Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärisen raivosta - mut huumattiin!!

Vierailija
01.12.2014 |

Olin lauantaina ensimmäistä kertaa vauvansaannin jälkeen juhlimassa parin kaverin kanssa.

Baarissa meidän seuraan liittyi yhden kaverini tuttu, jota minä en entuudestaan tuntenut. Tämä tuttu tarjosi piriä, jota kaverini ilmeisesti "viihdekäytössä" vetävät, mutta minä kieltäydyin ottamasta sillä en tykkää huumeista ja minulla on vauva.

Tämä kaverini tuttu jatkoi turkyttämistä "no kokeile, et voi tietää mitä se on jos et kokeile" mutta kieltäydyin edelleen.

Toinen kavereistani kävi tänään kahvilla ja aloitti varovasti "lupaa ettet kilahda jos kerron yhden jutun"

Kaveri kertoi että tämä piriä tyrkyttävä tyyppi oli salaa pistänyt sitä myrkkyä juomaani!!! ILMAN LUPAANI, vasten tahtoani! Kuulemma todistaakseen ettei piri ole niin iso paha minä sitä pidän. VOI LUOJA!!!

Enhän mä itse tajunnut sitä, että juomassani oli jotain ylimääräistä.

Kaiken huippu on että minä IMETIN vauvaani viimeyönä kun en tiennyt vielä siitä että olen ottanut piriä lauantaina :( Nyt olen aivan paniikissa, että tuleeko tuosta vauvalleni jotain. Harkitsen vakavasti rikosilmoituksen tekoa tuosta ääliöstä, kuka hitto tekee noin?!! Olen googletellut hädissäni miten äidinmaidon kautta huumeet voivat vaikuttaa lapseeni mutta en saa kunnolla selkoa.. Mietin että jos otan asian neuvolassa puheeksi, uskotaanko minua vai luulevatko siellä että olen narkkariäiti joka yrittää valehdella tulleensa huumatuksi?

Että ihmiset voikin olla TYPERIÄ!!!!!

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 13:28"]

Voi luoja mitä touhua!

Ajatelkaa jos työssäkäyvälle tehtäisi tuollainen temppu juuri ennen huumetestejä jotka tehdään monessa työpaikassa töihintuloterveystarkastuksen yhteydessä! Olisi "kiva" kun kavereiden jekun takia menisi työpaikka alta positiivisen huumetestin takia, siinä vaiheessa jo kun se työ ei ole vielä kunnolla edes alkanutkaan!!

[/quote]

Minusta se on oikein, jos ei ole hyvää ystäväpiiriä niin ihan oikein tuollaisille narkomaanien ystäville. Pitäisi osata katkaista välit ajoissa. Tiedän tapauksen jossa henkilö sai potkut, koska hänen ystävänsä oli jättänyt katsastettuun autoon marijuona nimistä huumausainetta. Katsastajat olivat sitten ottaneet yhteyttä poliiseihin ja tämä ihminen oli menettänyt ajokortin ystävänsä törttöilystä.

Silti ihan oikein, koska jokainen valitsee omat ystävänsä.

[/quote]

MARIJUANA/KANNABIS/MARIHUANA/"HAMPPUA"

Vierailija
62/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onk sun frendit tosi nuoria, tyyliin alle 23 v.? Silloin vielä voisin jotenkin käsittää tollasen perseilyn kun ei oo iän puolesta mitään käsitystä imetyksestä tai vanhempana olemisesta. Jos ei, niin ne on koukussa, tollasta menoa mäkin oon nähnyt piripäitten toimesta. Painostus kuuluu kuvioon kun mestoille tulee puhdas frendi (erityisesti jos on joskus aiemmin viihdekäytössä käyttänyt) ja nistit tahtoo saada senkin kamoihin kun kaikki normaalin käyttäytyimisen rajat on jo häilyneet ja jottei joutuis kohtaamaan omaa addiktiota silmästä silmään.  Välit frendeihin katki heti.

Eikä piriä välttämättä edes huomaa jos sitä saa tosi vähän ja erityisesti jos on jo valmiiks kännissä vaikka paskaltahan se maistuu. Mutta kännissä ei sellasestakaan välitä, vetäähän sitä halvinta tequilaakin... Toi pieni pirteys kotiin tullessa saattaa olla ihan hyvin se ainoa reaktio.

Kannattaa vetää etikkaa ja sitruunamehua, se liuottaa amfetamiinin nopeammin kehosta. Ja lapsi varmuuden vuoksi  viikon pulloruokinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja eikö ole jo korkea aika katkaista välit tuollaisiin kavereihin? Mieti millaista esimerkkiä näytät lapsellesi, ja saatat hänet vielä vaaraan imettämällä huumemaitoa. Järkyttävää.

Vierailija
64/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita pirinistejä tullut pks-seudulla tavanneeksi,eikä ne kovin älykkäitä ole ja siksi käyttävätkin. Yleensä myös näillä narkkari äideille ja miksei vaarmaan isilläkin on lapset,eli eläköön suomi ja muut kehitysmaat.

Vierailija
65/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini poistuu kropasta yhtä nopeasti kuin alkoholi, eikä siitä ole vaaraa lapsellesi jos olet imettänyt.

