Olen raskaana ja piikitän
Olen todella pahassa huume koukussa,kysy mitä vain
Kommentit (54)
No parempi kai tuokin kun keinotekoisesti raskaaksi hhedelmöityshoidoilla.
Nyt kuule käyttämään ja oikein kunnolla. Tolla menolla tapat itses ja lapses ja yhteiskunta säästää pitkän pennin kun ei tarvii huolehtia susta ja äpärästäs. Isää sillä lapsella ei kutenkaan ole? Ainakaan semmoista mistä olis mitään hyötyä... Asutte vissiin Porvoossa?
"Hauskaa loppuelämää" sinulle... synnytät pian huumeidenkäyttösi vammauttaman lapsen ja kärsit tästä loppu elämäsi. 41v m
Abortti. Piikität piriä tai subua, lapsesi on jo vammainen.
T: Entinen ja nykyinen piilonisti
Vedä yliannostus! Pääsee lapsi ja maailma eroon samallakertaa turhasta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 02:54"]Vedä yliannostus! Pääsee lapsi ja maailma eroon samallakertaa turhasta.
[/quote] Älä anna periksi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:18"]15 vuotta jo viihdekäyttöä takana. Tuskin se tästä enää mihinkään karkaa.
Hyvä kumppani, kk palkka 3600 euroa, fiksu lapsi. Elämän perusasiat kunnossa.
Huumeitakin voi käyttää oikein. Vain pohjasakka ajautuu käyttämään niitä päivittäin
[/quote] Sä olet vaan narkki, jolla lapsi, mies ja reilu 3000 palkka. Pelkkä narkki. Itse olen hyvässä avioliitossa, pari lasta ja duunari, jolla palkka 1500 netto. Enkä koskaan narkannut mitään aineita. Etköhän siis ole ihan itse sitä pohjasakkaa. Tyyppi, jonka elämä sitten kuitenkin jollain tapaa tyhjää, kun pitää huumeita vetää jotain kokemusta saadakseen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 02:18"]15 vuotta jo viihdekäyttöä takana. Tuskin se tästä enää mihinkään karkaa. Hyvä kumppani, kk palkka 3600 euroa, fiksu lapsi. Elämän perusasiat kunnossa. Huumeitakin voi käyttää oikein. Vain pohjasakka ajautuu käyttämään niitä päivittäin [/quote] Sä olet vaan narkki, jolla lapsi, mies ja reilu 3000 palkka. Pelkkä narkki. Itse olen hyvässä avioliitossa, pari lasta ja duunari, jolla palkka 1500 netto. Enkä koskaan narkannut mitään aineita. Etköhän siis ole ihan itse sitä pohjasakkaa. Tyyppi, jonka elämä sitten kuitenkin jollain tapaa tyhjää, kun pitää huumeita vetää jotain kokemusta saadakseen.
[/quote]
Silloin tällöin huumausaineita käyttävä ei ole sen enempää narkki, kuin silloin tällöin alkoholia juova pultsari. On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin ääripäät. T: Entinen narkomaani(sellainen oikea, ei viihdekäyttäjä)
Hei tsemppiä. Tajuan mitä käyt läpi JOKA PÄIVÄ. Mutta lapset, ne ei tajua. Ole kiltti ja hanki apua. Uskalla tehdä se. Sinun oma olokin helpottuu. Olen itse narkomaanin lapsi ja kärsimykset tuntuvat vielä tänäänkin. Olen jo kolmekymmentä. Tsemppiä siis. Et ole paha ihminen. :)
Tee loppu kamasta siis lapsia ajatellen. Ja myös itseäsi. Tuolla menolla tulee romahdus jossain vaiheessa. Kunnioitan sinua, on vaikea aihe ottaa esiin. Ja jotkut tietämättömät vaivautuvat haukkumaan. Huh.
Minulla on nyt 8 vuotias poika. Kun odotin häntä, käytiin amfetamiinia suonensisäisesti. En osannut hakea apua, kerroin kyllä neuvolassa että olen käyttänyt huumeita. Pääsin HAL- polun asiakkaaksi mutta kieltäydyin ottamasta apua vastaan koska pelkäsin että lapsi huostaanotetaan.
Pääsimme yhdessä hoitoon lapsen syntymän jälkeen, kahdestaan, isä jäi ulkopuolelle ja jatkoi käyttöä. Pääsin kuiville, mutta päivittäin joudun miettimään mitä vaikutusta lapsen käytöshäiriöihin on ollut sillä että altistin hänet sikiönä huumeille. Lapsi on levoton, on ollut aina. Tämä voi toki myös johtua jostain muusta? Toki. Lapsi on myös fiksu, komea, hyvä koulussa, huumorintajuinen, hyvä ystävä, ihan maailman mahtavin 8 vuotias!
Olen hyvin onnellinen siitä että sain lapsen, olen hänelle paras mahdollinen äiti nykyään. Suhteemme on lämmin. Mutta, jos olisin ajoissa antanut periksi ja hakenut apua, olisi onnemme täydellinen.
Hae apua, koska kun lapsi syntyy et pysty lopettamaan sen helpommin kuin nyt. Se ei tule milloinkaan olemaan yhtä helppoa kuin raskausaikana, jolloin sinulla on syy.