,jos joku viitsii auttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pirun pitkä bussimatka Suomesta Thaimaaseen joten kannattaa mennä ennemmin Ahvenanmaaseen tai Hevonkuuseeseen.

Vierailija
2/11 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan Thaimaahan äläkä enää kertaakaan ennen lähtöä päästä suustasi tai näppäimistöltäsi tuota käyttämääsi sanahirvitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se 8-vuotias vaan koulussa maaliskuussa että sillä olis mahdollisuuksia oppia puhumaan ja kirjoittamaan paremmin kuin vanhempansa.

Vierailija
4/11 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Khao Lak on kyllä ihanan rauhallinen paikka, kerran oltu siellä lasten kanssa ja mikä ettei uudestaankin. Rannat oli ihanat mutta korkeiden aaltojen takia oli melkein mahdoton uida. Bussimatka phuketista on toki pitkähkö mutta en sen takia jättäis vaihtoehtoa pois.. Viimeksi oltiin Krabilla (Ao Nangissa) josta tykkäsin kyllä hurjasti, rannat siellä oli aallottomat mutta suht surkeat, pitkähäntäveneillä pääsi aivan upeille rannoille - toki niistä reissuista sitten tulee matkalle lisähintaa. Ja iltaelämää/kauppoja oli siellä enemmän. Mua ei ole vielä kiinnostaneet ne phuketin katat ja kamalat koska oletan että ovat enemmän turistien valtaamia (no joo-o, toki nuo krabi ja khao lak on myös turistipaikkoja, mutta ehkä hieman pienempiä :) ) 2 vkossa ehtisi tosiaan yhdistelmäreissullekin. Joka tapauksessa, en voi kuin suositella Thaimaata!

5/11 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Jos haluatte majoittua Kaho Lakissa, kannattaa lentää Phuketin lentokentälle. Kuljetus
kestää n. kaksi tuntia. Krabi lentokentältä kuljetus kestää 2,5-3 tuntia.

Lapsiperheiden suosikkihotelleja ovat meidän Blue Village- ja Blue Star hotellimme.

Kannattaa tutustua näihin vaihtoehtoihin:

http://www.finnmatkat.fi/hotellit/blue-village/

http://www.finnmatkat.fi/hotellit/blue-star/

Terveisin

Finnmatkat

Tiina 

Vierailija
6/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niille, jotka osaavat kirjoittaa asiallisia viestejä.

Te jotka tulette tänne toisia mollaamaan ja kirjoittelemaan sellaista, mikä ei vastaa minun kysymykseen, jätän teidät ihan omaan arvooni. Joo, kyllä tulee kirkoitusvirheitä,mutta liekkö tuo nyt niin vaarallista on ja jokaiselle meille suotakoon virheitä.

Ja teille,jotka kirjoititte,että opettele kirjoittamaan,niin kannattais ehkä ensiksi tarkistaa oma kirjoitus ennekuin tulet tänne solvaamaan. Sinulle,joka viisastelet bussimatkasta,luepa uudestaan minun kirjoitus.

Osaan sanoa kyllä Thaimaahan,mutta niinkuin sanoin,mollatkaa vaan muita,kun itse olette (omasta)mielestänne varmaan täydellisiä.

Itse olen sitä mieltä, että ne jotka kirjoittavat tänne noita omia "fiisauksiaan"on kateellisen panettelua!Kaipa se tuo teille jotain mielihyvää.

Vierailija
7/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä missä hotellissa olitte? Ja tykkäsittekö?Krabia ollaan myös mietitty,mutta hirveän vaikea valita:)

Vierailija
8/11 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vielä kateellinen sun matkastasi Thaimaaseen. Buaah.

Vierailija
9/11 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:40"]

Itse olen sitä mieltä, että ne jotka kirjoittavat tänne noita omia "fiisauksiaan"on kateellisen panettelua!Kaipa se tuo teille jotain mielihyvää.

[/quote]

Aika juntin kuvat annoit itsestäsi alkuviestissä ja tuntui että olisi parempi että jäätte kotiin suomea opettelemaan,. Kateellinen? Heh, olen käynyt Thaimaassa parikymmentä kertaa vuodesta -89 alkaen ja se on vain junttien lämpimämpi versio Kanariasta. ;) En kyllä enää mene kun turistimassat on sen pilanneet.

Vierailija
10/11 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:11"]

Ai vielä kateellinen sun matkastasi Thaimaaseen. Buaah.

[/quote]Taidat olla :) ja eiks se niin ollu,että sitä ei kirjoiteta Thaimaaseen ;) Vaan me olemme lähdössä Thaimaahan.

Vierailija
11/11 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Aika juntin kuvat annoit itsestäsi alkuviestissä ja tuntui että olisi parempi että jäätte kotiin suomea opettelemaan,. Kateellinen? Heh, olen käynyt Thaimaassa parikymmentä kertaa vuodesta -89 alkaen ja se on vain junttien lämpimämpi versio Kanariasta. ;) En kyllä enää mene kun turistimassat on sen pilanneet.

[/quote] Antoipahan ihminen itsestään minkä kuvan tahansa, kenellä on heti tulla TÄNNE vara morkkaamaan toisia, tai ylipäätään missään.! Siis mä en ymmärrä tätä asiaa. Jos, joku kysyy jotain, ja ei ole aikaisemmin käynyt jossakin, heti ollaan mollaamassa kirjoitusvirheistä, lasta mollaamassa, ym. Mistä hitosta te voitte tietää,miten fiksu mun lapsi on!!

Et varmaa ole kateelliin, joo, uskotaan, mutta sinä olet käynyt siellä monta kertaa ja olet siihen ehkä kyllästynyt.Mutta entäs ne ihmiset,jotka ei ole koskaan käynyt siellä.. Täytyykö ihmisten olla heti arvostelemassa muita ???jos sulla on vara matkustaa ympäri maata tai olet käynyt useasti siellä, niin oletko ajatellut, että on ihmisiä,jotka saattavat päästä kerran elämänsä aikana johonkin muualle kuin Suomeen?? Ja mistä sä tiiät minkämaalainen mä oon? Entäs, jos olen vasta opetellut suomen kielen???Mitä tiedät mun perheestä,kun kirjoitat,että olisi parempi jäädä kotiin suomea opettelemaan! Ja itselläsi puutuu aivan samalla tavalla pilkkuja,jos tässä nyt ruvetaan oikein toisia kunnolla mollaamaan. Että en käsitä taas!!!!! Arvostele sit,kun tunnet/tiedät,ketä mollata!! Minun lastani ja miestä, ihan turha , kun et tiedä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme