Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku juo vaan yhen lonkeron.

Vierailija
30.11.2014 |

Mitä siitä hyötyy, ite otan pari ainakin. Yhestä tulee vain vihaiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi asia ap: ta vaivaa? Hävettääkö se oma kännihaluinen lotraus, kun joku muu osaa pitää tolkun? Minkä tahansa alkoholin juominen maksaa, tuhoaa elimistöä ja lihottaa. Jos joku esim. seuran vuoksi haluaa minimoida ne haitat ja ottaa vain yhden, miksi se kuuluu kenellekään muulle? Suomessa toki on suurempi ongelma se, että ei juo kuin se, että juo ja se, joka ei juo, joutuu selittelemään omituisuuttaan niille, jotka vetävät kunnolla. Omituista.

Vierailija
22/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi muuten alkoholia juotaisiin kuin humalan takia? Jos ei halua humalaan niin eikö yhtä hyvin voisi juoda vaikka mehua? Mitä hyötyä on yhdestä lonkerosta?Siitä ei tule mitään vaikutusta Ja maksaa paljon enemmän kuin mehu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa se gini kunnon tonicin kera - paljon parempaa

Vierailija
24/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon 1-3. Sopiva määrä mukavan rentouttavaan fiilikseen. Kaikki sen yli tuntuu lähinnä turhalta, koska ei se olo siitä ainakaan paremmaksi enää muutu.

Vierailija
25/25 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]

Mitä siitä hyötyy, ite otan pari ainakin. Yhestä tulee vain vihaiseksi.

[/quote]

Toiset tulevat vihaiseksi juotuaan alkoholia liian paljon, jälkikäteen itse tajuamatta vihansa syytä. Sitten jos moinen viha on tallentunut videokameraan niin järkytys on ollut joillekin aiemmin kännissä olleille melkoinen, eivätkä he ymmärrä että mikä heidät niin vihaiseksi sai. Muutaman kerran olen joutunut sellaisten henkilöiden kanssa tekemisiin, en kuitenkaan onneksi mukaan tappeluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän