Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sulle kova paikka muuttaa pois miljoonia maksaneesta luksuskodista (Tykkä juttu)?

Vierailija
07.09.2023 |

Olisit itse suunnitellut unelmiesi talon merenrantatontilla, kaikki valmistettu laadukkaista materiaaleista, paljon tilaa, upea sisustus. Sitten joudut muuttamaan pois. Miten voi totutella johonkin vaatimattomampaan asuntoon?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun ei ole kokemusta.

Vierailija
2/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei oo.mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko siellä ollut hyvä olla.

Vierailija
4/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihmisenä sitoutuvaa tyyppiä. Sitoudun niin puolisooni, kotiimme, kuin työhöni. Vihaan muutoksia. Joten juu, olisi kova paikka muuttaa pois kodistamme ja liitostamme, oli rahaa tai ei, miljoonia tai ei.

Vierailija
5/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ees tuntisi oloani kotoisaksi tommoisessa ap:n kuvailemassa kodissa, se olisi vain talo 🤷🏻

-4

Vierailija
6/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miljoonatalossa asumiseen vaaditaan seksiä kaljun vanhan puutarhatontun kanssa, niin asun mieluummin itsariyksiössä ihan yksin.

Vierailija
7/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona tai usempi et tee asunnosta välttämättä KOTIa vaan sen tekee muut arvot ja asiat.

Vierailija
8/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tietää että luksuslukaalissani vaimoani olisi porannut joku laatikkoleukainen tumma jumppaohjaaja, varmaan aiheuttaisin piilevän homevaurion kämppään ja jättäisin sen uusille rakastavaisille lemmenpesäksi.

T. Rak.ins

Vierailija
9/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miljoonatalossa asumiseen vaaditaan seksiä kaljun vanhan puutarhatontun kanssa, niin asun mieluummin itsariyksiössä ihan yksin.

Karitahan oli kuulemma jakanut toosaa treenatulle alfamiehelle, joka ei ollut tämä hattivattinahkatukka.

Vierailija
10/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se korkea hinta takaa asumismukavuutta. Möin Kruununhaasta ison lukaalin melkein 900 tonnilla, ostin samankokoisen Tampereen keskustan tuntumasta, ja jäi vielä taskunpohjalle siitä vaihdosta n. 600 tonnia. Olin ostanut Krunikan kämpän hintojen ollessa alhaalla ja myynti sattui just ennen koronaepidemiaa tappihinnoilla. En ole sekuntiakaan katunut muuttoa. Takaisin Helsinkiin en muuttaisi, vaikka saisin asua ilmaiseksi missä tahansa valitsemassani kämpässä.

Vierailija
11/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se korkea hinta takaa asumismukavuutta. Möin Kruununhaasta ison lukaalin melkein 900 tonnilla, ostin samankokoisen Tampereen keskustan tuntumasta, ja jäi vielä taskunpohjalle siitä vaihdosta n. 600 tonnia. Olin ostanut Krunikan kämpän hintojen ollessa alhaalla ja myynti sattui just ennen koronaepidemiaa tappihinnoilla. En ole sekuntiakaan katunut muuttoa. Takaisin Helsinkiin en muuttaisi, vaikka saisin asua ilmaiseksi missä tahansa valitsemassani kämpässä.

Cool story, sis, mutta mitä tekemistä sillä on kysymyksen kanssa?

Vierailija
12/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, tärkeintä on hyvä tunnelma kotona ja kenen kanssa asuu ja on.

Vierailija
13/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt nuori mies ole noin jyrkkä. Saattaisit jopa pitää sellaisesta elämästä.

Vierailija
14/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkä.

Vierailija
15/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, ettei ole ongelma muuttaa kalliista luukusta pois. Vaihtaisin kalliin luukun milloin tahansa mukavaan luukkuun, vaikka hintalapussa lukisi 50 tonnia. Mutta on niitäkin, joille se mukavuus tulee siitä julkisuudesta, kun lehdet repii otsikoita miljoonaluukusta.

Vierailija
16/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi tuon tason ongelmia.

Vierailija
17/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, ettei ole ongelma muuttaa kalliista luukusta pois. Vaihtaisin kalliin luukun milloin tahansa mukavaan luukkuun, vaikka hintalapussa lukisi 50 tonnia. Mutta on niitäkin, joille se mukavuus tulee siitä julkisuudesta, kun lehdet repii otsikoita miljoonaluukusta.

Lue kysymys uudestaan 🙄

Vierailija
18/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eron yhteydessä luopunut rakkaasta vapaa-ajan asunnosta maalla ja kerrostalokämpästä meren rannalla. Maalaiskotia jäi suunnaton ikävä, mutta päälimmäinen fiilis oli suunnaton helpotus, turvallisuuden tunne ja elämänilon palautuminen. Kodin tekee ihmiset ja tunnelma, ei pelkät seinät. Uuden kerrostalokämpän meren rannalla hankin eron jälkeen, se tuntuu vieläkin kodilta.

Vierailija
19/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eron yhteydessä luopunut rakkaasta vapaa-ajan asunnosta maalla ja kerrostalokämpästä meren rannalla. Maalaiskotia jäi suunnaton ikävä, mutta päälimmäinen fiilis oli suunnaton helpotus, turvallisuuden tunne ja elämänilon palautuminen. Kodin tekee ihmiset ja tunnelma, ei pelkät seinät. Uuden kerrostalokämpän meren rannalla hankin eron jälkeen, se tuntuu vieläkin kodilta.

Tuli tästä mieleen, että monelle voi se rakkaan kesämökin menettäminen tuntua paljon surullisemmalta, kuin kaupunkiasunnon.

Vierailija
20/21 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi