Kuvaa vartalosi inhottavin/ällöttävin kohta ja postaa tähän ketjuu
Minulla on vartalossan kolme kohtaa joita inhoan mutta eivät vaatteiden päälle näy.
Tsemppaa minua ja kerro omat yököttävyytesi josko tästä reipastuisin ja miehenkin joskus uskaltaisin toivoa itselleni.
Voin laittaa kuvat omistani jos muutkin rohkaistuvat.
N38
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks
[/quote]
En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa!
[/quote]
Minäkään en kyllä näe mitään rumaa tuossa kuvassa :O
[/quote]
Selkä niin leveä, kuin miehellä. Naisen rakenne on yleensä sirompi. Voihan se olla transukin kun tuo vyötärökin näyttää hyvin poikamaiselta
Täällä minä kamalapilluinen. Olen ollut pitkissä parisuhteissa ja harrastanut seksiä. Nyt olen ollut kaksi vuotta sinkkuna. Uudelle kumppanille kyllä hävettäisi näyttää värkkiä.
Täh? Selkäkuvassa ei mitään rumaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:58"]Täällä minä kamalapilluinen. Olen ollut pitkissä parisuhteissa ja harrastanut seksiä. Nyt olen ollut kaksi vuotta sinkkuna. Uudelle kumppanille kyllä hävettäisi näyttää värkkiä.
[/quote]
Mikä siinä on niin rumaa?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks
[/quote]
En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa!
[/quote]
Minäkään en kyllä näe mitään rumaa tuossa kuvassa :O
[/quote]
Selkä niin leveä, kuin miehellä. Naisen rakenne on yleensä sirompi. Voihan se olla transukin kun tuo vyötärökin näyttää hyvin poikamaiselta
[/quote]
Jeps, kärsin huonosta itsetunnosta juuri tuon vyötärön/selän leveyden yms takia:| mutta kiitos myös mukavista sanoista! Ne lämmittää mieltä todella! <3
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:06"]
http://aijaa.com/G44FaN T. Arpikäsi
[/quote]
Kädet oli pahan näköiset mutta ei kasvoissa mitään kummallista ole.
Pillussani on todella runsaasti poimuja. Toinen häppäri roikkuu isona ja harmaana ja ryppyisenä ja epämuodostuneena tursakkeena. Aukosta näkyy liikaa sisälle :-(
T. kamalapillu
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:07"]Pillussani on todella runsaasti poimuja. Toinen häppäri roikkuu isona ja harmaana ja ryppyisenä ja epämuodostuneena tursakkeena. Aukosta näkyy liikaa sisälle :-(
T. kamalapillu
[/quote]
Synnyttänyt?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"] [quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks [/quote] En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa! [/quote] Minäkään en kyllä näe mitään rumaa tuossa kuvassa :O [/quote] Selkä niin leveä, kuin miehellä. Naisen rakenne on yleensä sirompi. Voihan se olla transukin kun tuo vyötärökin näyttää hyvin poikamaiselta [/quote] Jeps, kärsin huonosta itsetunnosta juuri tuon vyötärön/selän leveyden yms takia:| mutta kiitos myös mukavista sanoista! Ne lämmittää mieltä todella! <3
[/quote]
Hei mulla on ihan samanlainen selkä ja vihaan sitä myös :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"] [quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"] [quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks [/quote] En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa! [/quote] Minäkään en kyllä näe mitään rumaa tuossa kuvassa :O [/quote] Selkä niin leveä, kuin miehellä. Naisen rakenne on yleensä sirompi. Voihan se olla transukin kun tuo vyötärökin näyttää hyvin poikamaiselta [/quote] Jeps, kärsin huonosta itsetunnosta juuri tuon vyötärön/selän leveyden yms takia:| mutta kiitos myös mukavista sanoista! Ne lämmittää mieltä todella! <3
[/quote]
Hei mulla on ihan samanlainen selkä ja vihaan sitä myös :D
[/quote]
No minkälaiset selät teillä sitten on,kun kuva on poistettu???
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:06"]
http://aijaa.com/G44FaN T. Arpikäsi
[/quote]
Kädet oli pahan näköiset mutta ei kasvoissa mitään kummallista ole.
[/quote] No ei aknearvet kovin ihania ole. T. Arpikäsi
Vartalossani ei muunlaisia kohtia olekaan. Pistänkö kokovartalokuvaa tulemaan??
No mä vihaan mun alapäätä, onko pakko laittaa kuva?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:46"]
No mä vihaan mun alapäätä, onko pakko laittaa kuva?
[/quote]
onko se ssemmonen lerppahuulinen?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:46"]No mä vihaan mun alapäätä, onko pakko laittaa kuva?
[/quote]
On kuitenkin ihan normaali. Toisilla lerpattaa, toisilla viiva pingottaa.
2