Emmaljunga Minior Classic - sopiiko vauvallekin ja muita kysymyksiä?
Hei!
Olen pääni pohtinut kohta puhki, minkälaiset vaunut sitä pitäisi kakkoselle hankkia. Esikoisen vaunut on jo aikaa sitten menneet eteenpäin ja nekin jäivät aikanaan lähes käyttämättä ensimmäisen vuoden jälkeen.
Nyt siis harkinnassa jotkin hiukan kevyemmät rattaat.
Olen katsonut käytettyjä, kun uusien hinta on turhan kallis, varsinkin kun ensimmäisen jälkeen luulen, että käyttö on vähäistä, autokin kun on nyt jatkuvasti käytössä jos tarvitsee asioille lähteä. Vaunut siis lähinnä ulkoilu-/nukutuskäyttöön.
Tiedän, että Minior Classic -rattaisiin saa kyllä kantokopan, mutta meneekö rattaiden turvakaari alas tai miten kantokopan saa sujautettua turvakaaren ali?
Katselin myös Teutonian Timmyjä, mutta niissä työntösuunta on kaiketi vain nenä menosuuntaan ja jotenkin vanhanaikaisena haluan, että ainakin vauva-aikana pystyn halutessani katsomaan lasta koko ajan. Minior Classiceissa ratasosan kun voi kääntää...
Neuvoja kaikilta vaunu- ja ratasasiantuntijoilta. Uusiakin harkitsin, mutta silloin hintahaarukkaan pääsi vain Brio, jolla oli nyt tarjouksia, kun mallit / nimet vaihtuvat vuoden 2007 malleissa.
neuvoton salminakki