Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kauhea ihmishirviö, lue miksi

Vierailija
02.12.2014 |

Erosin hetki sitten poikaystävästäni, joka oli parhaimmillaan unelmieni mies.
Vihaan tapailun aloittamista, kun täytyy jännittää koko ajan ja kaikki on uutta ja epävarmaa ja outoa ja mystistä. Halusin nopeasti alun pois alta joten aloin tapailla uusia tyyppejä, tai oikeastaan yhtä vain tällä hetkellä.

Ongelmana on se, että hänessä vaikuttaa olevan kaikki tarvittava potentiaali ihanaksi ja rakastavaksi poikaystäväksi, mutta tällä hetkellä en tunne mitään :( Eksäkin pyörii mielessä, vaikka minä tuskin pyörin hänen mielessään...

Yksi häiritsevimmistä asioista on se, että tyyppi ei satavarmasti ole niin pitkä kuin väitti olevansa. Hän on suoraan sanottuna omaan makuuni liian tappi :( Rakastan miehessä pituutta ja kokoa, ja sellaista miehistä tapaa liikkua ja puhua.

Tämä mies on sellainen hempeilijätyyppi, ja kyllä minä oikeasti tykkään että mies kertoo ääneen tunteistaan ja tuo kukkia, mutta ollessani "romanttisesti kainalossa" mieleni täyttää fantasia miehestä ottamassa minut ronskein ottein ja panemalla niin kovaa etten voi olla hiljaa.

Olen aina pitänyt itseäni melko "varautuneena" seksin suhteen, mutta olen saanut huomata olevani oikeastaan ronskimpi monia miehiä. Olen periaatteessa romanttinen henkilö, mutta tositilanteessa mieleni valtaa vain alistuminen ja paneminen.

Nämä tunteet (tai niiden puute...) ovat kyllä ennestään tuttu juttu minulle... Joskus tunteeni kehittyvät jälkijunassa, joskus eivät ollenkaan. En haluaisi pilata tätä, vaan katsoa, voinko hullaantua hänestä joskus. Mutta en todellakaan kehtaa sanoa puun takaa, että hidastetaan vähän tahtia ja hempeillään vähemmän. Ei sellaista sanota... niin ellei taka-ajatuksena ole kiitos, mutta ei kiitos...

MITÄ TEEN?! Olenko ihmishirviö, jos jatkan tapailua ilman tunteita at the moment? :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku?

Vierailija
2/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lukea. Harkitse ensin vaikka kappalejaon harjoittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:39"]Ei kiinnosta lukea. Harkitse ensin vaikka kappalejaon harjoittelua.
[/quote]

Ei kiinnosta harjoitella.

Vierailija
4/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tavallaan tosi paljon multa! Miksi jätit poikaystäväsi?

Vierailija
5/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:47"]Kuulostat tavallaan tosi paljon multa! Miksi jätit poikaystäväsi?
[/quote]

Hän jätti minut riitojen takia... Ikävää sanoa, mutta hän ei alun ihanuuden jälkeen liiemmin panostanut.

Vierailija
6/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se lyhyys häiritsee jo nyt niin älä jatka tapailua. Perusasiat kuntoon eli fysiikka. Kyllä niistä isoistakin miehistä löytyy romantikkoja.

Vierailija
7/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin se että kauan olette tapaillut, kuinka usein tapaatte. Eli onko juttu menossa vakavammalle pohjalle? Älä anna toisen odottaa liikoja jos et ole varma tunteistasi

Vierailija
8/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:09"]Ensinnäkin se että kauan olette tapaillut, kuinka usein tapaatte. Eli onko juttu menossa vakavammalle pohjalle? Älä anna toisen odottaa liikoja jos et ole varma tunteistasi
[/quote]

Ei kauan vielä... Sanotaan näin että lähtökohtaisesti vakavissani olen, mutta haluan nähdä ensin että mihin suuntaan tunteemi lähtevät kehittymään vai kehittyvätkö ne ollenkaan.

