Mihin ihmeeseen näitä kaikkia "outoja" meikkituotteita tarvitaan? Esim primer?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että nykyajan miehet kauhistuu aamuisin, kun naisen naamari on purettu.
Eivät nykyajan miehet kauhistu. Ovat tottuneet siihen että ulkonäköä voi muokata monin eri tavoin.
Ne erkit ja taunot kauhistelevat.
Kyllä kauhistelee, tietäisitpä vaan. Prinsessa sisään ja sammakko ulos.
Toiset saa sitten katsella sammakkoo 24/7
No jos on ihan hiton hilseilevä iho niin primeri saa varsinaisen meikin tarttumaan nahkaan niin, että se ei heti hilseile pois. Ei lähde edes huonoilla meikinpoisto aineilla, tarvitaan c cleaneria (cc)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikin pohjustusvoide?
Siis meikkivoiteen alle vielä joku pohjustusvoide? Waat?
Ja sen alle kosteusvoide nyt vähintään.
Ei, vaan ihan ekaks tussutellaan kosteuttavaa hyaluronihappiseerumia ja silmänympärysiholle kofeiiniseerumia, ja muualla c-vitamiini ja retinoliseerumia.
Vasta sitten kosteusvoide jne jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
On joillakin ongelma: toisten kosmetiikan käyttö 😂😃
Minusta on hienoa, että sekä miehet että naiset hoitavat ulkonäköään ja tuoksuvat puhtaalle ha hoitavat itseään.
Haudassa joutaa sitten jättämään itsensä huolehtimisen......
Monien väriaine- ja kemikaalikerrosten tällääminen kasvoilleen ei oleulkonäöstään huolehtimista.
Keinotekoiset hajusteet lisäaineineen eivät tuoksu puhtaalle.
Puhukaa nyt edes niistä mönjistänne oikeilla nimillä!
Meikkaamattoman ihon puhdistus ja hoito on helppoa ja yksinkertaista.
Tuoksuttomat aineet eivät lisää hajukuormaa ja allergioita.
Kaffepulla kirjoitti:
Suositelkaa hyviä luomivärin pohjustajia!
MAC paint pot on paras jonka olen löytänyt, onko kellään suositella muita?
Kokeile wet n wild photo focus, tosi edullinen ja toimii omilla rasvoittuvilla silmäluomillani oikein hyvin. En vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Helpottavaa olla vanha ja eläkkeellä, niin ei tarvitse enää mitään voiteita! Ennen kyllä käytin aina kosteus- ja meikkivoidetta, välillä puuteriakin. Iho on ihan ok tämän ikäiselle. Kun on nuorena ollut rasvoittuva iho, ei kai se niin helposti rypistykään.
Yövoidetta en ole koskaan edes käyttänyt. Enkä silmänympärysvoidetta. Tai no, kokeillut. Mutta ilmeisesti väärin, koska aina saanut aikaan turvotusta luomiin.
Ihmeteltiin juuri, että miten rahat riittäisikään kaikkiin voiteisiin, tekokynsiin ja -ripsiin, jos olisi nuori ja kokisi ne tarpeellisiksi. Kyllä meitä naisia rahastetaan!
Ei silmänympärysvoidetta luomiin laitetakaan, siinä syy turvotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä primeria. Tekee kummallisen kuivan silikonipinnan ja siihen muka sitten meikki levittyy hyvin ja pysyy. Juu ei kiitos.
Silläkin on väliä mitä se ”meikki” on. Täytyy tietää, että mikä primer sopii minkäkin kanssa yhteen, levitystekniikat ja oikeat määrät yms.
Huvittavaa, miten taas täälläkin ihmetellään asioita mistä ei tajuta yhtään mitään.
Eikös niitä asioita juuri ihmetellä, mistä ei tajua yhtään mitään??
Tuosta wet’n wildin pohjustajasta olen kuullut kehuja. Se vaan tuntuu aina olevan cittarista loppu…
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Eli ensin kosteusvoide, sitten primer, sitten meikkivoide, sitten puuteri tai joku ja sitten kiinnityssuihke? Niinkö vai vielä jotain? Entä valokynä ja peitepuikko?
Siis käyttääkö joku nainen todella kaiken tuon moskan kasvoihinsa, mitä kommentissa luetellaan?
Ja sitten poskipuna ja huulipuna.
Ja tietenkin kulmaväri, ripsiväri ja rajaukset luomiin.
Miten naisten rahat riittävät tuollaiseen?
Monilla vielä kalliit kynnet ja kynsilakat. Ja hajuvedet.
Ja muotivaatteet. Ja muotilaukut.
Kauhistuttavan kallista, mitä palkasta jää käteen, näillä naisilla?
Ukko38 kirjoitti:
Mua ärsyttää kun olet naisen asunnon suihkussa ja yrität etsiä shampoota.
