Mihin ihmeeseen näitä kaikkia "outoja" meikkituotteita tarvitaan? Esim primer?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Voiko yhtä ja samaa primeria käyttää kasvoihin ja silmämeikkiin vai pitääkö silmille olla oma primer?
Riippuu primerista. Yleensä kyllä voi. Itse käytän samaa, mattapinnan antavaa primeria niin luomilla ja kuin muuallakin.
Helpottavaa olla vanha ja eläkkeellä, niin ei tarvitse enää mitään voiteita! Ennen kyllä käytin aina kosteus- ja meikkivoidetta, välillä puuteriakin. Iho on ihan ok tämän ikäiselle. Kun on nuorena ollut rasvoittuva iho, ei kai se niin helposti rypistykään.
Yövoidetta en ole koskaan edes käyttänyt. Enkä silmänympärysvoidetta. Tai no, kokeillut. Mutta ilmeisesti väärin, koska aina saanut aikaan turvotusta luomiin.
Ihmeteltiin juuri, että miten rahat riittäisikään kaikkiin voiteisiin, tekokynsiin ja -ripsiin, jos olisi nuori ja kokisi ne tarpeellisiksi. Kyllä meitä naisia rahastetaan!
Jestas. Onneksi en ole lähtenyt meikkitielle. Omistan huulikiilteen ja ripsarin ja erittäin hyvän kosteusvoiteen. Meikkaan 0-2 kertaa vuodessa eli ripsarini ehtii mennä vanhaksi ennen kuin ehdin käyttää sen loppuun.
Paljonko teillä 5-7 päivää viikossa meikkaavilla menee meikkeihin rahaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Onneksi en ole lähtenyt meikkitielle. Omistan huulikiilteen ja ripsarin ja erittäin hyvän kosteusvoiteen. Meikkaan 0-2 kertaa vuodessa eli ripsarini ehtii mennä vanhaksi ennen kuin ehdin käyttää sen loppuun.
Paljonko teillä 5-7 päivää viikossa meikkaavilla menee meikkeihin rahaa kuukaudessa?
Viime vuonna käytin 1000 euroa kosmetiikkaan. Summa sisältää tuotteita niin kotimaisesta luonnonkosmetiikasta ranskalaisiin huippumerkkeihin. Unohtamatta mainita että pyrin välttämään eläinkokein testattuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt primeria. Ei ole rypyn alkujaan. N44
No ei sillä ryppyjä olekaan tarkoitus ehkäistä... :D
😂😂🤣🤣bingo👍
Mua ärsyttää kun olet naisen asunnon suihkussa ja yrität etsiä shampoota.
Joka *tun purkissa hemmetinmoinen litania:
Enriching coloursaving moisturising neutralizing smoothing eucaluptysavokadopastachiansiemen CONDITIONER.
Okei, ei ollu shampoota. Seuraava pullo käteen..
Volymizing ultra thinnerbold macado oil sensitive pampering CONDITIONER...
MIKSEI SIINÄ VAAN VOI HETI KÄRKEEN LUKEA ISOLLA ETTÄ SHAMPOO TAI CONDITIONER?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna käytin 1000 euroa kosmetiikkaan. Summa sisältää tuotteita niin kotimaisesta luonnonkosmetiikasta ranskalaisiin huippumerkkeihin. Unohtamatta mainita että pyrin välttämään eläinkokein testattuja tuotteita.
Onks toi tonni sit siis niinku paljon rahaa kosmetiikkaan?
Miksi näissä meikkiketjuissa on aina eniten niitä, jotka kertovat, että eivät meikkaa ollenkaan? :D
Anteeksi nyt vain, mutta meikkaamattomuus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä. Jos ei ole varma jonkun tuotteen käyttötarkoituksesta, sitä ei varmaan kannata ostaa eikä käyttää.
Olen viisikymppinen ja nyt vasta löysin primerit. Mun nuoruudessa tuollaisia ei ollut.
Mulla on todella rasvainen iho ja ilmeryppyjä. Primerin avulla meikki pysyy. Aina oppii uutta!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä meikkiketjuissa on aina eniten niitä, jotka kertovat, että eivät meikkaa ollenkaan? :D
Anteeksi nyt vain, mutta meikkaamattomuus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä. Jos ei ole varma jonkun tuotteen käyttötarkoituksesta, sitä ei varmaan kannata ostaa eikä käyttää.
