Kuvaa vartalosi inhottavin/ällöttävin kohta ja postaa tähän ketjuu
Minulla on vartalossan kolme kohtaa joita inhoan mutta eivät vaatteiden päälle näy.
Tsemppaa minua ja kerro omat yököttävyytesi josko tästä reipastuisin ja miehenkin joskus uskaltaisin toivoa itselleni.
Voin laittaa kuvat omistani jos muutkin rohkaistuvat.
N38
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:18"]http://kuvapilvi.fi/k/ykjX.jpg kauheet varpaat ja tollanen pattikin siinä ollut 3kk!
[/quote]
Vaivasenluu?
[/quote] se voi olla, kipee on vähän eikä häviä mihinkään. Kävelin vääränlaisilla kengillä kesällä 14km (korkkarit :( ) tyhmyyttäni ja eksyttiinkin vielä, että matkasta tuli pidenpi. mun jalat oli ihan hajalla ja tää ilmesty ja on nyt kasvanut ja kipeytynyt vaan.
Kroppa pilalla niin siitä varmaan vois kuvan ottaa... Rinnat 70G riippuu ja eriparia kun vauvat suosi toista ja siinä samaisessa vielä kysta mukana. Maha täynnä arpia ja liikaa ihraa ja löysää nahkaa (laihdutus motivaatio vähäistä kun ei se maha sen paremmaksi muutu...) Värkki ihan suht siisti 2 kertaa synnyttäneeksi naiseksi, mutta ulkoiset peräpukamat ihan järkyt :( Tekis mieli leikkaukseen mennä.. ikää 26-vuotta
Luulisin suun olevan rumin kohta jokaisessa ihmisessä, jos oikein tarkkaan katsotaan. Ja kieli. Itseltäni toivoisin pienempää vyötäröä, mutta ei mahani varsinaisesti ruma mielestäni ole. -mies-
Koko kroppa ihan hirvee. Laittaisin kuvan mut joku vous tunnistaa
En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D
Tällä hetkellä ällöttää eniten eksternit hemorroidini, jotka ovat villiintyessään kuin viinirypäleterttu ja rauhallisempana kuin kuivat rusinat, jonka keskeltä hemorroidihelttojen ja -riekaleiden välistä löytyy löysä anusaukkoni. Kun ponnistan ulostetta, tuntuu kuin peräsuoli pullahtaisi ulos. Epäilen myös rektoseeleä kun välillä uloste ei tule ulos kuin kaivelemalla se väkisin sormella ulos. Sen jälkeen sormi haisee paskalle, jos joudun kaivamaan syvemmältä koko sormen pituudelta. Joku siinä paskan tuoksussa silti kiehtoo.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:42"]Pistäkäää lisäää kuvii
[/quote]
Mua kiehtoo kaikki ruma
M49
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP
En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D
[/quote]
Aika paha noin naiseks
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:06"]Pilluni on kamala, mutten halua järkyttää teitä kuvalla :-(
[/quote]
Harrastatko seksiä
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks
[/quote]
En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:34"]http://aijaa.com/L3JCNP En pidä selästäni. Anteeksi huono/pieni kuva.. en viitsi tässä kaverilla ruveta nyt selkääni kuvailemaan ja ainoa mitä puhelimesta löytyi. :D [/quote] Aika paha noin naiseks
[/quote]
En ymmärrä miksi tästä selästä ei pitäisi? Iho hyvä, sopusuhtainen, ei läskiä, ei mitään vikaa!
[/quote]
Minäkään en kyllä näe mitään rumaa tuossa kuvassa :O
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]
http://aijaa.com/nCylZu Muut arvet voi sentään piilosttaa helposti kesällä.
[/quote]
Noi punaiset näyttää aika tuoreilta. Vinkkinä, seuraavaksi kun tekee mieli viiltää niin ota tussi käteen ja piirrä jotakin kaunista ihoosi, minulla toimii, mutta ei tietenkään pakosti kaikilla. Itselläni siis myös vastaavia arpia, muttei näin paljon. Lopetin viiltämisen vasta n. puoli vuotta sitten kun sain lääkityksen ja tsemppiä puolisolta. Olen aikuinen ja hävettää heikkouteni. Haluaisin lapsia, mutta pelkään, miten he sitten reagoivat kun ovat tarpeeksi isoja ymmärtämään mistä äidin arvet ovat tulleet. Tunnen jo valmiiksi itseni huonoksi tulevaisuuden äidiksi tämän takia.
Todella paljon tsemppiä ja rakkautta sinulle. <3
[/quote]
Minä en ainakaan ollut heikko. Päin vastoin, heikko ihminen ei olisi selvinnyt hengissä siitä kaikesta, mitä minäkin jouduin kokemaan mm. hyväksikäyttöä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, painostusta parhaimmuuteen kaikesta, syyllisystä, aikuisen roolia jo alle kouluikäisenä mm. kodista, ruokahuollosta ja äidistä huolehtiminen jne. Lopetin viiltämisen kun olin valmis pärjäämään ilman sitä. Toki arvet häiritsevät, koska en halua kenenkään tietävän, mitä koin, mutta en häpeä selviytyniskeinojani. Miksi häpeäisin, olenhan elossa edelleen? Nousin ja rakensin elämäni ihan nollasta. Minulla on hyvä työ, mahtava puoliso ja ihanat lapset. Ihana elämä.