Gloriabox
Hei!
OOtteko huomanneet,Glorialehdelläkin on oma boxi,vaikuttaa laadukkaammalta kuin Livboxi......joulukuussa pitäisi tulla,odotan mielenkiinnolla.
Kommentit (30)
notta ristus eikö kukaan ole tätä saanut?
eihän tuota voinut enää tilata kun ainoa painos eli joulu 2014 oli myyty loppuun, mutta toivottavasti joku onnekas kertoo boxin hinnan ja mitä yllätyksiä tuli
Boxin piti tulla joulukuun alkupuolella niin missä hemmetissä se viipyy!!!
Kyselin asiaa niin perjantaina on lähetetty boxit
Olen kyllä niiin positiivisesti yllättynyt tuosta sisällöstä! Mukana olevat näytekoot on kuitenki reiluja ja täysikokoiset tuotteet mieluisia ja vielä sellaisia joille on itselle juuri tällä hetkellä tarvetta. :) onhan nämä vähän riskialttiita, kun ei tiedä kokeeko loppujen lopuksi saavansa rahalle vastinetta :D
Voi kun tulisi toistekin myyntiin tuo gloriabox, haluisin itsekin. Livbox ei kiinnosta.
25,90€ maksoi tuo boxi.
Itselleni osuivat kaikki tuotteet nappiin, huulipunan sävy ja tuoksu (olivat superit). Tuo tuoksu olis sitäpaitsi ihana miniatyyripullo, ei sellainen näytepipetti. Nuo miniatyyripullot ovat lemppareitani (ostan niitä aina lentoasemaltakin, sen kerran kymmenessä vuodessa kun jonnekkin lennän...Diorilla, CHloella ja muutamalla muulla on sellaisi 5kpl minatyyripullosettejä myynnissä). Ja tuo huulipuna on hyvän rasvainen, ei kuivat huulia (luultavasti ostan tämän jälkeen samalta merkiltä keväällä kesäisemmänkin sävyn, boxista saaman red wine sävy ainakin on talvilakananaamalleni ihan napakymppisävy.
Hiusseerumia (täysikokoinen pullo!) tuskin olisin itse kaupasta ostanut, mutta osoittautui talvihiuspehkoni kiillottajaksi ja pystyn unohtamaan suunnittelemani parturikäynnin väliin jättämistä. Tuo kiillotusseerumi meikkasi hiukseni kauniiksi ja ei tehnyt kuontaloa lehmännuolemaksi.
Tuota naamiota on hehkutettu, naistenlehdissä... Kokeilun vuoksi en jaksa/voi lähteä pääkaupunkiseudulle (jossa netinmukaan ko. tuotetta myydään), kerjäämään näytettä. Täysikokoisen tuotteen nettitilaukseen menisi vähintään 50€, joten unohtaa olen saanut ko. tuottee. Paitsi et nyt sain kokeiluversion ja jos pidän siitä voin tilata.
Sitä yhtä seerumia tuskin tilaan. Täysikokoisen kovanhinnan vuoksi. Mutta näytettä sudin poskenkuivaan kohtaan antaumuksella ja tuntui (levittyvyys, tuoksu jne.) luxukselta.
Miehenikin tuhahteli boxilleni, mutta kun totesi boxin jokaisen purkin löytyvän heti käytöstä vaimeni tuhahtelu (mieheltäkin säästyi miljoona hapanta sanaa ja hoputusta, joilla yrittää saada minut isonmeikkiosaston tuotteiden luota pois, jouluostosten aikaan...kun huulipuna ja hiusten latavsilottaja tulivatkin tossa boxissa). ja jessus jos vielä kerjäisin ilmaistuotteita, miheni varmaan kantais mut pois koko kauppakeskuksesta..ja juu maalla kun asuu ja maitokauppaankin on se 25km/suuntaansa, isolle kirkolle lähretään yhressä.
Varmaankin turhamaista ja hölmöä, mutta lapselliselle minulle ihanaa edullista luxusta. On ihan kiva laittaa huuliin väriä kun lähtee tissinkoitolle navettaan, onhan lehmilläkin sit ihmeteltävää.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:25"]
Tiedättehän te naiset, että selektiivistä kosmetiikkaa saa ihan ilmaiseksi testaukseen tavaratalojen kosmetiikkaosastoilta?
[/quote]
No niin juuri. Pöllöt maksaa, että saa ilmaisnäytteitä. Idean keksijä nauraa matkalla pankkiin.
Olisi sitten näytteitä jostain Chanelin eksklusiivisista voiteista, jotka maksaa yli 1000 euroa litra, eikä jostain halpisclarinsista. Clarins on toki ihan hyvä merkki, käytän itsekin, mutta ne on ihan arkituotteita, kuin apteekin voiteet, ei mitään erikoista luksusta.
[/quote]
Kuka viitsii ostaa jotain Chanelin eli MUOTITALON ihonhoitotuotteita, ja kuvitella että he osaisivat tehdä hoitolatason kosmetiikkaa tuosta vaan muodin oheistuotteena ilman pitkäaikaisia labratutkimuksia? Heidän värikosmetiikan ymmärrän koska se menee samassa hengessä muotinäytösten kanssa, mutta en osta mitään voiteita joissa maksaa enemmän purkin logot kuin sisältö. Vastaavia on muut MUOTITALOmerkit kuten Dior ja YSL. Olen saanut Chanelin tuotteita näytteinä mutta kaikki aiheuttivat mustapäitä ja jotkut jopa kutinaa ja laikkuja. Clarins on that kertaa parempi sarja, heillä on sentään pitkät perinteet ihonhoidossa.
Käytän Dermalogican, Decleorin ja Muradin tuotteita, ne on hoitolatason sarjoja ja niissä on enemmän vaikuttavia aineita kuin marketti- ja tavaratalosarjoissa eli rahoille saa paremmin vastinetta kaikin puolin ja iho kiittää.
[/quote] Vau, meillähän on täällä ihan oikea asiantuntija. Urpå.
Mä myös pidän tästä tosi paljon, kuten myös sen yllätyksen tunteesta kun odottaa ja avaa pakettia. Toki voisin antaa kaverille käteen vajaa 30e ja heittää se kemppariin pyörimään ja etsimään tuotteita.Näytekoot olivat nyt sen verran reiluja, että ehtii käyttämään useamman kerran eikä mitään tiskin alta kaivettavia pieniä pussukoita. Jollekin toiselle tämä boksi olisi ollut rahantuhlausta, mulle sattui sopimaan huulipunan sävykin, joten boksi miellytti kovasti.Harmi vain että taisi olla kertaluonteinen, Livbox kun on mennyt tosi huonoksi markettikamaesittelyksi :/