Ei siitä piristä mitään ihmeellistä oloa tule, joten et vain ole huomannut sitä nauttineesi. Pienillä annoksilla lähinnä "vilkastava" ja piristävä vaikutus, jonka takia et ole saanut kunnolla nukutuksi.

Turhaan menisit enää testeihin, koska tulos olisi negatiivinen.

Vierailija
66/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo tärinä johtua vieroitusoireistakin.

Vierailija
67/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinista ei todellakaan tule ensimmäisellä kerralla mitään vieroitusoireita. Eikä edes satunnaisella käytöllä.

Alkoholin vieroitusoireet ovat ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
68/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:40"]

Amfetamiini poistuu kropasta yhtä nopeasti kuin alkoholi, eikä siitä ole vaaraa lapsellesi jos olet imettänyt.

[/quote]

Höpö höpö. Amfetamiinin puoliintumisaika on 9-14 tuntia. Ja sitä amfetamiinia menee vauvaan äidinmaidon mukana. Itse olisin ap:na tarkistanut asian netistä ENNEN kuin olisin imettänyt. Äidinmaidonkorvike on ihan hyvä vaihtoehto pirimaidolle.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2679109/

Vierailija
69/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:13"]

Peloittavaa että joillain on tuollaisia "kavereita".

Ap varmasti tuntee joitain tyyppejä, jotka ovat olleet vankilassa tai maksaneet joskus sakkojakin...

Aihe vapaalla on tuollaiselle ihmisryhmälle oma nimityskin.

[/quote]

White trash

Vierailija
70/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 17:21"]
Ja sitten vähän sivuraiteille; yleisesti myös pienillä lapsilla käytetyt ADHD-lääkkeet ovat amfetamiinia/amfetamiinijohdannaisia. Ja niitä ne pienetkin lapset syö joka päivä ja ihan oikeasti ovat pirikoukussa (niistä tulee samanlaisia vierotusoireita ja laskuoloja, kuin ihan pirin käyttäjilläkin).
[/quote] ööö eivät ole. Mulla ei ole mitään ongelmaa käyttää adhd-lääkkeitä monta kuukautta putkeen ja jättää pois. Ne eivät koukuta. Ollenkaan. Ota selvää ennenkuin juttelet tallaista.

Vierailija
71/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hätää! Pirbelö katoaa kropasta ihan muutamassa tunnissa! 4-6 tms!

Vierailija
72/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:05"]Huhhuh, hyvät naurut näistä ketjun asiantuntijoista. :D
[/quote]

Luulisi molempia, sekä adhd-lääkkeitä että amfetamiinia käyttäneiden tietävän parhaiten. Varmasti tuntuu pahalta, jos syöttää lapselleen huumeita hyväksyttävässä muodossa. Miettikää kaksi kertaa adhd-lasten vanhemmat, aloitatteko lääkityksen vai ei.

Vierailija
73/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kävi? Sanoitko kaverillesi, että tajusiko hän että oli mukana huumaamassa pientä vauvaa (tässä saa vähän liioitella) for teh lulz. Mitä vastasi tähän?

Vierailija
74/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka väitti, ettei ADHD-lääkkeet ole amfetamiinia/amfetamiinijohdannaisia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Adderall

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylphenidate

PS. Kannattaa oikeesti ottaa selvää niistä lääkkeistä mitä teille määrätään. Ne ei useinkaan ole niin turvallisia ja haitattomia kuin lääkeyhtiöiden lahjomat lääkärit ja tutkimukset väittää.

Vierailija
75/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jotkut vanhemmat ostaa reseptillä lapselleen adhd-lääkkeitä omaan käyttöön tai katumyyntiin :D En ihmettelisi.

Vierailija
76/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo wikiartikkelit vielä suomeksikin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Adderall

http://fi.wikipedia.org/wiki/Metyylifenidaatti

Ette kuitenkaan jaksa lukea englanniksi tai nähdä vaivaa vaihtaaksenne suomenkieliseen artikkeliin.

Vierailija
77/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metyylifenidaatin käyttöön liittyvistä haittavaikutuksista tavallisimpia ovat ruokahaluttomuus, ärtyneisyys, unettomuus ja vatsavaivat. Harvinaisempia ja vakavampia haittavaikutuksia ovat verenpaineen nousu, sydämen tiheälyöntisyys, painajaiset, ihottuma ja maksamyrkytys"

Eli "yllättäen" juuri samoja kuin piristäkin.

Vierailija
78/98 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metyylifenidaatin pitkäaikaiskäyttö saattaa aiheuttaa riippuvuutta"

Vierailija
79/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuko olotila mitenkään erilaiselta, jos ei ni et sä mitään oo saanu

Vierailija
80/98 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sitä amfetamiinia ei kovin paljon ole voinut juomassa olla sillä muutenhan olisit sen maistanut.
Oletko aivan varma että kyse on juuri piristä ollut? Valkoista jauhetta?

Jos et tuntenut oloasi kovin erilaiseksi illan aikana, ei sitä myöskään ole voinut niin suurta määrää elimistöösi päästä, että haitat olisivat turmelevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi