Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt ettet ole saanut koronaa?

Vierailija
06.10.2021 |

Hyviä niksejä kehiin jos olette säästyneet taudilta tähän mennessä.

Itse syön vitamiinejä säännöllisesti sekä mustikoita.

Sildenafiili on myös tutkimuksien mukaan vähentänyt vakavampaa tautimuotoa ja sitä olen säännöllisesti nauttinut.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiakaspalvelutyötä, käytän töissä visiiriä. Maskia käytän mahdollisimman vähän, enää en ollenkaan. Pesen kädet kun tulen kotiin, niin tekisin muutenkin. Käsidesit jätän muille. Käyn ostoskeskuksessa, kylpylässä, hoplopissa yms. Lapset käy koulua. En ole tehnyt mitään toisin kuin muutenkaan tekisin. Rokotteet otin.

Vierailija
22/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kodin ulkopuolella vain kerran viikossa hakemassa ruokaostokset kaupan pihalta hengityssuojain naamalla. Muuten en kohtaa ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en kyllä yhtään mitään. Olen ollut  töissä, käynyt kaupassa, baarissa yms. Maskia en ole käyttänyt kertaakaan. Olen siis elänyt aika lailla normaalisti.

Vierailija
24/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt 100% etätyötä, käyttänyt maskia ihmisten ilmoilla 4/2020 alkaen (ja käytän edelleen), käsien ahkeraa pesua kotiin tullessa ja kaupoissa esim. pullonpalautuksen jälkeen. Kauppakäynnit 1xvko hiljaiseen aikaan (aamupäivä), kaikki tapaamiset pois, yleisötilaisuuksissa en käy, pidän etäisyyttä.

Auttaa sekin, että tällä alueella ei hirveästi tapauksia ole ollut, ja nekin pääosin laitoksissa. Lapset ovat käyneet koulua, maskin naamalla vielä lukiolaisilla, yläkoululainen lopetti omasta halustaan maskin käytön tällä viikolla (en pakottanut aiemminkaan). Tänä kesänä olen ollut hieman sosiaalinen, olen jopa matkustanut junalla pariin kertaan ja yöpynyt hotellissa Helsingissä, mutta tosiaan pitänyt huolta käsihygieniasta ja pitänyt hajurakoa ihmisiin. En käytä hissejä ja välttelen ahtaita tiloja muutenkin.

Eli kun ei tarvitse työskennellä soster-alalla, ei käy ravintoloissa eikä muissa yksityisissäkään pippaloissa ja asuu hiljaisella seudulla, on hyvin pystynyt välttelemään mahdollisia tartuntapaikkoja. Naapuri on töissä sairaalassa, heillä sairasti koko perhe koronan vuosi sitten.

Vierailija
25/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole matkustanut helmikuun 2020 jälkeen, ja otin viime talvena rokotteet.

En todella halua koronaa. Ei siksi, että pelkäisin cuolevani siihen vaan siksi, etten halua ärhäkkää tautimuotoa enkä kökkiä kotona kahta viikkoa tms.

Vierailija
26/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niellyt päivittäin siemennestettä, ei ole mitään flunssiakaan ollut vuosiin T:N36

Vierailija
27/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt ihmisten tapaamisiani reilusti. Tilaan ruuan kotiin. Käsien pesu entistä pitempään jossain käydessäni. En vie enää roskapusseja paljain käsin, laatikkoa avatessa voi saada pöpöjä. :)  Noita muita jatkan vieläkin, paitsi ihmisiä olen alkanut parin rokotuksen jälkeen tapailla muutenkin. Kaupassa käynti tuntuu tosi hankalalta, kun on tottunut siihen, että ruuat kannetaan portaille.

Vierailija
28/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen laihduttanut normaalipainoon, bmi nykyään 23

- käytän maskia julkisissa tiloissa ja joukkoliikenteessä

- pidän turvaväliä

- teen töitä etänä

- tilaan ruokaostokset kotiinkuljetuksella

- vältän tarpeetonta matkustamista

- teen kosmetiikka-, vaate- ja kenkäostokset verkkokaupoista

En normaalistikaan käy baareissa, yökerhoissa, teatterissa, keikoilla, leffassa, salilla, jumpassa tmv. joten näiden aktiviteettien rajoitukset eivät ole haitanneet yhtään. Ystäviä olen tavannut normaalisti ja ravintoloissa on käyty syömässä satunnaisesti mutta yhdessä kokkaaminen tai take away jonkun kotona on ollut kivaa vaihtelua :)

Vierailija
29/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin etäisyyttä ihmisiin ja otin rokotteet.

Vierailija
30/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyläile, en käy ravintoloissa, konserteissa, leffateatterissa enkä missään missä on paljon ihmisiä samassa tilassa. 

Toisaalta en tehnyt tätä ennen koronaakaan.

Vierailija
31/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski, hyvä käsihygienia, turvavälit ja kolme koronarokotetta.

Vierailija
32/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut tupakkaa.

Vierailija
33/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään. Mitään maskeja en käytä. Enkä ole käymättä kaupassa tmv.... enkä syömässä, käyn normaalisti kuten ennenkin.

Tai no, en mä ehkä vielä lähtis täyteen baariin illaksi, kun en oo rokotettu. Tai sekin riippuu....

Käsiä pesen normaalistikin usein, se ei ole muuttunut sekään.

Vierailija
34/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsidesiä menee aika paljon.

Nyt tosiaankin mennyt enempi kun koko ikänä yhteensä. Varmaan jo 3rkl yhteensä.

Vierailija
35/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattanut koronarajoituksia, työskennellyt etänä, en ole matkustellut, käytän käsidesiä ja maskia sekä otin koronarokotteet.

Vierailija
36/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut himassa

Vierailija
37/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko korona aika oli käden vääntöä ihmisten kanssa,jotka olivat/ovat rokotevastaisia ,eivätkä noudataneet ohjeistu!En siis suostunut tapaaman heitä,en edes ulkona. Sama pätee edeleen ,olen heidät jättänyt taakseni. Jokainen tehköön mitä lystää ,ei kuulu minulle! Noudatin ohjeistus ja yhä noudatan. 2x rokotettuna.

Vierailija
38/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja harrastan liikuntaa. Pessyt lähinnä käsiä ja pitänyt maskia silloin kun on pitänyt. Lopetin maskin käytön jo pari kk sitten kun pandemia loppui. Suurin osa saa sen viruksen täysin oireettomana.  Paljon vaarallisempia on esim flunssa. Paljon suurempi kuolleisuus. Nythän on listattu jopa liikenneonnettomuuksiissa kuolleet siihen kuolleiksi. Naurettava huijaus ja savuverho poliitikoille ryöstää valtion kassa.

Vierailija
39/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu nikuin muulloinkin. En käytä maskia, en oo ottanu rokotuksia. Enkä jääny myöskään kotiin piiloon.

D-vitamiinia olen syönyt koko tän ajan. 

Vierailija
40/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin just naapurini kanssa joka oli tosi varovainen. Hyväkuntoinen kolmekymppinen, saanut molemmat rokotukset. Sai silti deltasta tosi pahat kolmen viikon "flunssat", jostain vain sai sen tartunnan vaikka kuinka varoi. Delta on tosiaan hyvin kavala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän