Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäisen kauneuden myytti

Vierailija
01.12.2014 |

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkonäkö pitäisi pistää toissijaiseksi "sisäisen kauneuden", oli se sitten älykkyyden tai luonteen, rinnalla. Eikö ulkonäön pitäisi olla kaiken tärkein? Eikö ulkonäkö juuri olisi evolutionäärisesti paras kriteeri kumppanin valitsemiseen? M25

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ainaki mun mielest.

Vierailija
2/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi ap. m20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistäkää.

Vierailija
4/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rumat horot lässyttävät jostain luonteesta, kun ei kauneutta löydy.

Vierailija
5/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sitä kauniin suun suoltamaa paskaa sitten jaksaisi kuunnella? Koriste-esineestä sellainen toki kävisi.

Vierailija
6/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkonäkö pitäisi pistää toissijaiseksi "sisäisen kauneuden", oli se sitten älykkyyden tai luonteen, rinnalla. Eikö ulkonäön pitäisi olla kaiken tärkein? Eikö ulkonäkö juuri olisi evolutionäärisesti paras kriteeri kumppanin valitsemiseen? M25
[/quote]
Tuon tason avauksilla ulkonäkö taitaa ainakin teikäläisellä olla se kovin valtti.

Vierailija
7/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkonäkö pitäisi pistää toissijaiseksi "sisäisen kauneuden", oli se sitten älykkyyden tai luonteen, rinnalla. Eikö ulkonäön pitäisi olla kaiken tärkein? Eikö ulkonäkö juuri olisi evolutionäärisesti paras kriteeri kumppanin valitsemiseen? M25
[/quote]
Tuon tason avauksilla ulkonäkö taitaa ainakin teikäläisellä olla se kovin valtti.
[/quote]
Niin on. Olen erittäin ylpeä vartalostani ja komeudestani. Ap

Vierailija
8/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkonäkö pitäisi pistää toissijaiseksi "sisäisen kauneuden", oli se sitten älykkyyden tai luonteen, rinnalla. Eikö ulkonäön pitäisi olla kaiken tärkein? Eikö ulkonäkö juuri olisi evolutionäärisesti paras kriteeri kumppanin valitsemiseen? M25
[/quote]
[/quote]
Niin on. Olen erittäin ylpeä vartalostani ja komeudestani. Ap
[/quote]
No good for you niin se luonto kompensoi muita ominaisuuksia.

Vierailija
9/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:24"]Kauanko sitä kauniin suun suoltamaa paskaa sitten jaksaisi kuunnella? Koriste-esineestä sellainen toki kävisi.
[/quote]
Olet vain kateellinen kauniille naisille. Ap

Vierailija
10/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kaikki rumat akat vihaavat minuu :) t19

Vierailija
11/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkonäkö pitäisi pistää toissijaiseksi "sisäisen kauneuden", oli se sitten älykkyyden tai luonteen, rinnalla. Eikö ulkonäön pitäisi olla kaiken tärkein? Eikö ulkonäkö juuri olisi evolutionäärisesti paras kriteeri kumppanin valitsemiseen? M25

[/quote]

Nuo muut ominaisuudet tuppaavat olemaan säilyvämpää lajia kuin ulkonäkö, joka voi olla jotain aika erilaista vaikkapa jo 10v päästä. Mutta toki on niin, että ainakaan täysin ei-miellyttävän näköisen suhteen tunteet harvemmin helpolla roihahtavat.

Vierailija
12/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep itse olen 30v mies ja muija on 20v. Entisen potkin pellolle kun oli jo pahasti rupsahtanut.

Vierailija
13/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:38"]Jep itse olen 30v mies ja muija on 20v. Entisen potkin pellolle kun oli jo pahasti rupsahtanut.
[/quote]
Hyvin toimittu! Ap

Vierailija
14/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:29"]Olen erittäin ylpeä vartalostani ja komeudestani. Ap

[/quote]

Sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmia löytää kaunista kumppania. Toisaalta sinussa taitaa olla sellainen valuvika, että mietit tarpeettomia asioita. Kunnon mies ei kuluta aikaansa vauvapalstalla ihmetellen asioita, jotka eivät kosketa häntä itseään lainkaan.

Vierailija
15/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:24"]Kauanko sitä kauniin suun suoltamaa paskaa sitten jaksaisi kuunnella? Koriste-esineestä sellainen toki kävisi.
[/quote]
[/quote]

En jaksa olla eikä tällä ikää tarvitsekaan mikään ruusu olla. Mutta ikä tekee jokaiselle tehtävänsä ja tänään kaunis voi olla huomenna nahistunut nauris. Vaan kun toisen kanssa sielut soi synkkaan, ne manboobsit, harkimonleuat ja alakuloiseksi käyvät pikkupakarat on vaan niin soma ja luontainen osa syvästi rakastamaani ihmistä enkä hevin vaihtaisi niitä tyhmänkorskean nuorukaisen treenatun pinkeisiin lihaksiin.

Ps. Saat ripsivärini, en tarvitse sitä enää.

Vierailija
16/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:29"]Olen erittäin ylpeä vartalostani ja komeudestani. Ap

[/quote]

Sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmia löytää kaunista kumppania. Toisaalta sinussa taitaa olla sellainen valuvika, että mietit tarpeettomia asioita. Kunnon mies ei kuluta aikaansa vauvapalstalla ihmetellen asioita, jotka eivät kosketa häntä itseään lainkaan.
[/quote]
No perkele ei mulla sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Ap

Vierailija
17/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:24"]Kauanko sitä kauniin suun suoltamaa paskaa sitten jaksaisi kuunnella? Koriste-esineestä sellainen toki kävisi.
[/quote]
[/quote]

En jaksa olla eikä tällä ikää tarvitsekaan mikään ruusu olla. Mutta ikä tekee jokaiselle tehtävänsä ja tänään kaunis voi olla huomenna nahistunut nauris. Vaan kun toisen kanssa sielut soi synkkaan, ne manboobsit, harkimonleuat ja alakuloiseksi käyvät pikkupakarat on vaan niin soma ja luontainen osa syvästi rakastamaani ihmistä enkä hevin vaihtaisi niitä tyhmänkorskean nuorukaisen treenatun pinkeisiin lihaksiin.

Ps. Saat ripsivärini, en tarvitse sitä enää.
[/quote]
Mahtavasti kirjoitettu. En kuitenkaan voi asettaa ulkonäköä taka-alalle vielä tässä vaiheessa. Ap

Vierailija
18/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin, että jotkut miellyttää silmää enempi. Ja joistain tulee sellainen sielukas vaikutelma. Jotkut liikkuu kauniisti tai elehtii kiinnostavasti, joillakin on miellyttävä ääni. Esteettistä silmää kyllä hivelew jotkin ihmiset ja kyllähän se ihastumiseen vaikuttaa. 

Pitää kyllä lisäksi olla sitä sielun kauneutta. Se ei varmaan aina heti näy.

Vierailija
19/28 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko niin, että typeryys päältä päin lupaavalta vaikuttavassa kuoressa on melkoinen "turn off". Typeryydessä ei ole mitään seksikästä, ei mitään jännitettä mikä kestäisi sen esiintulon jälkeen.

Vierailija
20/28 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kai kukaan mitää rumia kattele! Mä oon niin hyvännäköinen, että olisi kauheeta haaskausta ottaa joku rumilus rinnalle. Tottakai haluan itseni tasoisen. Mua ei mitkään kirjat tai opiskelut kiinnosta. Mielummin menen salille.