Mua niin naurattaa tää palsta. Kiitos siitä!!
En mä taidakaan olla masentunut. Täällä saa nauraa näille täydellisille äideille joilla pestään lattiat joka päivä ja imuroidaan joka päivä ja lapset pestään joka päivä ja vaatteet vaihdetaan joka päivä ja petivaatteet 2kertaa viikossa. Miehenkin pylly pestään ja pyyhitään joka kerta. Ruuat tehdään ja marinoidaan ja valmistetaan ketsupeista ja sinapeista lähtien itse. Tämän aikana ja välissä ollaan lasten kanssa vietetty ja puuhattu monta tuntia per päivä. Niin ja töissä ollaan ahkeria ja aikaansaavia ja hyvin edetty uralla vaikka lapset onkin olleet kotona kaikki sen vähintään 3v. Missä näitä on? Mä haluan tavata jonkun livenä että voin oikeasti kumartaa sille. Mä en ole yhteenkään tälläiseen omassa lähipiirissäni törmännyt.
Kommentit (29)
Unohdit miten paljon nämä täydelliset äidit kuntoilevat ja pitävät huolta ulkonäöstään:D.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:52"]
Unohdit miten paljon nämä täydelliset äidit kuntoilevat ja pitävät huolta ulkonäöstään:D.
[/quote]
Joo se unohtui. Kiitos muistutuksesta. Niin ja lapset on puettu aina laadukkaasti halpisvaatteisiin ja värit harmonisia.
ap
Ja korjaavat kirjoitusvirheet; ei ruuasta vaan ruoasta!
Muakin naurattaa nuo superäidit :) Itsellänikin on fb-kaverina yksi. Eilen hän ehti leipoa leipää ja pullaa, ulkoilla lasten kanssa 2 tuntia, tehdä ruokaa, käydä lasten kanssa museossa, silittää ison kasan pyykkiä, imuroida koko talon ja vielä lukea lapsille iltasadun! Ulkomailla hotellissa ollessaan hän valitti kun ei pääse leipomaan. :D ... Mutta muuten tämä av kyllä ahdistaa. Täällä on hirveä määrä todella ilkeitä, mieleltään sairaita kiusaajia jotka nauttivat saadessaan tölväistä toista ihmistä mahdollisimman pahasti. Samoin nämä muodin perässä riekkuvat, lihavuutta kuolemansyntinä pitävät fitnesskalkkunat ovat niin kapeakatseisia ja yksinkertaisesti typeriä että pahaa tekee. Oma lukunsa ovat myös tyypit jotka itsepintaisesti jankuttavat vastaan kuin pikkulapset, koska he eivät vaivaudu lukemaan aloitusviestiä kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:43"]En mä taidakaan olla masentunut. Täällä saa nauraa näille täydellisille äideille joilla pestään lattiat joka päivä ja imuroidaan joka päivä ja lapset pestään joka päivä ja vaatteet vaihdetaan joka päivä ja petivaatteet 2kertaa viikossa. Miehenkin pylly pestään ja pyyhitään joka kerta. Ruuat tehdään ja marinoidaan ja valmistetaan ketsupeista ja sinapeista lähtien itse. Tämän aikana ja välissä ollaan lasten kanssa vietetty ja puuhattu monta tuntia per päivä. Niin ja töissä ollaan ahkeria ja aikaansaavia ja hyvin edetty uralla vaikka lapset onkin olleet kotona kaikki sen vähintään 3v. Missä näitä on? Mä haluan tavata jonkun livenä että voin oikeasti kumartaa sille. Mä en ole yhteenkään tälläiseen omassa lähipiirissäni törmännyt.
[/quote]
itkettääkö?
Muuten pitää paikkansa , mutta on aikamhuono tekemään ruokaa ja pihtaa eikä huomioi miestään joka kuitenkin lähes kaiken maksaa.
Superäitien kuvauksesta jää pois se, että pystyvät roikkumaan netissä silti koko päivän ja lätisemään siellä sekä omista tekemistään sekä ottamaan kantaa muiden tekemiseen. Vasta se tekee superäidin. Pelkkä puurtaminen vain silkkaa typeryyttä ellei sitä pysty tuomaan julki koko ajan. Eihän siitä silloin ole mitään iloa ja silloin se vain tylsistyttää ihmisen.
Höpöttäminen netissä kruunaa kaiken.
