Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankit lapsen tai lemmikin jos elät sossun tuella?

Vierailija
30.11.2014 |

Niin. Ihan vaan ihmettelen. Sitten kitistään kun ei rahat riitä. Kaikkien muiden vika.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:33"]24 :))). Älä välitä typerästä puhesta!!! Suomalaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon!!! En tiedä kuka halua hoitaa heitä kun he ovat vanhoja???
Kuka haluaa hoitaa ihmisia joka vihaa lapsia -KOSKA KAIKKI AIKUISET OVAT OLLEET ENNEN LAPSIA.SUOMALAISET OVAT ASENTEELTA VAMMAISIA.
ÄLÄ VÄLITÄ 24 kyllä Suomessakiin on mukavia ihmisia JOTKA OIKEASTI RAKASTAVAT LAPSIA ♥♥♥
[/quote]

Voit kyllä muuttaa pois Suomesta täysin vapaasti jos meinaat että pärjäät muualla paremmin.

Vierailija
42/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista en tiedä mutta ttt-asiakkailta lemmikit piikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2
1

Vierailija
44/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:33"]No hei haloo!

Mitä se teille kuuluu jos mulla on koira ja mä saan rahaa sossusta? MÄ maksan sen koiran kulut MUN OMASTA toimeen tulo tuesta enkä mistään teidän vero rahoista! En enään jaksa kuunnella TÄMMÖSTÄ!
[/quote]

Mutta kun MINÄ MAKSAN SEN SINUN TOIMEENTULOTUKESI. Miten sinun kävisi jos minä ja kaikki muut työssä käyvät veronmaksajat muuttaisimme kevyen verotuksen maihin? Vähän ainakin respectiä saisit osoittaa.

Vierailija
46/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa oikeissa sivistys valtioissa on paitsi lapsilisä, MYÖS KOIRALISÄ. Esmes meidän labbis Pircco on to-del-la älykäs ja osaisi varmasti käyttää rahansa järkevästi. Nytkin suhtautuu varallisuutensa tosi älykkäästi, luutkin hautaa aina maahan turvaan!

Ihan turhaan haukutte koirii tyhmix ja muuta, no, haters gonna heit!

Vierailija
47/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:10"]Mikä helv. teitä suomalaisia vaivaa!!!!!! Mitäs sitten jos se vähän köyhempi tulee raskaaksi! rikkaat sanoo ABORTTI VAAAN! TÄLLÄISTÄ PUHETTA että rikkaillahan on vain oikeus lapsiin... huhhuh itse en edes lapsia voi saada ja tälläiset puheet siitä miten niitä lapsia suunnitellaan .. eikö jumala kuitenkin loppujenlopuksi siitä päätä montako lasta tulee ja milloin. Aika sairasta puhettä yrittää vääntään sitä lasta päiväntarkalleen. Suomalaiset naiset = myötähäpeä ja viha minullle.ps... kertokaahan te pilkunviilaaja suomineidot montako kirjoitus virhettä oli (se tärkeämpi asia kuin itse asia täällä meillä ihanan rakastavaisessa suomessa) [/quote] En nyt ole aivan varma sössötyksestäsi että mikä on pointtisi, mutta tiedoksi vain, sossu maksaa kyllä e.pillerit asiakkailleen. Mitään aborttia kellekään toivota, pikkuisen selkärankaa ja elämän hallintaa vain. Sillä tavalla että minun (tai siis meidän kaikkien veronmaksajien) ei tarvitse sinun jälkeläisiäsi elättää, että pystyisit ne elättämään ihan itse.

[/quote] Sanoo rasisti sumalainen , joka sanoo minun sössöttäväni. 
[/quote]

Minä saan olla rasisti (tuo on aina hyvä kortti vetää esiin) suomalainen tasan niin kauan kuin rahoitan mamujen ja suomipummien elämää. Minä käyn töissä ja kiroan mielessäni, mutta en rähinöi tai vahingoita vihaamaani elämäntyyliä eläviä ihmisiä.

Vierailija
48/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:12"]

Niin. Ihan vaan ihmettelen. Sitten kitistään kun ei rahat riitä. Kaikkien muiden vika.

[/quote]

Ei saa syrjiä! pitää saada tehdä lapsia taloustilanteesta huolimatta! köyhillä on oikeus lapsiin .... niinkuin nyt homoillakin
[/quote]

Joo, oikeuksia on, mutta missä velvollisuudet. Minun velvollisuudekseni jää ilmeisesti elättää nämä joilla on pelkkiä oikeuksia tässä valtiossa.

Vierailija
49/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:44"]

Lapsista en tiedä mutta ttt-asiakkailta lemmikit piikille!!

[/quote]

Lapset myös piikille!

Vierailija
50/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:24"]KAIKILLA IHMISILLÄ ON SAMAT OIKEUDET OMISTAA KOIRA TAI HANKKIA LAPSIA VARALLISUUDESTA RIIPPUMATTA.
[/quote]

KAIKILLA PITÄÄ OLLA OIKEUS KARIBIAN LOMIIN

Vierailija
51/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan he hankkivat siksi, kun se on mahdollista. Mieheni isoäiti teki 4 lasta köyhyyteen vuosikymmeniä.sitten. Vain mieheni isän pystyi pitämään ja pari antoi lastenkotiin ja yhden tuttavalleen. Tän isoäidin kihlattu hylkäsi ja talous huononi.

