Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku juo vaan yhen lonkeron.

Vierailija
30.11.2014 |

Mitä siitä hyötyy, ite otan pari ainakin. Yhestä tulee vain vihaiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän maun takia?

Vierailija
2/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole alkoholisteja joten yksikin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis aina juoda känniin?

Vierailija
4/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:54"]Kaikki eivät ole alkoholisteja joten yksikin riittää.
[/quote]Ei ole alkoholisti jos juo pari tai kolme

Vierailija
5/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:55"]Haluat siis aina juoda känniin?
[/quote]Pari on hyvä tai kolme.

Vierailija
6/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]Hyvän maun takia?
[/quote]
Ai tuollaista sokerista tiskivettä maun takia? Outo on makuaisti sitten. Ymmärrän maun takia, jos kyseessä on laatuolut/viini/viski.

Vierailija
7/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä esim join just yhden siiderin. Oli hyvää ja siksi sen joinkin. Katsoin jääkiekkoa telkkarista ja samalla nautiskelin.
Mä juon "usein" yhden. Se voi olla siideri, lonkero tai lasi viiniä (olutta en juo). Tuo usein on siis kerran viikossa tai kahdessa. Humalaan asti juon ehkä kahdesti vuodessa...

Vierailija
8/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee se yks jo ihan hyvin päähän ku oon niin pienikokonen (155/46) ja juon tosi harvoin. Eli se riittää kiitos :) 

Vierailija
9/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku  juo vain pari lonkeroa? Mun mielestäni tissuttelussa ei ole mitään pointtia.

Vierailija
10/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee kohta autoilla?

Vierailija
11/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaan tasoittavaksi?

Vierailija
12/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]Hyvän maun takia? [/quote] Ai tuollaista sokerista tiskivettä maun takia? Outo on makuaisti sitten. Ymmärrän maun takia, jos kyseessä on laatuolut/viini/viski.

[/quote]

No jos ei pidä "sokerisen tiskiveden" mausta, niin miksi juoda sitä yhtä useampaa?

Vierailija
13/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jääkaapissa on vain lonkero, siideri ja sikspäkki kaljaa. Ensin juodaan yksi lonkku, ja sitten ne muut.

Vierailija
14/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan juo edes sitä yhtäkään????

Vierailija
15/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä, mikä on se elämää suurempi ero yhden ja kahden välillä. Paremmin ymmärrän eron 1-3 ja yli kuuden annoksen välillä (ensimmäinen vaihtoehto nautiskeluun, toinen humalaan). Toisin sanoen ymmärtäisin paremmin, jos ihmettelisit miksi joku juo vain pari eikä seitsemää lonkeroa, sillä yhden ja kahden lonkeron ero on aika häviävän pieni. Molempien pointti lienee pelkkä nautiskelu, ja ei se asia nyt hirveästi muutu siinä juoko yhden vai kaksi. Lisäksi jos juo vähänkin useamman, saattaa nousta päähän ja alkaa tehdä mieli juoda humalaan. Se 1-2 vaan rentouttaa kivasti.

Vierailija
16/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:35"]

Minä taas en ymmärrä miksi muuten alkoholia juotaisiin kuin humalan takia? Jos ei halua humalaan niin eikö yhtä hyvin voisi juoda vaikka mehua?

[/quote]

Ei nyt liity varsinaisesti otsikon mukaisesti lonkeroon, mutta ei ole olemassa hyvän oluen tai viskin makuista mehua, siksi pitää juoda olutta ja viskiä, joissa valitettavasti on alkoholia. Eli maun, eikä humalan, vuoksi, vaikka sinun olisi kuinka mahdotonta sitä ymmärtää.

Vierailija
17/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä tulee jo riittävän känniin, hyvä jos edes sen saa kerralla juotua.

Vierailija
18/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:35"]

Minä taas en ymmärrä miksi muuten alkoholia juotaisiin kuin humalan takia? Jos ei halua humalaan niin eikö yhtä hyvin voisi juoda vaikka mehua?

[/quote]

Ei nyt liity varsinaisesti otsikon mukaisesti lonkeroon, mutta ei ole olemassa hyvän oluen tai viskin makuista mehua, siksi pitää juoda olutta ja viskiä, joissa valitettavasti on alkoholia. Eli maun, eikä humalan, vuoksi, vaikka sinun olisi kuinka mahdotonta sitä ymmärtää.

[/quote]

Joistain isoista ruokakaupoista saa sellaista alkoholitonta olutta kuin Nanny State. Maistakaapa oluen ystävät huviksenne. Tai vielä parempi, tarjotkaa sokkona jollekin joka tykkää hyvästä oluesta, kertomatta että se on alkoholitonta. Pesee maullaan kaikki suomalaiset peruskeppanat 6-0.

Vierailija
19/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:57"]

Mulla menee se yks jo ihan hyvin päähän ku oon niin pienikokonen (155/46) ja juon tosi harvoin. Eli se riittää kiitos :) 

[/quote]

Sama täällä. Mutta en sitä päähän menoa hae, vaan alkoholi on seurustelujuomaa. Voin lähteä hyvin baariin ja olla ottamatta mitään alkoa ilman sen kummempaa syytä. Seurassa olen joskus huijannut alkoholittomilla ja siloin eivät pidä tylsänä, mutta jos ottaa muiden nähden alkoholitonta, saa kuulla olevansa tylsä. Se yksi riittää usein muiden rauhoittamiseen, tai sitten se salaa otettu alkoholiton, jos tulee tilaisuus siihen. 

Vierailija
20/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en edes illan vietossa juo kuin max 3-4. Siitäkin oon jo kunnon humalassa. Yhden voin juoda silloin tällöin juuri maun takia. Sekin nousee vähän päähän eikä autoilua voisi suunnitellakaan! Mieheni taas ei ole edes humalassa vielä 4 oluen jälkeen.

Miksi kenenkään juomiset kiinnostaa ketään ulkopuolista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi