Miksi hankit lapsen tai lemmikin jos elät sossun tuella?
Niin. Ihan vaan ihmettelen. Sitten kitistään kun ei rahat riitä. Kaikkien muiden vika.
Kommentit (102)
Tulipas rähäkkä. Aloittaja nyt ei ilmeisestikään tarkoittanut niitä, joilla on lapsia ja ovat tilapäistyöttöminä joutunut turvautumaan sossuun. Ehkäpä hän tarkoitti aloituksessaan sitä mitä sanoi, eli miksi sellainen ihminen joka elää sossun tuilla, hankkii lapsia. Lue oikein hitaasti jos on vaikea ymmärtää. Samaa ihmettelen minä.
Mikä helv. teitä suomalaisia vaivaa!!!!!! Mitäs sitten jos se vähän köyhempi tulee raskaaksi! rikkaat sanoo ABORTTI VAAAN! TÄLLÄISTÄ PUHETTA että rikkaillahan on vain oikeus lapsiin... huhhuh itse en edes lapsia voi saada ja tälläiset puheet siitä miten niitä lapsia suunnitellaan .. eikö jumala kuitenkin loppujenlopuksi siitä päätä montako lasta tulee ja milloin. Aika sairasta puhettä yrittää vääntään sitä lasta päiväntarkalleen. Suomalaiset naiset = myötähäpeä ja viha minullle.ps... kertokaahan te pilkunviilaaja suomineidot montako kirjoitus virhettä oli (se tärkeämpi asia kuin itse asia täällä meillä ihanan rakastavaisessa suomessa)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:16"]
Elämän tilanteet muuttuvat. Minäkin olin pienituloinen kun olin hoitovapaalla ja mies opiskeli. Nykyään olemme molemmat töissä mediaanituloilla. Jos kaikkien pitäisi odottaa sitä vakituista ja hyvä palkkausta työtä ennen lapsia niin monelta menisi se biologinen kello ohi.
[/quote]
Hyväpalkkaisen vakityön ja sossun tuilla elämisen väliin mahtuu aika monta muutakin vaihtoehtoa.
Lapsi tuo leivän pöytään tullessaan 150e lapsilisä ja 150 e elatusmaksu kattavat lapsen perusosan. Isompaan asuntoon menee n. 100 eiroa enemmän tukia. Mitä sä aloittaka valitat?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:06"]
Tulipas rähäkkä. Aloittaja nyt ei ilmeisestikään tarkoittanut niitä, joilla on lapsia ja ovat tilapäistyöttöminä joutunut turvautumaan sossuun. Ehkäpä hän tarkoitti aloituksessaan sitä mitä sanoi, eli miksi sellainen ihminen joka elää sossun tuilla, hankkii lapsia. Lue oikein hitaasti jos on vaikea ymmärtää. Samaa ihmettelen minä.
[/quote] Mieti sinäkin uudelleen. Monikin elää lapsen syntyessä sossun tuilla mutta ei suunnittele tekevänsä niin koko ikänsä. Sossun tuilla eläjät ei onneksi pääasiallisesti ole yksi ihmisryhmä, vaan se on elämänvaihe, joka joillakin osuu parhaaseen lisääntymisikään.
Halusin lapsen, olin rakastunut silloiseen mieheeni ja lapset täydensi liittoa. Ei ilmeisesti riittävästi""" miehen""" mielestä kun jätti mut ja lapset kun nallin kalliolle. Koira hankittiin että lapset pääsee vanhempien erosta helpommin yli, ja hyvin on näyttänyt toimivan, eivät oo oireilleet kun keskittyy koiran hoitoon.
monesti nuo sossupummmit voivat olla niitä rakastavaisempia äitejä. Miksi rikkaalle stressaavalle äidille annetaan lupa lapseen? Se rikas tulee vielä tappamaan lapsensa.. Helvett tunnen monta nuorta niin täydellistä ja ihanaa äitiä jotka elävät sosiaalituella raskauden ajan ja sitten menneet töihin... ei JOS TULEN RASKAAKSI KERTOKAA TE SUOMIPORVARIT MENENKÖ TEKEMÄÄN ABORTIN. miksi te hyvätuloiset halusitte lapsia ,,, jotta näyttäisitte vielä täydellisemmiltä. ahahahahahahahahahahaahahahhhhhhhhhhhhh suomalaiset naiset ja heidän puheet ovat ilkeitä ja oksettavia. itse olen mies ja en mielellään tuollaisiin perusporvari ahdasmielisiin suomalaisiin naisiin edes halua koskea
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:10"]Mikä helv. teitä suomalaisia vaivaa!!!!!! Mitäs sitten jos se vähän köyhempi tulee raskaaksi! rikkaat sanoo ABORTTI VAAAN! TÄLLÄISTÄ PUHETTA että rikkaillahan on vain oikeus lapsiin... huhhuh itse en edes lapsia voi saada ja tälläiset puheet siitä miten niitä lapsia suunnitellaan .. eikö jumala kuitenkin loppujenlopuksi siitä päätä montako lasta tulee ja milloin. Aika sairasta puhettä yrittää vääntään sitä lasta päiväntarkalleen. Suomalaiset naiset = myötähäpeä ja viha minullle.ps... kertokaahan te pilkunviilaaja suomineidot montako kirjoitus virhettä oli (se tärkeämpi asia kuin itse asia täällä meillä ihanan rakastavaisessa suomessa)
[/quote]
En nyt ole aivan varma sössötyksestäsi että mikä on pointtisi, mutta tiedoksi vain, sossu maksaa kyllä e.pillerit asiakkailleen. Mitään aborttia kellekään toivota, pikkuisen selkärankaa ja elämän hallintaa vain. Sillä tavalla että minun (tai siis meidän kaikkien veronmaksajien) ei tarvitse sinun jälkeläisiäsi elättää, että pystyisit ne elättämään ihan itse.