Vierailija
52/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:22"]monesti nuo sossupummmit voivat olla niitä rakastavaisempia äitejä. Miksi rikkaalle stressaavalle äidille annetaan lupa lapseen? Se rikas tulee vielä tappamaan lapsensa.. Helvett tunnen monta nuorta niin täydellistä ja ihanaa äitiä jotka elävät sosiaalituella raskauden ajan ja sitten menneet töihin... ei JOS TULEN RASKAAKSI KERTOKAA TE SUOMIPORVARIT MENENKÖ TEKEMÄÄN ABORTIN. miksi te hyvätuloiset halusitte lapsia ,,, jotta näyttäisitte vielä täydellisemmiltä. ahahahahahahahahahahaahahahhhhhhhhhhhhh suomalaiset naiset ja heidän puheet ovat ilkeitä ja oksettavia. itse olen mies ja en mielellään tuollaisiin perusporvari ahdasmielisiin suomalaisiin naisiin edes halua koskea
[/quote]

Olet sinä aikamoinen, kerrot olevasi mies mutta mietit että teetkö abortin jos tulet raskaaksi. Jäitä nytvähän pipoon, kuoma

Vierailija
53/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:24"]KAIKILLA IHMISILLÄ ON SAMAT OIKEUDET OMISTAA KOIRA TAI HANKKIA LAPSIA VARALLISUUDESTA RIIPPUMATTA.
[/quote]

KAIKILLA PITÄÄ OLLA OIKEUS KARIBIAN LOMIIN
[/quote]

Karibiaa kannatan. Ja kaikilla pitäisi olla oikeus veroilmoituksessa valita montako prosenttiyksikköä on varmis laittamaan palkastaan sossutukiin. Niiden resurssien puitteissa sitten tukea tarvitseville.

Vierailija
54/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lemmikki huolehdittavana, niin syökää aikuiset puuroa pari viikkoa aina silloin tällöin ja säästäkää se 200 € joko elukan vakuutukseen tai yllättävien sairaanhoitokulujen varalle! Opitte samalla kantamaan vastuuta! Jos taas tilanne on jo niin paha, että olette peeaa, niin rukoilkaa eläinlääkäriä antamaan esim työpanostanne vastaan, esim klinikan siivoamista, ikkunoiden pesu tms, sille elukallenne hoitoa tai edes lopetuspiikki!

Vierailija
55/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun tuella kun hankkii lapsen, niin on velvollinen laittamaan saamansa rahat lapsen parhaaksi, ei omiin juttuihin! Tulee toimeen paremmin kuin hyvin, kunhan kuluttaa oikealla tavalla!  Sukanvarressa on oltava hätävara, jotta lapsen saa tarvittaessa lääkäriin, sillä ei aina ole tilannetta, että ehtisi saada sossusta siihen rahaa!

Vierailija
56/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein lemmikkiä kohtaan, että joutuu elämään kivuissa/ hampaat hammaskivisinä, koska ei ole varaa käyttää eläinlääkärissä. Sitte ollaa mätäsuita. Yhteiskunta kuitenki tukee lapsien suhteen taloudellisesti, muttei lemmikin.

Vierailija
57/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa tarvitsee uusia kansalaisia sossun tuella ja ilman sossua. Tosin maahanmuuttajat lisääntyy kiitettävästi. 

Vierailija
58/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämentöntä tekstiä täällä tosi monelta. Suomeen ei jää montaa suomalaista, jos vain hyvin toimeentulevat saavat lisääntyä. Ja esim. korkeasti koulutetut ehtivät usein hyvin toimeentuleviksi vasta yli kolmikymppisinä, ja sitten taas ei ehkä ole helppoa irrottautua töistä, jos olisikin ehtinyt onnistua hedelmöittymisessä.

Vierailija
59/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:15"]Tämä maa tarvitsee uusia kansalaisia sossun tuella ja ilman sossua. Tosin maahanmuuttajat lisääntyy kiitettävästi. 
[/quote]

Kysymys kuuluu, tuleeko noista maahanmuuttajista ikinä kunnon veronmaksajia vai lisääntyykö ne vaan ja syrjäyttää meidät suomalaiset. Onko täällä 50 vuoden päästä vielä sivistysvaltio vai täys heimosota päällä siitä miten sitä muhamedia kuuluu palvoa, joku sharian laki valloillaan. Nyt pitäisi päättäjien osata tehdä oikeita valintoja, seuraukset ovat kauaskantoisia.

Vierailija
60/102 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]Sydämentöntä tekstiä täällä tosi monelta. Suomeen ei jää montaa suomalaista, jos vain hyvin toimeentulevat saavat lisääntyä. Ja esim. korkeasti koulutetut ehtivät usein hyvin toimeentuleviksi vasta yli kolmikymppisinä, ja sitten taas ei ehkä ole helppoa irrottautua töistä, jos olisikin ehtinyt onnistua hedelmöittymisessä.
[/quote]

Korkeastikoulutetut hoitavat työnsä ja lisääntyvät siinä sivussa. Ei se helppoa ole, mutta pakollista koska joidenkin ne sossutuet on maksettava, ei se raha puussa kasva