Joka *tun purkissa hemmetinmoinen litania:
Enriching coloursaving moisturising neutralizing smoothing eucaluptysavokadopastachiansiemen CONDITIONER.Okei, ei ollu shampoota. Seuraava pullo käteen..
Volymizing ultra thinnerbold macado oil sensitive pampering CONDITIONER...MIKSEI SIINÄ VAAN VOI HETI KÄRKEEN LUKEA ISOLLA ETTÄ SHAMPOO TAI CONDITIONER?!
Osta omat shampoot niin ei tarvitse valittaa.
Käykö primer hyvin vaalealle punakalle ja ohuelle iholle jossa ryppyjä?
Primer on mulle ihan huipputuote! Peittää isoja ihohuokosia ja sopivasti töpsyteltynä myös veltostuneen ihon merkkejä eli ketjumaisilta näyttäviä huokosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa paljon ja itsekin ihmettelin, mitä iheen primereita tarvitaan. Kuitenkin hankin ihan kokeeksi primerin ja sillä meikki pysyy ja levittyy paljon paremmin. Eron kyllä huomaa ainakin minun ihollani.
Itse olen ihmetellyt sitä, kun levitetään varjostusta ympäri kasvoja. Ymmärrän poskien varjostuksen, mutta otsan ja leuan varjostamista en ole koskaan ymmärtänyt koska omaan silmääni se ei muuta ulkonäköä yhtään vaan näyttää ja tuntuu suttuiselta.
Jep. Itekin varjostelin naamaa ja mun silmiin ja kuvissa se näytti hyvältä. Sitten veljentyttö 7 vee kysyi kerran, että "Miksi sulla on aina noita ruskeampia länttejä naamassa? Tuossa, tuossa, tuossa ja tuossa ja..." ja tökki sormella kohtia joissa mulla oli varjostusta. Lasten suusta se totuus näköjään kuuluu.
Niin, ja se totuus on se, että et vain osaa meikata.
Meikit ovat epähygieenisiä ellet osta jatkuvasti uutta purnukkaa. Se on faktaa. Hyi
Vierailija kirjoitti:
On joillakin ongelma: toisten kosmetiikan käyttö 😂😃
Minusta on hienoa, että sekä miehet että naiset hoitavat ulkonäköään ja tuoksuvat puhtaalle ha hoitavat itseään.
Haudassa joutaa sitten jättämään itsensä huolehtimisen......
No kyllä tuo kosmetiikka on jättimäinen ongelma ympäristön kannalta.
Jo se valtava muovimäärä mikä noista turhista purnukoista tulee.
Niitä tarvitaan monenlaista ihan vaan sen takia että myrkyttäisitte itsenne mahdollisimman monella kemikaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Käykö primer hyvin vaalealle punakalle ja ohuelle iholle jossa ryppyjä?
Tottakai käy, kun löytää sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ensin kosteusvoide, sitten primer, sitten meikkivoide, sitten puuteri tai joku ja sitten kiinnityssuihke? Niinkö vai vielä jotain? Entä valokynä ja peitepuikko?
Siis käyttääkö joku nainen todella kaiken tuon moskan kasvoihinsa, mitä kommentissa luetellaan?
Ja sitten poskipuna ja huulipuna.
Ja tietenkin kulmaväri, ripsiväri ja rajaukset luomiin.
Miten naisten rahat riittävät tuollaiseen?
Monilla vielä kalliit kynnet ja kynsilakat. Ja hajuvedet.
Ja muotivaatteet. Ja muotilaukut.
Kauhistuttavan kallista, mitä palkasta jää käteen, näillä naisilla?
Puhun nyt vain omasta puolestani mutta tuttavapiirissäni on naisia, jotka keskittyvät vain tiettyyn. Yhdellä on päällä aina muodikasta ja uutta vaatetta mutta meikkaa todella hillitysti ja vähillä tuotteilla. Toinen panostaa meikkiin, kempparivarastonsa on uskomaton. Hiukset ovat eräällä aina huippukunnossa, värjätään ja hoidetaan säännöllisesti, vaatetus on ihan tavallinen.
Hajuvedet kestävät kauan, kynsilakat eivät paljoa maksa ja jos laittaa geelikynnet, lakkaus tulee samaan hintaan.
Jokainen laittaa rahansa mihin haluaa. Vaikka kaljaan, matkoihin, vaatteisiin tai ihan mihin haluaa.
Kaffepulla kirjoitti:
Suositelkaa hyviä luomivärin pohjustajia!
MAC paint pot on paras jonka olen löytänyt, onko kellään suositella muita?
Itse tykkään Too Faced Shadow Insurancesta, Narsin pohjustaja kakkossuosikki. Saa esimerkiksi Cultbeautysta tai Ruotsin Sephorasta.
Minulla on ollut vain Lumenea ja on pysyvää mielestäni!
N45