Jumala mitään päätä. Vastuu ihan kaikesta on ihan jokaisella itsellään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:10"]Mikä helv. teitä suomalaisia vaivaa!!!!!! Mitäs sitten jos se vähän köyhempi tulee raskaaksi! rikkaat sanoo ABORTTI VAAAN! TÄLLÄISTÄ PUHETTA että rikkaillahan on vain oikeus lapsiin... huhhuh itse en edes lapsia voi saada ja tälläiset puheet siitä miten niitä lapsia suunnitellaan .. eikö jumala kuitenkin loppujenlopuksi siitä päätä montako lasta tulee ja milloin. Aika sairasta puhettä yrittää vääntään sitä lasta päiväntarkalleen. Suomalaiset naiset = myötähäpeä ja viha minullle.ps... kertokaahan te pilkunviilaaja suomineidot montako kirjoitus virhettä oli (se tärkeämpi asia kuin itse asia täällä meillä ihanan rakastavaisessa suomessa) [/quote] En nyt ole aivan varma sössötyksestäsi että mikä on pointtisi, mutta tiedoksi vain, sossu maksaa kyllä e.pillerit asiakkailleen. Mitään aborttia kellekään toivota, pikkuisen selkärankaa ja elämän hallintaa vain. Sillä tavalla että minun (tai siis meidän kaikkien veronmaksajien) ei tarvitse sinun jälkeläisiäsi elättää, että pystyisit ne elättämään ihan itse.
[/quote] Sanoo rasisti sumalainen , joka sanoo minun sössöttäväni.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:24"]KAIKILLA IHMISILLÄ ON SAMAT OIKEUDET OMISTAA KOIRA TAI HANKKIA LAPSIA VARALLISUUDESTA RIIPPUMATTA.
[/quote]
Ihmisillä varmasti onkin. Entäs ne koiran tai muun eläimen oikeudet? Jos olet sossupummi, yhteiskunta ei maksa lääkärikuluja koiran sairastuessa, tai ruokia. Jää haukku ihan ilman hoitoa, kun köyhällä ei ole varaa monen sadan kuluihin. Aika törkeää siis ottaa eläin tuollaisessa tilanteessa, kun ei saa asianmukaista hoitoa tarvittaessa. Lasten lääkärimaksut onneksi vielä maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:12"]
Niin. Ihan vaan ihmettelen. Sitten kitistään kun ei rahat riitä. Kaikkien muiden vika.
[/quote]
Ei saa syrjiä! pitää saada tehdä lapsia taloustilanteesta huolimatta! köyhillä on oikeus lapsiin .... niinkuin nyt homoillakin
24 :))). Älä välitä typerästä puhesta!!! Suomalaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon!!! En tiedä kuka halua hoitaa heitä kun he ovat vanhoja???
Kuka haluaa hoitaa ihmisia joka vihaa lapsia -KOSKA KAIKKI AIKUISET OVAT OLLEET ENNEN LAPSIA.SUOMALAISET OVAT ASENTEELTA VAMMAISIA.
ÄLÄ VÄLITÄ 24 kyllä Suomessakiin on mukavia ihmisia JOTKA OIKEASTI RAKASTAVAT LAPSIA ♥♥♥
No hei haloo!
Mitä se teille kuuluu jos mulla on koira ja mä saan rahaa sossusta? MÄ maksan sen koiran kulut MUN OMASTA toimeen tulo tuesta enkä mistään teidän vero rahoista! En enään jaksa kuunnella TÄMMÖSTÄ!
Juuri näin! Ne rahat tulee sitä paitsi valtiolta eikä miltän vero maksajilta!
Olen työtön, eli "sossupummi" ja hommasin itselleni kissanpennun. Pelastin sen kylmältä, kun muuten se olisi asunut ulkona ja kuollut pakkaseen. Se myös auttaa minua toipumaan masennuksestani. Maksan sen ruuat ja hoidot omista rahoistani ja jätän jotain ostamatta itselleni. Enkä näe tässä minkäänlaista ongelmaa.
Olen kai aika vasemmistolainen mielipiteiltäni mutta tämä ketju saa kyllä uskon ihmisjärkeen kummasti horjumaan...
Olin erittäin yksinäinen ja masentunut. Koira lenkittäminen ja vilpitön kiintymys pitää minut toimintakuntoisena.