Annoin pakit miehelle, koska hänen nimensä oli
Kommentit (52)
Tulee mieleen sellainen sali-markku. Oisin mäkin lempannut.
En mä kyllä nimen takia kenellekkään pakkeja antaisi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:47"]
Eihän Suomessa ole tapana käyttää nimiä puhuteltaessa, joten miksi ruma nimi haittaa? En itsekään tykkää mieheni nimestä.
[/quote] No kerro se nimi, pakahdun uteliaisuudesta.
Salkkareiden Joonatan on Markku oikeasti. Mahtaa silti naiset tykätä
Pinnallisuuden korkea veisu. Palstailijoiden älypäiden laskiämpäri.
Ha haa. On niiiiiin outoja nimiä khihii!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:48"]Salkkareiden Joonatan on Markku oikeasti. Mahtaa silti naiset tykätä
[/quote]
Markku Pulli kuulostaa niin tyhmältä, että se ei kuulosta niin tyhmältä... what
Hölmö. Millaista miestä oikein etsit itsellesi? Tuskin ainakaan ketään, joka välittää sinusta syvästi, koska OMA välittämisesi toisesta on tuolla tasolla. Saat ns. nollasuhteen eikä sinun kannata haaveillakaan mistään sen syvemmästä, esim. sielunkumppanuudesta. No, onhan jonkun ne vähemmän syvästi toisiin suhtautuvat pettureiksi paljastuvat miehet korjattava pois kuleksimasta.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:37"]Olit. Eihän toi nyt niin paha ole. Mara? Make?
Jormaa mä en kestäis.
[/quote]
Markot on söpöjä. :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:43"]
Ja mä jätin miehen, kenen nimi on Yrjö..
Oli kiva päivä Yrjön kanssa! -Ai, onks sulla oksennustauti?
[/quote]
Meillä on yksi sukulainen, yrjö. Kysyin junassa puhelimessa mieheltä, että tuliko se yrjö. Teinipojat (jotain 14 v ehkä) viereisellä penkillä hihittelivät, ei ne varmaan tienneetkään, että ihmisestä puhuin.
Nimen perusteella, oikeesti? Olet melkoisen säälittävä ihminen.
18. Minkä mä voin itselleni, jos vaan en voisi kuvitellakaan seurustelevani Markku nimisen ihmisen kanssa. ap
No eipä tainnut muutenkaan kiinnostaa.
Miehelläni on keski-ikäisen miehen nimi, mutta hän on alle 30-vuotias. On ihan järjettömän hyvän näköinen, kiltti ja mukava, ettei nimi todellakaan pahenna miestä.
Alkuun vähän särähti korvaan, mutta pikkuhiljaa se siitä neutralisoitui ja en voisi kuvitellakaan häntä muun nimisenä. En itse edes miellä sitä enää niin keski-ikäisen nimeksi, kiva nimi :)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:57"]
18. Minkä mä voin itselleni, jos vaan en voisi kuvitellakaan seurustelevani Markku nimisen ihmisen kanssa. ap
[/quote]
No johan mä sanoin, otat sellaisen, joka ei sinustakaan mitenkään syvästi välitä.
Minusta Markku on kiva nimi, mutta oonkin 4-kymppinen. Samoin Yrjö on ihan ok. Jormasta en kyllä tykkää, mutta ei sekään olisi este suhteelle. Mulla on työkaveri, jonka miehen sukunimi on Jortikka. So what.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:57"]
[/quote]
No johan mä sanoin, otat sellaisen, joka ei sinustakaan mitenkään syvästi välitä.
[/quote] Ei mun tartte ottaa ketään, olen onnellisesti parisuhteessa. Ja miehellä mua miellyttävä nimi. ;) ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:52"]
Pinnallisuuden korkea veisu. Palstailijoiden älypäiden laskiämpäri.
Ha haa. On niiiiiin outoja nimiä khihii!!!!
[/quote] Hauku nyt vielä vajakiksi ja alapeukuta viisi kertaa, josko sitten pääsisit mielesi päähän. ap
Se yks hunksi on Mauno. Ei sekään yleinen nimi nuorella miehellä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:47"]
Eihän Suomessa ole tapana käyttää nimiä puhuteltaessa, joten miksi ruma nimi haittaa? En itsekään tykkää mieheni nimestä.
[/quote] No kerro se nimi, pakahdun uteliaisuudesta.
[/quote]
Haha! Siitä mistä ei voi puhua, on vaiettava.