Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin naurattaa tää palsta. Kiitos siitä!!

Vierailija
30.11.2014 |

En mä taidakaan olla masentunut. Täällä saa nauraa näille täydellisille äideille joilla pestään lattiat joka päivä ja imuroidaan joka päivä ja lapset pestään joka päivä ja vaatteet vaihdetaan joka päivä ja petivaatteet 2kertaa viikossa. Miehenkin pylly pestään ja pyyhitään joka kerta. Ruuat tehdään ja marinoidaan ja valmistetaan ketsupeista ja sinapeista lähtien itse. Tämän aikana ja välissä ollaan lasten kanssa vietetty ja puuhattu monta tuntia per päivä. Niin ja töissä ollaan ahkeria ja aikaansaavia ja hyvin edetty uralla vaikka lapset onkin olleet kotona kaikki sen vähintään 3v. Missä näitä on? Mä haluan tavata jonkun livenä että voin oikeasti kumartaa sille. Mä en ole yhteenkään tälläiseen omassa lähipiirissäni törmännyt.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:15"]

Ei sillä ole merkitystä miten asiat oikeeasti ovat. Kuka typerys nyt nykyisin enää ajattelee että asioiden edes täytyy olla jotenkin hyvin tai siten kuten kirjoitetaan, vaan kaikki pelkästään julkisuudenhakua. Joskus sitä haetaan siten että menee hyvin ja joskus siten että nyt menee huonosti, kohta lähtee lasten henki. Se oma huomionkipeys siinä pääasia. Ei niinkään se miten asiat tosiasiassa ovat. Siitä edes turha yrittää keskustella, vaan antaa ihmisten tuoda itseään esille. Siihen pyhään perustarpeeseen ei pidä koskea.

[/quote] jotenkin sun koko kirjotus on ihan sairas.

Vierailija
22/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"]

Täydellistä ihmistä ei ole olemassa. Jos kuitenkin sellaisen näkisin, ottaisin valokuvan ja pistäisin raameissa seinälle.  Se olisi sen verran ainutlaatuinen ja sukupuuttoon kuolemassa oleva otus.

Omasta mielestään täydellisille saakin nauraa. 

[/quote]Ei ole olemassa ja kuitenkin kuolemassa sukupuuttoon...koita jo päättää että kumpi.

[/quote]

En voi päättää, koska en tunne kaikkia maailman ihmisiä. Tunnetko sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:58"]

Muakin naurattaa nuo superäidit :) Itsellänikin on fb-kaverina yksi. Eilen hän ehti leipoa leipää ja pullaa, ulkoilla lasten kanssa 2 tuntia, tehdä ruokaa, käydä lasten kanssa museossa, silittää ison kasan pyykkiä, imuroida koko talon ja vielä lukea lapsille iltasadun! Ulkomailla hotellissa ollessaan hän valitti kun ei pääse leipomaan. :D ... Mutta muuten tämä av kyllä ahdistaa. Täällä on hirveä määrä todella ilkeitä, mieleltään sairaita kiusaajia jotka nauttivat saadessaan tölväistä toista ihmistä mahdollisimman pahasti. Samoin nämä muodin perässä riekkuvat, lihavuutta kuolemansyntinä pitävät fitnesskalkkunat ovat niin kapeakatseisia ja yksinkertaisesti typeriä että pahaa tekee. Oma lukunsa ovat myös tyypit jotka itsepintaisesti jankuttavat vastaan kuin pikkulapset, koska he eivät vaivaudu lukemaan aloitusviestiä kunnolla.

[/quote] monestihan sitä kasaantu hommia viikonlopuksi kun on töissä. Ihan järkevää leipoa pullaa la, viikata pyykit kaappeihin, lapsellehan täytyy joka päivä lukea iltasatu ainakin, siivous kuuluu la rituaaleihin, normaaliahan tuo on. 

Vierailija
24/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:06"]

Sit ne ovat täydellisiä uusioperheen äitejä, joku kun kirjoittaa et väsynyt miehen lapseen ja kysyy neuvoa. Nää haukkuvat sen lyttyyn ja mainostavat itseään. Kuinka he rakastavat toisen lasta ja ongelmia ei ole.

[/quote] uusperheessä on aina ongelmia kun on sinun, minun ja meidän lapset

Vierailija
25/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"]

Täydellistä ihmistä ei ole olemassa. Jos kuitenkin sellaisen näkisin, ottaisin valokuvan ja pistäisin raameissa seinälle.  Se olisi sen verran ainutlaatuinen ja sukupuuttoon kuolemassa oleva otus.

Omasta mielestään täydellisille saakin nauraa. 

[/quote]Ei ole olemassa ja kuitenkin kuolemassa sukupuuttoon...koita jo päättää että kumpi.

[/quote]

En voi päättää, koska en tunne kaikkia maailman ihmisiä. Tunnetko sinä?

[/quote]Täydellistä ihmistä ei voi olla olemassa. Tiedätkö miksi?

