Asunnot Seinäjoella!
Minkä hintaisen asunnon voi sjoelta vuokrata?
Olen siis menossa opiskelemaan ja aika korkeat näyttäis olevan vuokrat jopa yksiöissä niin mietin minkä hintatasoista voi edes harkita? Yksiökään kun ei käy 3 koiran vuoksi.
Asumistukilaskurilla oon laskeskellut noita mutta tuntuu aika hurjalta maksaa 600 pienestä kaksiosta? Vai ovatko nää realistisia?
kiitos ASIALLISISTA vastauksista
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:02"]Varmistan vaan kun mainitsit asumistukilaskurin, että oletko siis menossa opintotuella opiskelemaan? Silloin et saa asumistukea ellei sulla ole lasta tai ellet asu omistusasunnossa. Opintotuen saaja saa opintotukeen kuuluvaa asumislisää, ei asumustukea. Ja se on huonompi kuin asumistuki...
[/quote]
Onko alapeukuttaja sitä mieltä että tämä ei pidä paikkaansa vai mikä kaihertaa?
Joupin kämpässä ei saa pitää lemmikkejä.
Mä asun 5 kilometrin päässä seinäjoen keskustasta 32m2 yksiössä ja vuokra on 430e
Varmistan vaan kun mainitsit asumistukilaskurin, että oletko siis menossa opintotuella opiskelemaan? Silloin et saa asumistukea ellei sulla ole lasta tai ellet asu omistusasunnossa. Opintotuen saaja saa opintotukeen kuuluvaa asumislisää, ei asumustukea. Ja se on huonompi kuin asumistuki...