Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt ettet ole saanut koronaa?

Vierailija
06.10.2021 |

Hyviä niksejä kehiin jos olette säästyneet taudilta tähän mennessä.

Itse syön vitamiinejä säännöllisesti sekä mustikoita.

Sildenafiili on myös tutkimuksien mukaan vähentänyt vakavampaa tautimuotoa ja sitä olen säännöllisesti nauttinut.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Aina voi uskotella itselleen, että auttaa, mutta tauti tulee jos on tullakseen.

Vierailija
2/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt ihan normaalisti. Toki näin työttömänä eristäytyneenä yksinäisenä ei ole ihmiskontakteja mutta kaipa se tauti voisi tulla puolison mukana kun käy arkipäivät töissä ja on huomattavasti enemmän kanssaihmisten lähellä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen käsiä tavallista huolellisemmin, edelleen pidän maskia julkisissa katetuissa tiloissa, pidän pääsääntöisesti turvavälit, en mene tapahtumiin joissa on paljon ihmisiä (en tosin muutenkaan menisi).

Ruokavalioon ja vitamiinien saantiin en panosta sen enempää kuin normaalisti, en usko että ylimääräisillä vitamiineilla voi parantaa immuniteettiaan ratkaisevasti.

Yritän minimoida koronan saamisen todennäköisyyttä, koska en ole ottanut rokotteita.

Vierailija
4/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiä olen pessyt enemmän kuin normaalisti, mutta muuten elämä on jatkunut samanlaisena kuin ennen koronaa

Vierailija
5/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä menee aika paljon.

Vierailija
6/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti, otan D-vitamiinia 50 mikrogrammaa päivässä, en tuppaudu väkijoukkkoihin enkä tupaten täynnä oleville hullareille. Töissä käytän maskia (ffp2), jos on massatapahtumia. Ei tämä normielämästä muuten eroa, kuin että ne ulkoilmajutut, joissa olen kesäisin tottunut käymään, on ollut peruttu. Kävisin niissäkin, jos ne järjestettäisiin, turvavälin muistaen.

Niin, ja en käytä juuri lainkaan alkoholia.

Vierailija
7/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut elämää normaalisti ja se on pitänyt minut terveenä jo kaksi vuotta.

Vierailija
8/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt ihan normaalisti (ei etätyömahdollisuutta) maskia olen käyttänyt ja käsidesiäkin jos olen muistanut.

Vierailija
9/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudattanut suosituksia, vältellyt ihmisjoukkoja ja pahimpana aikana pysyin kotona, kaupassa kävin iltamyöhällä. Nyt mulla myös 2 rokotetta. 

Vierailija
10/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti väärä tähän vastaamaan, mutta vastaan silti. Olisi pitänyt elää täydellisessä eristyksissä. Kaikki muu on vain sattumasta kiinni. Toki turvaohjeiden noudattaminen pienentää riskiä, mutta jos vieruskaveri on päättänyt olla niitä noudattamatta, ei minun teoillani ole paljon merkitystä.

Vierailija
11/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko korona-aikana ollut töissä. Olin 2v työtön ja vähän aikaa ollut eläkkeellä, joten olen helposti pystynyt pitämään etäisyyttä. Asun yksin ja kavereita olen tavannut enimmäkseen somessa. Olen kyllä tänä vuonna liikkunut enemmän kuin viime vuonna mutta nyt on kaksi rokotusta. Luulen että jos tauti on tullakseen niin ei sitä pysty välttämään jos ei muuta kellariin asumaan. Käytän maskia liikenteessä, kaupoissa ja terveydenhuollossa ym. En ole käynyt tapahtumissa, terassilla pari kertaa kesällä. Oli kyllä suunnitelmissa parikin matkaa ennen koronaa mutta ne saavat vielä odottaa. Olen kotona viihtyvä ja tykkään lukea ja katsella elokuvia ym, niin ei tämä nyt niin kamalaa ole. Toki toivon, että pandemia hiipuisi ja elämä muuttuisi normaaliksi.

Vierailija
12/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt väkijoukoissa ja baareissa, elokuvissa ja ravintoloissakin vain pari kertaa. Olen jättänyt myös ryhmäliikunnat, mutta salilla myös yrittänyt käydä hiljaiseen aikaan. Liikun omalla autolla.

Ostoskeskuksissa ja kaupoissa vältellyt ihmisiä. Perhejuhlissa olen käynyt normaalisti.

Vierailija
13/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta, ff- maski käytössä, käsihygienia. Välttelen ihmisiä parhaani mukaan.

Vierailija
14/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä niin kontaktit rajoittuu siihen mitä töissä on pakko olla ja sielläkin olen mahdollisimman paljon yksin.

Vierailija
15/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt etätöitä, pessyt käsiä ja käyttänyt maskia.

Jos olen käynyt leffassa tai matkustellut kotimaassa, olen ollut viikon kotona karanteenissa, sekä ennen että jälkeen.

Vierailija
16/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies sairasti viime keväänä, ei tarttunut. Matkustanutkin olen kaksi kertaa italiaan. Ei kiinnosta koko covid.

Vierailija
17/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Olen elänyt normaalisti, maskia en käytä, ja käsidesiä käytän hyvin harvoin. Olen koko ajan liikkunut kaupoissa normaalisti ja käyttänyt julkisia. Asun Helsingissä, jossa koronaa pitäisi olla paljon, mutta tietääkseni en ole sairastunut.

Nyt olen ottanut rokotteet, se on varmaan isoin panostukseni koronan välttämiseen.

Muuten asenteeni on koko ajan ollut "Not my circus, not my monkeys". Pelleilkööt ne joita kiinnostaa.

Vierailija
18/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta ja kauppaan mennessä laitan käsidesiä. Muuten olen elänyt normaalisti, käynyt esim. festareilla.

Vierailija
19/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt ihan normaalisti. Paitsi töissä, asiakaspalveluhommissa, olen nyt vuoden joutunut pitämään maskia. Tosin koskettelen sitä likaisilla työhanskoilla, kun lasken sen välillä leuan alle ja nostan sitten taas kasvoille. Pidän sitä vain, että asiakkaat näkevät minun pitävän sitä ( eli jotta hysteeriset eivät tee valituksia). Eli ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole. Ensimmäisen koronakevään ja kesän olin töissä ilman mitään suojaa. Ei tullut tautia, eikä vieläkään ole yhtään työperäistä tartuntaa koko firmassa ja työntekijät kuitenkin lasketaan tuhansissa.

Ihan jo ennen koronaa pesin kädet aina kotiintullessa ja ennen ruokailua. Pidin "turvaväliä", en siis pakkautunut vieraiden ihmisten iholle, enkä muutenkaan pidä minkäänlaisesta tungoksesta tai väkijoukoista.

Vierailija
20/43 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia, plandemia. Hirveetä hössötystä, johon en ole halunnut osallistua.

Ylemmät tahot haluavat nähdä, moniko suostuu orjan elämään.

Tavallinen flunssa oli toissavuonna ja sekin meni normaalisti, toki inhottavaa, mutta selviäähän siitä ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi