Mitä naisesta voi päätellä kuvauksen perusteella?
Nuori nainen, eläinlääkäri ammatiltaan, tulee suurperheestä, harrastaa ratsastusta ja juoksua, omistaa koiran, osaa soittaa viulua, ei viihdy baareissa/yökerhoissa, ei ole koskaan seurustellut
Kommentit (17)
Kävis muuten mutta seurustelemattomuus ja koira on mulle ehdottomia NOGO- juttuja.
Löytyiskö tolta siskoa?
Täytyy olla jonkin ikäinen, että on eläinlääkäri. Voi silloinkin toki olla nuori. Mutta jos siinä iässä ei ole seurustellut...
Fiksu, asiallinen, eläinrakas, luonnonystävä, ei heilu baareissa, hyvät tulot.
Varmaan ollut nuorempana joko tosi ujo tai mt-ongelmainen ja turvautunut eläimiin. Todennäköisesti nykyään olisi mukava ja sellainen herttainen ihminen. Kannattaa tutustua.
Suurperhe - en arvosta, varsinkaan jos taustalla uskonto, mutta en muutenkaan. Se, että ei ole koskaan seurustellut, on outoa, miksi ei? Hevosharrastus - ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ollut nuorempana joko tosi ujo tai mt-ongelmainen ja turvautunut eläimiin. Todennäköisesti nykyään olisi mukava ja sellainen herttainen ihminen. Kannattaa tutustua.
Mt-ongelmat eivät välttämättä ole parantuneet vieläkään.
Tosi hajuton, mauton, väritön, persoonaton ihminen, mutta siitä ihmistyypistä suomalaiset pitääkin eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hajuton, mauton, väritön, persoonaton ihminen, mutta siitä ihmistyypistä suomalaiset pitääkin eniten.
Kuka pitää, kuka ei. Voi olla, että nainen on ihan ok eläinlääkärinä, mutta häneen ei edes tee mieli tutustua enempää. Ehkä hän on juuri sellainen mitäänsanomaton hiiri ilman enempää tenhoa. Ehkä hän on myös mitättömän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurperhe - en arvosta, varsinkaan jos taustalla uskonto, mutta en muutenkaan. Se, että ei ole koskaan seurustellut, on outoa, miksi ei? Hevosharrastus - ei kiitos.
Suurperheet best. Itse kasvoin ja sisarukset on ystäviäni. Kaikkialla Suomessa on sisaruksia ja aina voi mennä kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurperheet best. Itse kasvoin ja sisarukset on ystäviäni. Kaikkialla Suomessa on sisaruksia ja aina voi mennä kylään.
Suurperheet ovat kummajaisia ja niiden mammat outoja. Neljä lasta on maksimi, sen yli outoa.
Kuulostaa naiselta johon haluaisin tutustua