Kysypä viinanjuonnista, vastaajat absolutisteja
Kysy tinderistä, vastaajat lopettaneet käytön tai eivät koskaan edes käyttäneet
Kysy lapsista, lapsettomat ja lapsia haluamattomat vastaa..
Luonnonlaki, itsensä korostaminen muiden yläpuolelle .
Uli uli kun naiset meikkaa ja ovat turhamaisia. KVG
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä kuukausittain tarvitse ostella.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa paljon ja itsekin ihmettelin, mitä iheen primereita tarvitaan. Kuitenkin hankin ihan kokeeksi primerin ja sillä meikki pysyy ja levittyy paljon paremmin. Eron kyllä huomaa ainakin minun ihollani.
Itse olen ihmetellyt sitä, kun levitetään varjostusta ympäri kasvoja. Ymmärrän poskien varjostuksen, mutta otsan ja leuan varjostamista en ole koskaan ymmärtänyt koska omaan silmääni se ei muuta ulkonäköä yhtään vaan näyttää ja tuntuu suttuiselta.
Jep. Itekin varjostelin naamaa ja mun silmiin ja kuvissa se näytti hyvältä. Sitten veljentyttö 7 vee kysyi kerran, että "Miksi sulla on aina noita ruskeampia länttejä naamassa? Tuossa, tuossa, tuossa ja tuossa ja..." ja tökki sormella kohtia joissa mulla oli varjostusta. Lasten suusta se totuus näköjään kuuluu.
Käytän meikkiä päivittäin ja ostan jonkun uuden meikin ehkä kerran pari kuussa. Jotkut ostamani tuotteet ovat tosi halpoja, tyyliin alle 5 euroa ja joskus harvoin ostan jotain todella kallista. Kaikki ei ole loppuneen tilalle, eli vähemmälläkin selviäisi ja meikit kestää pitkään. Mulla kestää esimerkiksi yksi meikkivoide yli vuoden päivittäisessä käytössä. Ei tähän siis tarvitse käyttää paljoa rahaa, mutta saahan sitä kulumaan jos oikein innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Voiko yhtä ja samaa primeria käyttää kasvoihin ja silmämeikkiin vai pitääkö silmille olla oma primer?
voi! silmille toki suositellaan ihan omaa primeria - varsinkin, jos tykkää tehdä silmämeikkejä tietysti. mut jos ei siitä saman primerin käytöstä tule mitään ongelmia silmiin ni toki voi.
tuli täs samal mieleen, et ihan aina primerin alle ei tarvi kosteusvoidetta. esim. ku mä pesen naaman ni laitan tuttuun tapaan kasvoveden ja seerumin, mut sit niiden jälkeen laitan primerin ja sitten bb-voiteen. mun primer on tosi kosteuttavaa - ja bb-voide viel siihe lisäks - niin sitä voi käyttää myös kosteusvoiteen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä viinanjuonnista, vastaajat absolutisteja
Kysy tinderistä, vastaajat lopettaneet käytön tai eivät koskaan edes käyttäneet
Kysy lapsista, lapsettomat ja lapsia haluamattomat vastaa..Luonnonlaki, itsensä korostaminen muiden yläpuolelle .
Joku kysyy neuvoa luotoista, perinnästä, ulosotosta niin saletisti puolet vastaajista tinkaavat mihin rahat on menneet ja olisiko pitänyt säästää ja sitten vasta kuluttaa. 😀
Suositelkaa hyviä luomivärin pohjustajia!
MAC paint pot on paras jonka olen löytänyt, onko kellään suositella muita?
🇺🇦🇮🇱
Sellaista kivaa hömppäähän noista iso osa on. Muistan, kun aikanaan parikymppisenä ostin Kanebon 10 Seconds Beauty Essenceä ja vielä useamman pullon. Jotain kauneustippoja, jotka saivat naaman ihon tuntumaan napakalta. Mitä lie aineita sisältäneet ja mitä ihmeen napakoittamista nuoren naama muka tarvitsikaan. 😆
On joillakin ongelma: toisten kosmetiikan käyttö 😂😃
Minusta on hienoa, että sekä miehet että naiset hoitavat ulkonäköään ja tuoksuvat puhtaalle ha hoitavat itseään.
Haudassa joutaa sitten jättämään itsensä huolehtimisen......