Miksette käy aamuisin suihkussa?
Kommentit (257)
Teen etätöitä, hyvä kun muistan käydä kerran viikossa suihkussa :D
Vielä kuuskytluvun alussa meillä ei ollut suihkua käytössä. Kävimme kerran viikossa taloyhtiön saunassa kokovartalopesulla ja olimme raikkaita koko viikon. Nyt käyn 2-3 kertaa viikossa iltaisin suihkussa ja aamulla vetäisen puhtaat vaatteet raikkaan kroppani verhoksi ja olen taas muutaman päivän raikas, koska en ole nuohooja enkä sikala-apulainen.
En tahdo herätä aikaisemmin ja jumittuisin kuitenkin suihkuun liian pitkäksi aikaa ja tulisi kiire. En silti haise. Esim. japanissa kaikki peseytyy iltaisin mutta en usko että bisnesmiehet ja naiset siellä löyhkää toimistoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menet illalla likaisena ilman suihkua nukkumaan sänkyysi? 🤮
Missä niin lukee? Mun kodissa on sellainen suihku, jonka käyttökertoja ei ole rajattu yhteen kertaan päivässä.
Ap
Ehkä voit pohtia myös vedenkulutusta.
Minä en vaan kertakaikkiaan hikoile noin paljon.
Haju ei mene ruudun läpi muille ja kameraa ei ole pakko pitää päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kuuskytluvun alussa meillä ei ollut suihkua käytössä. Kävimme kerran viikossa taloyhtiön saunassa kokovartalopesulla ja olimme raikkaita koko viikon. Nyt käyn 2-3 kertaa viikossa iltaisin suihkussa ja aamulla vetäisen puhtaat vaatteet raikkaan kroppani verhoksi ja olen taas muutaman päivän raikas, koska en ole nuohooja enkä sikala-apulainen.
Ette olleet raikkaita. Tuolloin vaan oli ihan normaalia haista vähän hieltä ja lialta.
Ap
- Osalla iho kuivuu jos käy monta kertaa päivässä suihkussa
- Aamulla ei ole aikaa käydä suihkussa
- Yöllä ei likaannu juurikaan, joten ei tarvitse
- Ohuen ohut rasvakerros suojaa pakkaselta
Koska ei kiinnosta vittujakaan, töissä kuitenkin hikoillaan kuin lihavat siat.
Vierailija kirjoitti:
"Ihminen erittää vuosittain noin 26 litraa hikeä nukkuessaan, joten ei mikään ihme, jos tässä kosteudessa elää yksi jos toinen bakteeri. Myös erilaiset sienet ovat petivaatteiden tyypillisiä asukkaita. Tuoreessa tutkimuksessa sekä synteettisiä että untuvatyynyjä analysoineet tutkijat tulivat siihen tulokseen, että olipa kyseessä sitten puolitoista tai 20 vuotta vanha tyyny, ne sisältävät hurjan määrän sienikasvustoa, keskimäärin 16 erilaista."
Juu, näihin ”sieniin” ei kuitenkaan kukaan kuole.
Ennen ei peseydytty kuin kerta viikkoon, jos sitäkään. Petivaatteet vaihdettiin harvoin, tyynyt ja peitteet uusittiin, kun vanhat meni rikki. Näitä mummeleita ja pappoja on elossa edelleen.
Mukava mennä vitunhajuisena töihin.
Annas kun arvaan, käytät vartalovoiteita kosteuttamaan kuivaa ihoasi?
Koska kaikki muutkin siellä haisevat pyyhkimättömille persereijille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä gynellä, jos v*ttusi noin paljon käryää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kauhean kylmä aamuisin ja ajatuskin suihkuun menosta kammottaa. Käyn aina iltaisin suihkussa ja ainoastaan esim. helteellä, kun on oikeasti hikoillut yöllä, käyn pikasuihkussa(ei hiustenpesua) aamulla.
Tämä.
Kesähelteillä voi itsensä viruttaa koska vain - mut siinä syys-kevät sesongilla ei pysty aamukylmissään pesulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette olleet raikkaita. Tuolloin vaan oli ihan normaalia haista vähän hieltä ja lialta.
Ap
Nykyisin on normaalia esittää typeriä kysymyksiä aamun suihkuhetkistä.
Puhtaat valkeat lakanat ja takana iltasuihku. Ei järkeä käydä kahta kertaa päivässä suihkussa. Ihokaan ei tykkää. Varsinkin jos aina saippuoi. Tulee kuivuutta, finnejä,hiukset haurastuu,. Ihon ja hiusten luonnollinen rasva katoaa.
Finniselkääni hoidettiin aluksi kunnon desinffioinnilla ja puhdistavalla aineella ja kaikkee sitten lopuksi rasvattiiin normirasvalla.. ja finnit katosi aikanaan. Mutta nyt ei ole ollut sellaista selkähoitoa. Tuo harja vaan. Ja finnit palanneet valitettavasti.
Ensinnä, en ennätä. Toisekseen mun silmät ärtyvät punaisiksi kuin tomaatit suihkusta. En ihan oikeasti halua säikyttää potilaita, junassa ei niin haittaisi.
Tykkään mennä puhtaana nukkumaan, joten käyn illalla. Saa paremmat unetkin. Yön aikana myös hiukset kuivaa itsestään, aamulla niitä joutuisi kuivamaan kuivaajalla ja hiukset kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä gynellä, jos v*ttusi noin paljon käryää.
Olen mies.
Niin, että pitäisi muidenkin käydä oikein monta kertaa päivässä suihkussa? Menee kyllä jo överiksi. Mutta sen kun itse hinkkaat itseäsi siellä jos tunnet olosi niin likaiseksi. T. Eri