Vierailija
26/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:58"]

Muakin naurattaa nuo superäidit :) Itsellänikin on fb-kaverina yksi. Eilen hän ehti leipoa leipää ja pullaa, ulkoilla lasten kanssa 2 tuntia, tehdä ruokaa, käydä lasten kanssa museossa, silittää ison kasan pyykkiä, imuroida koko talon ja vielä lukea lapsille iltasadun! Ulkomailla hotellissa ollessaan hän valitti kun ei pääse leipomaan. :D ... Mutta muuten tämä av kyllä ahdistaa. Täällä on hirveä määrä todella ilkeitä, mieleltään sairaita kiusaajia jotka nauttivat saadessaan tölväistä toista ihmistä mahdollisimman pahasti. Samoin nämä muodin perässä riekkuvat, lihavuutta kuolemansyntinä pitävät fitnesskalkkunat ovat niin kapeakatseisia ja yksinkertaisesti typeriä että pahaa tekee. Oma lukunsa ovat myös tyypit jotka itsepintaisesti jankuttavat vastaan kuin pikkulapset, koska he eivät vaivaudu lukemaan aloitusviestiä kunnolla.

[/quote] monestihan sitä kasaantu hommia viikonlopuksi kun on töissä. Ihan järkevää leipoa pullaa la, viikata pyykit kaappeihin, lapsellehan täytyy joka päivä lukea iltasatu ainakin, siivous kuuluu la rituaaleihin, normaaliahan tuo on. 

[/quote]

Mä en leivo pullaa pakosta joka viikko. Mutta mä en olekaan lihava tai koskaan ollutkaan. Pulla on tylsä, vähän vanhanaikainen. Mä leivon jotain muuta. Silloin kun leivon mutta ei mun tarvii pakosti leipoa. Mellä siivotaan ihan joka päivä, ei vain viikonloppuisin. 

ap

Vierailija
27/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:19"]

Uskooko joku oikeasti näihin kirjoituksiin täällä...

[/quote]

Näin. Omista kirjoittamista viesteistä 2/10 on totuudenmukaisia, loput siloteltuja ja liioiteltuja, joskus suoraan valehdeltuja.

[/quote]

No meitä on moneen junaan. Itse olen kertonut totuuden täällä. Mutta en yritäkään olla täydellinen.

[/quote]

Viestini tarkoitus havainnollistaa, että täällä kirjoitettuja viestejä ei ole tarkoitettu välttämättä totuudenmukaisiksi kuvauksiksi mistään.

Vierailija
28/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:43"]

En mä taidakaan olla masentunut. Täällä saa nauraa näille täydellisille äideille joilla pestään lattiat joka päivä ja imuroidaan joka päivä ja lapset pestään joka päivä ja vaatteet vaihdetaan joka päivä ja petivaatteet 2kertaa viikossa. Miehenkin pylly pestään ja pyyhitään joka kerta. Ruuat tehdään ja marinoidaan ja valmistetaan ketsupeista ja sinapeista lähtien itse. Tämän aikana ja välissä ollaan lasten kanssa vietetty ja puuhattu monta tuntia per päivä. Niin ja töissä ollaan ahkeria ja aikaansaavia ja hyvin edetty uralla vaikka lapset onkin olleet kotona kaikki sen vähintään 3v. Missä näitä on? Mä haluan tavata jonkun livenä että voin oikeasti kumartaa sille. Mä en ole yhteenkään tälläiseen omassa lähipiirissäni törmännyt.

[/quote]

Ja kaiken ohella ehditään kiusata vielä miestä.

Soitellaan mies pikkujoulusta kotiin tai ainakin laitetaan illan aikana monta viestiä, kyselyä milloin tulet, ethän juo paljoa tai ethän mene jatkoille ja näin mies ärsyyntyy ja tulee ajoissa kiukkuisena takaisin. No, tämä oikeuttaa naisen tekemään kiusaa miehelle aamulla, paukutellaan kattiloita ja pannuja, mökötetään koko päivä ja lähdetään ovet paukkuen päiväksi vanhemmille. Miehen vika taas kaikki, mitäs meni kutsuttuna pikkujouluihin.

Piilotellaan ruokiin miehelle epämieluisia aineksia ja nauretaan räkäsesti päälle, kun mies tämän huomaa. Tämähän on tietenkin miehen oma vika, mitäs on niin "nirso". Pitää opettaa se kunnon tavoille.

Soitetaan miehelle etten saa lapsia nukkumaan ja mies lähtee työpaikkakunnaltaan vatsataudissa iltamyöhään ajamaan kotiin ja vain siksi, kun nainen on niin avuton. Miehen vika, mitäs käy töissä.

Miehen kaikki kaverit ovat niin kovin lapsellisia ja APUA! sinkkuja ja puhuvat vain naisista, näin oma mieskin taantuu samalle tasolle (vaikka ei haluaisi) ja taatusti alkaa pettämään. Tällä verukkeella saadaan oikeutus tutkia miehen puhelin, sähköposti, tietokoneen hakuhistoria. Miehen kaverit häiritsevät AINA työpäivän jälkeen, mutta naisen kaverit ovat AINA tervetulleita, vaikka oltaisiin kuinka väsyneitä, he vain piristävät mieltä ja kiva juoruta (pettävistä) miehistä. Miehen vika, mitäs on tutustunut idiootteihin kavereihin, hankkisi parempia (lue: naisen mieleisiä).

Juu ja juttua voisi vielä jatkaakin, mutta tajusitte varmaan pointin.  Ja en ole mikään lassukka tai surkutteleva mies, ihan aikuinen elämää nähnyt nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän