Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän facebook kaverinne ovat ammatiltaan?t.ammattivalittaja

Vierailija
01.12.2014 |

Mulla on paljon opettajia,sairaanhoitajia,maistereita,insinöörejä yms. Yhtään pelkän elämänkoulun omaavaa mulla ei ole kaverina

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjiä, kokki, kirjastovirkailija, siivooja, perhepäivähoitajia, tarjoilijoita, taksikuski, muutama kotiäiti ja yrittäjiä jotka on kampaajina, sisustusliikkeen pitäjinä tai kosmetologeina.

Vierailija
2/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia, hortonomi, lääkäreitä ja hoitajia, maskeeraaja, kampaajia, Tylypahka, koruseppä, matkailuvirkailijoita ja yrittäjiä. Lisäksi on opiskelijoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho! Että oikein sairaanhoitajia! HAH

Vierailija
4/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:05"]

No oho! Että oikein sairaanhoitajia! HAH

[/quote]

Ainakin parempia kuin itse olen. Yhtään ei ole kotiäitiäkään, yleensähän se on peitenimitys työttömälle. ap

Vierailija
5/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa fb-kavereistani on erikoislääkäreitä ja sairaanhoitajia.

Vierailija
6/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on opiskelijoita, varmaan lähemmäs 95% (ja pääosin vielä oikeustieteen opiskelijoita). Muutama lakimies, muutama opettaja, muutama sairaanhoitaja, olisikohan ne siinä. Kotiäitejä on myös pari kappaletta.

Vierailija
7/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sulla se elämänkoulun käyminenkin näyttää olevan aika hankalaa.

Vierailija
8/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:30"]

Niin, sulla se elämänkoulun käyminenkin näyttää olevan aika hankalaa.

[/quote]

Hyvin olen selvinnyt siihen verrattuna mitä lääkärit mulle nuorena ennusti. ap

Vierailija
9/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laidasta laitaan noita tuntuu löytyvän; opiskelijoita, asianajajia, lääkäreitä, kaupan kassoja, koodareita, asiakaspalvelijoita, asiantuntijatehtävissä olevia, toimistotöissä olevia (enemmän ja vähemmän koulutettuja), siivoojia, puhelinmyyjiä, feissareita, videokuvaajia, videoeditoijia, työttömiä, kotiäitejä, graafikkoja, valokuvaajia, vaatekaupan ja muiden erikoistuneiden liikkeiden myyjiä, sairaanhoitajia, pieneläinhoitajia, hevostenhoitajia, maanviljelijöitä, tapahtumajärjestäjiä, sähkömiehiä, musiikintuottajia, dj:itä, kokkeja, maskeeraaja/meikkaaja, kampaaja, koruseppä, kelloseppä, opettajia, hortonomeja, kirjastovirkailija, tarjoilijoita, taksikuskeja, mainosalan tyyppejä, pelifirmojen työntekijöitä, lastenhoitajia, nuoriso-ohjaajia...

Aika mahdoton tehtävä nimetä kaikki, varmaan vähän joka alalta löytyy edustajia. En valikoi tuttaviani ja kavereitani koulutuksen/ammatin/työpaikan perusteella.

Vierailija
10/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun yhdellä ystävällä lukee elämänkoulu profiilissaan ja on koulutukseltaan kardiologi

Vierailija
11/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mahdollista lääkäreistä elämänkoululaisiin.

Vierailija
12/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo munkin facekavereista yllättävän monella on käytynä Elämän kova koulu tai Kantapääopisto. En ymmärrä miten tuotakin kulunutta "läppää" jaksaa edelleen niin moni viljellä.

Vierailija
13/13 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 myyjää, 5 kokkia/keittäjänä/grillityöntekijää, 4 nosturinkuljettajaa, 2 vanhusten hoitajaa, 3 yksityisyrittäjää, työtön insinööri, 2 eläkeläisiä, portinvartija, hitsaaja, 2 huoltomiestä, rekkakuski, röntgenhoitaja, lastenohjaaja, nuoriso-ohjaaja, 3 en tiedä ammattia, mutta ovat työttöminä kotiäitejä, 6 ammattia en tiedä, yksi sotilas, 2 opiskelijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi