Mitä teidän facebook kaverinne ovat ammatiltaan?t.ammattivalittaja
Mulla on paljon opettajia,sairaanhoitajia,maistereita,insinöörejä yms. Yhtään pelkän elämänkoulun omaavaa mulla ei ole kaverina
Kommentit (13)
Opettajia, hortonomi, lääkäreitä ja hoitajia, maskeeraaja, kampaajia, Tylypahka, koruseppä, matkailuvirkailijoita ja yrittäjiä. Lisäksi on opiskelijoita
No oho! Että oikein sairaanhoitajia! HAH
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:05"]
No oho! Että oikein sairaanhoitajia! HAH
[/quote]
Ainakin parempia kuin itse olen. Yhtään ei ole kotiäitiäkään, yleensähän se on peitenimitys työttömälle. ap
Suurin osa fb-kavereistani on erikoislääkäreitä ja sairaanhoitajia.
Suurin osa on opiskelijoita, varmaan lähemmäs 95% (ja pääosin vielä oikeustieteen opiskelijoita). Muutama lakimies, muutama opettaja, muutama sairaanhoitaja, olisikohan ne siinä. Kotiäitejä on myös pari kappaletta.
Niin, sulla se elämänkoulun käyminenkin näyttää olevan aika hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:30"]
Niin, sulla se elämänkoulun käyminenkin näyttää olevan aika hankalaa.
[/quote]
Hyvin olen selvinnyt siihen verrattuna mitä lääkärit mulle nuorena ennusti. ap
Aika laidasta laitaan noita tuntuu löytyvän; opiskelijoita, asianajajia, lääkäreitä, kaupan kassoja, koodareita, asiakaspalvelijoita, asiantuntijatehtävissä olevia, toimistotöissä olevia (enemmän ja vähemmän koulutettuja), siivoojia, puhelinmyyjiä, feissareita, videokuvaajia, videoeditoijia, työttömiä, kotiäitejä, graafikkoja, valokuvaajia, vaatekaupan ja muiden erikoistuneiden liikkeiden myyjiä, sairaanhoitajia, pieneläinhoitajia, hevostenhoitajia, maanviljelijöitä, tapahtumajärjestäjiä, sähkömiehiä, musiikintuottajia, dj:itä, kokkeja, maskeeraaja/meikkaaja, kampaaja, koruseppä, kelloseppä, opettajia, hortonomeja, kirjastovirkailija, tarjoilijoita, taksikuskeja, mainosalan tyyppejä, pelifirmojen työntekijöitä, lastenhoitajia, nuoriso-ohjaajia...
Aika mahdoton tehtävä nimetä kaikki, varmaan vähän joka alalta löytyy edustajia. En valikoi tuttaviani ja kavereitani koulutuksen/ammatin/työpaikan perusteella.
mun yhdellä ystävällä lukee elämänkoulu profiilissaan ja on koulutukseltaan kardiologi
Kaikkea mahdollista lääkäreistä elämänkoululaisiin.
Jo munkin facekavereista yllättävän monella on käytynä Elämän kova koulu tai Kantapääopisto. En ymmärrä miten tuotakin kulunutta "läppää" jaksaa edelleen niin moni viljellä.
7 myyjää, 5 kokkia/keittäjänä/grillityöntekijää, 4 nosturinkuljettajaa, 2 vanhusten hoitajaa, 3 yksityisyrittäjää, työtön insinööri, 2 eläkeläisiä, portinvartija, hitsaaja, 2 huoltomiestä, rekkakuski, röntgenhoitaja, lastenohjaaja, nuoriso-ohjaaja, 3 en tiedä ammattia, mutta ovat työttöminä kotiäitejä, 6 ammattia en tiedä, yksi sotilas, 2 opiskelijaa
myyjiä, kokki, kirjastovirkailija, siivooja, perhepäivähoitajia, tarjoilijoita, taksikuski, muutama kotiäiti ja yrittäjiä jotka on kampaajina, sisustusliikkeen pitäjinä tai kosmetologeina.