Sit ne ovat täydellisiä uusioperheen äitejä, joku kun kirjoittaa et väsynyt miehen lapseen ja kysyy neuvoa. Nää haukkuvat sen lyttyyn ja mainostavat itseään. Kuinka he rakastavat toisen lasta ja ongelmia ei ole.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:58"]
Muakin naurattaa nuo superäidit :) Itsellänikin on fb-kaverina yksi. Eilen hän ehti leipoa leipää ja pullaa, ulkoilla lasten kanssa 2 tuntia, tehdä ruokaa, käydä lasten kanssa museossa, silittää ison kasan pyykkiä, imuroida koko talon ja vielä lukea lapsille iltasadun! Ulkomailla hotellissa ollessaan hän valitti kun ei pääse leipomaan. :D ... Mutta muuten tämä av kyllä ahdistaa. Täällä on hirveä määrä todella ilkeitä, mieleltään sairaita kiusaajia jotka nauttivat saadessaan tölväistä toista ihmistä mahdollisimman pahasti. Samoin nämä muodin perässä riekkuvat, lihavuutta kuolemansyntinä pitävät fitnesskalkkunat ovat niin kapeakatseisia ja yksinkertaisesti typeriä että pahaa tekee. Oma lukunsa ovat myös tyypit jotka itsepintaisesti jankuttavat vastaan kuin pikkulapset, koska he eivät vaivaudu lukemaan aloitusviestiä kunnolla.
[/quote]
Olet itsekin aika kovasanainen ja ilkeä :(
Mä tunnen yhden sellaisen tyypin. On myös palstan vakkari. Kyllä sillä kaiken ton lisäksi erilaisia kompleksejaon mutta päältäpäin aikas täydellistä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:43"]
En mä taidakaan olla masentunut. Täällä saa nauraa näille täydellisille äideille joilla pestään lattiat joka päivä ja imuroidaan joka päivä ja lapset pestään joka päivä ja vaatteet vaihdetaan joka päivä ja petivaatteet 2kertaa viikossa. Miehenkin pylly pestään ja pyyhitään joka kerta. Ruuat tehdään ja marinoidaan ja valmistetaan ketsupeista ja sinapeista lähtien itse. Tämän aikana ja välissä ollaan lasten kanssa vietetty ja puuhattu monta tuntia per päivä. Niin ja töissä ollaan ahkeria ja aikaansaavia ja hyvin edetty uralla vaikka lapset onkin olleet kotona kaikki sen vähintään 3v. Missä näitä on? Mä haluan tavata jonkun livenä että voin oikeasti kumartaa sille. Mä en ole yhteenkään tälläiseen omassa lähipiirissäni törmännyt.
[/quote] nyt törmäsit epätäydelliseen äitiin. Nukun kuukauden samolissa lakanoissa, imuroin kerran viikossa, pesen hiukset 2 kertaa viikossa, pölyt pyyhin kerran pari kuukaudessa, lasta en pese (18vee).
Ei sillä ole merkitystä miten asiat oikeeasti ovat. Kuka typerys nyt nykyisin enää ajattelee että asioiden edes täytyy olla jotenkin hyvin tai siten kuten kirjoitetaan, vaan kaikki pelkästään julkisuudenhakua. Joskus sitä haetaan siten että menee hyvin ja joskus siten että nyt menee huonosti, kohta lähtee lasten henki. Se oma huomionkipeys siinä pääasia. Ei niinkään se miten asiat tosiasiassa ovat. Siitä edes turha yrittää keskustella, vaan antaa ihmisten tuoda itseään esille. Siihen pyhään perustarpeeseen ei pidä koskea.
Täydellinen äiti myös rekonstruoi perheelleen täydellisen "ylemmän keskiluokan joulun" :D.
Uskooko joku oikeasti näihin kirjoituksiin täällä...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:19"]
[/quote]
Näin. Omista kirjoittamista viesteistä 2/10 on totuudenmukaisia, loput siloteltuja ja liioiteltuja, joskus suoraan valehdeltuja.
Tämä palsta on nykyisin varjo entisestä. Nykyisin pedot ja naisten vihaajat sekä konservatiivit ovat vallaanneet tämän huonoilla jutuillaan.
Täydellistä ihmistä ei ole olemassa. Jos kuitenkin sellaisen näkisin, ottaisin valokuvan ja pistäisin raameissa seinälle. Se olisi sen verran ainutlaatuinen ja sukupuuttoon kuolemassa oleva otus.
Omasta mielestään täydellisille saakin nauraa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:19"]
[/quote]
Näin. Omista kirjoittamista viesteistä 2/10 on totuudenmukaisia, loput siloteltuja ja liioiteltuja, joskus suoraan valehdeltuja.
[/quote]
No meitä on moneen junaan. Itse olen kertonut totuuden täällä. Mutta en yritäkään olla täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"]
Täydellistä ihmistä ei ole olemassa. Jos kuitenkin sellaisen näkisin, ottaisin valokuvan ja pistäisin raameissa seinälle. Se olisi sen verran ainutlaatuinen ja sukupuuttoon kuolemassa oleva otus.
Omasta mielestään täydellisille saakin nauraa.
[/quote]Ei ole olemassa ja kuitenkin kuolemassa sukupuuttoon...koita jo päättää että kumpi.
Mua ei naurata yhtään. Täällä tulee ankea, tympeä, ärsyyntynyt ja turhautunut olo, kun kaikki kirjoittelijat ovat niin pohjattoman typeriä. Taidan mennä lukemaan Hymyn juoruja Tuksusta.