Annoin pakit miehelle, koska hänen nimensä oli
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:48"]Salkkareiden Joonatan on Markku oikeasti. Mahtaa silti naiset tykätä
[/quote]
Ai siitä läskikasasta? :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:35"]
Markku. Olinko tyly.
[/quote]
Mammanpoika BB-Markku?
Siis.. Perustelkaapa nyt mikä noissa nimissä teitä hiertää? Yrjön ja Jorman nyt jotenki ymmärrän mutta entä nuo muut? Markku, Marko, Tero? Ihan tavallisia suomalaisia miehen nimiä, en ymmärrä.
Minä hylkäsin kerran treffipyynnön kivalta nuorelta mieheltä, kun hän paljastui Jormaksi. Asiaa ei ainakaan auttanut se, että hänen liittyessään yhteisten tuttujen kautta illanviettoseuraamme luulimme kaikki että esittäytyi vitsillä tuommoisella nimellä... Jotenkin naureskelivat siinä samalla niin saimme sen käsityksen.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:02"]
Minusta Markku on kiva nimi, mutta oonkin 4-kymppinen. Samoin Yrjö on ihan ok. Jormasta en kyllä tykkää, mutta ei sekään olisi este suhteelle. Mulla on työkaveri, jonka miehen sukunimi on Jortikka. So what.
[/quote]
Onhan hannu Jortikkakin. Edellisellä asuinalueella oli jonkun verran Tampioita sukunimenä.
[/quote]
Eräs perhe oli Suikkari. En kehtais naisena ihan oikeasti olla. (suihinotto...)
Markku on ihan normaali nimi 30-50 vuotiaiden keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:16"]
Se yks hunksi on Mauno. Ei sekään yleinen nimi nuorella miehellä.
[/quote]
Sen taiteilijanimi on Mauno Ahonen (Kummeleista matkittu). Miehen oikea nimi on ihan normaali, en nyt muista mikä, mutta joku Jani tms. tyylinen.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:48"]Salkkareiden Joonatan on Markku oikeasti. Mahtaa silti naiset tykätä [/quote] Ai siitä läskikasasta? :D
[/quote]
Ai Joonatania näyttelevä on läskikasa.. Mikä teini siellä mahtaa kirjoittaa.
Oisin antanu pakit, jos ois ollu Marko.
Olit. Eihän toi nyt niin paha ole. Mara? Make?
Jormaa mä en kestäis.
Mä en alkanut suhteeseen Urpon kanssa. En vaan olis pystynyt nauramatta kutsumaan nimeltä :D
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:36"]
Hirveä nimi
[/quote] Niinpä. Muutoin oli hyvännäköinen ja mukava, mutta siis nimi Markku, evvk, sorry. ap
Nimihän on vaihdettavissa, naama ei. Olisit voinut ehdottaa jotain kivempaa nimeä tai olisitte voineet valita yhdessä. Esimerkiksi joku Marco tai Marc olisi ihan kiva eikä miehen tarvitsisi sopeutua kauhean erilaiseen nimeen. Hirveen helposti ihmiset antaa periksi :(
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:37"]Oisin antanu pakit, jos ois ollu Marko.
[/quote] Mikä vika Markossa on?
Ja mä jätin miehen, kenen nimi on Yrjö..
Oli kiva päivä Yrjön kanssa! -Ai, onks sulla oksennustauti?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:40"]
Nimihän on vaihdettavissa, naama ei. Olisit voinut ehdottaa jotain kivempaa nimeä tai olisitte voineet valita yhdessä. Esimerkiksi joku Marco tai Marc olisi ihan kiva eikä miehen tarvitsisi sopeutua kauhean erilaiseen nimeen. Hirveen helposti ihmiset antaa periksi :(
[/quote] Marc q :D Ole siinä sitten nauramatta...
Olen kyllä sitä mieltä, että valitsisin ehdottomasti Oliverin, vaikka hän olisi hakkaaja-raiskaaja-taudinlevittäjä-pedari-petturi-kusipää-loinen-narsisti, kuin kunnollisen, uskollisen, hellän ja ihanan rakastajan, jonka nimi on Yrjö tai Jorma tai Urpo.