Mihin ihmeeseen näitä kaikkia "outoja" meikkituotteita tarvitaan? Esim primer?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mihin väliin se BB ja CC laitetaan näiden kaikkien pohjustusvoiteen, primerin ja muiden tahnojen kanssa?
Oon ihan pihalla. Ennen laitettiin vähän puuteria nenän päähän ja illalla niveat naamaan.
Ehkä on sitten parempi, ettet meikkaa ollenkaan jos on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin väliin se BB ja CC laitetaan näiden kaikkien pohjustusvoiteen, primerin ja muiden tahnojen kanssa?
Oon ihan pihalla. Ennen laitettiin vähän puuteria nenän päähän ja illalla niveat naamaan.Ehkä on sitten parempi, ettet meikkaa ollenkaan jos on niin vaikeaa.
No en meikkaakaan. Joskus saatan laittaa vähän ripsaria. Mut ei mun naamassa ole mitään epätasaisuuksia. Ihan tasainen ja näpytön on. Ulkoillessa posket saakin punoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt primeria. Ei ole rypyn alkujaan. N44
Pöljä
Mä käytän silmämeikin pohjustusvoidetta, primeria, luomille. Näin saan luomivärit kauniisti pysymään koko päivän, eivätkä ne keräydy luomivakoon. Erittäin hyvä tuote! Jos ongelmaa ei ole, tuote on tietenkin turha. Itsellä työ, jossa pitää vähän ulkonäköön panostaa ja on kiva, että meikki pysyy siistinä koko päivän. Muita primereita en ole kokenut tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka käyttää meikeistä nimitystä maali on eläkeikäinen.
Se ei silti muuta sitä faktaa, että primer tarkoittaa sanatarkasti pohjamaalia.
Eihän se ole tyhmä, joka myy vaan se, joka ostaa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että nykyajan miehet kauhistuu aamuisin, kun naisen naamari on purettu.
Oma mieheni ei ainakaan kauhistele. Sanoo kauniiksi ihan jo heti aamusta. Varmaan rakkaudesta. Itsellä toki epävarmuutta olla ilman meikkiä, ja se johtuu juuri sinun kaltaisistasi ihmisistä. Kovat on ulkonäköpaineet ja pitäisi panostaa siihen, silti pitäisi näyttää samalta 24/7 eli myös ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan pihalla. Ennen laitettiin vähän puuteria nenän päähän ja illalla niveat naamaan.
BB ja CC ovat periaatteessa meikkivoiteita molemmat. BB on meikkivoiteen ja kosteusvoiteen yhdistelmä, eli sillä voisi jopa korvata 2 tuotetta yhdellä kertaa. CC on color correcting -voide eli meikkivoide, joka poistaa vaikkapa punaisuutta. Näitä siis käytetään meikkivoiteen sijaan, ei lisäksi.
Täälläkin usein joku kyselee mikä on kun silmä- tai muu meikki ei kestä tai naama rasvoittuu jne. No, pohjustusvoide eli primer on ratkaisu tähänkin. Toki se niin kuin mikä tahansa tuote on oltava omalle iholle ja omiin tarpeisiin sopiva, että toimii toivotusti.
Eiköhän suurin osa meikkaavista ihmisistä osta ja kokeile niitä tuotteita mitkä kokevat tarpeellisiksi itselleen, harva ostaa tietämättä mitä tämän nyt pitäisi tehdä... Teidän muiden ei ole pakko hankkia tuotteita joiden käyttötarkoitus hämmentää :)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että nykyajan miehet kauhistuu aamuisin, kun naisen naamari on purettu.
Eivät nykyajan miehet kauhistu. Ovat tottuneet siihen että ulkonäköä voi muokata monin eri tavoin.
Ne erkit ja taunot kauhistelevat.
Eikö juuri tälläisten kysymyksien takia vaadita kempparimyyjiltä kosmetologin tutkintoa? He osaavat vastata asiantuntevasti asiakkaiden kysymyksiin näistä erikoistuotteista ja niiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka käyttää meikeistä nimitystä maali on eläkeikäinen.
Primer on myös rakennustuote (pintakäsittelyn esim. maalin alle tuleva pohjatuote). Omat ajatukseni siintävät kyllä ekaksi rautakaupan pönikkähyllyille eikä kemikalioon jos kuulisin jonkun puhuvan primeristä.
Olen kolmekymppinen nainen.
T.raksa-akka
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole tyhmä, joka myy vaan se, joka ostaa.
Mits tyhmää siinä on ostaa tuote jonka kokee tarvitsevansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nykyajan miehet kauhistu. Ovat tottuneet siihen että ulkonäköä voi muokata monin eri tavoin.
Kyllä kauhistelee, tietäisitpä vaan. Prinsessa sisään ja sammakko ulos.
Vierailija kirjoitti:
primer on pohjamaali
Primer on pohjuste. Maaleista puhuttaessa siis pohjamaali, meikeistä puhuttaessa pohjustusvoide.
Kumma kun samaa sanaa voi käyttää monessa eri yhteydessä, joissa se kuitenkin käytännössä samaa asiaa tarkoittaa: tässä tapauksessa ainetta, jota laitetaan pohjustamaan pintaa ennen toisen aineen levittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkit ja taunot ei herää paljon pakkelia käyttävän muikkelin vierestä.
En meikkaa paljon ja itsekin ihmettelin, mitä iheen primereita tarvitaan. Kuitenkin hankin ihan kokeeksi primerin ja sillä meikki pysyy ja levittyy paljon paremmin. Eron kyllä huomaa ainakin minun ihollani.
Itse olen ihmetellyt sitä, kun levitetään varjostusta ympäri kasvoja. Ymmärrän poskien varjostuksen, mutta otsan ja leuan varjostamista en ole koskaan ymmärtänyt koska omaan silmääni se ei muuta ulkonäköä yhtään vaan näyttää ja tuntuu suttuiselta.
Eiköhän primerinkin alle myydä vielä joku tuote, joka on ”pakko” olla.