Vierailija
9/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:52"]No jos se lyhyys häiritsee jo nyt niin älä jatka tapailua. Perusasiat kuntoon eli fysiikka. Kyllä niistä isoistakin miehistä löytyy romantikkoja.
[/quote]

Olen huomannut, että minun kriteereilläni (henkiset + fyysiset) on erittäin vaikeaa löytää kinnon mies. En haluaisi olla pinnallinen paska...

Vierailija
10/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 04:31"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:52"]No jos se lyhyys häiritsee jo nyt niin älä jatka tapailua. Perusasiat kuntoon eli fysiikka. Kyllä niistä isoistakin miehistä löytyy romantikkoja.
[/quote]

Olen huomannut, että minun kriteereilläni (henkiset + fyysiset) on erittäin vaikeaa löytää kinnon mies. En haluaisi olla pinnallinen paska...
[/quote]

Kunnon mies siis

Vierailija
11/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus ja mee nukkumaan

Vierailija
12/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ihmishirviö, ihan niinku Hannibal Lecter vai? Tai Josef Mengele? Kauhea ihmishirviö jonkun seukkaus- ja ulkonäköjutun takia? Kylläpäs neiti ap nyt ottaa itsensä aika vakavasti. 

Vierailija
13/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla murheet, takaan että löydät miehen joka panee sinua niin lujaa, että sinulla ei ole enää tuntoa alapäässä :D

Monet tykkää myös vähän rajummista leikeistä.

Vierailija
14/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 04:43"]

Kauhea ihmishirviö, ihan niinku Hannibal Lecter vai? Tai Josef Mengele? Kauhea ihmishirviö jonkun seukkaus- ja ulkonäköjutun takia? Kylläpäs neiti ap nyt ottaa itsensä aika vakavasti. 

[/quote]

niin, oikea draama queen..

Vierailija
15/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin possu.

Vierailija
16/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 04:52"]On sulla murheet, takaan että löydät miehen joka panee sinua niin lujaa, että sinulla ei ole enää tuntoa alapäässä :D

Monet tykkää myös vähän rajummista leikeistä.
[/quote]

Vittu. En kyseenalaistanut kovia panijoita. Pointti oli se, että kun miehet (yleisesti kuka tahansa) haluavat hempeillä ja helliä niin itse ajattelen miehen riisumista ja rajua panemista. Kuitenkin arvostan herkkyyttä ja tunteiden näyttämistä avoimesti. Nutta sitten kun saan sitä, niin mielessä pyörii vain muna.

Vierailija
17/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 05:09"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 04:43"]

[/quote]

niin, oikea draama queen..
[/quote]

No kyllä minusta on aika paskamaista ajatella näin toisen selän takana. Hävettää. Pidän hänestä kyllä, mutta haluan ottaa iisisti päivä kerrallaan ilman paineita räiskyvistä tunteista.

Vierailija
18/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt daamit! Muistelkaa millaista oli olla nuori, lapseton ja oma rakkauselämä nyansseineen oli koko maailman keskiössä.

Ap: jätä se. Epäilen olevani tuon kiltin miehen sisko. Tekee pahaa katsoa kun naiset toisensa jälkeen yrittävät rakastua, vetkuttavat ja jättävät kun koko homma olisi voinut olla siististi taputeltu ekojen treffien jälkeen.

Vierailija
19/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 05:26"]Älkääs nyt daamit! Muistelkaa millaista oli olla nuori, lapseton ja oma rakkauselämä nyansseineen oli koko maailman keskiössä.

Ap: jätä se. Epäilen olevani tuon kiltin miehen sisko. Tekee pahaa katsoa kun naiset toisensa jälkeen yrittävät rakastua, vetkuttavat ja jättävät kun koko homma olisi voinut olla siististi taputeltu ekojen treffien jälkeen.

[/quote]

Aika vainoharhaista kuvitella, että olen tekemisissä juuri SINUN veljesi kanssa ottaen huomioon, kuinka paljon tuollaisia miehiä on pelkästään Suomessa...

Vierailija
20/25 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi