Olisiko sulle ok, jos miesystävä haluaisi tavata
vain kerran viikossa? Molemmilla lapsia ja tapaamiset tapahtuvat silloin, kun lapset exien luona. On alkanut tuntua, että olen vain laastari eikä tämä suhde johda koskaan minnekään.
Kommentit (40)
.."Nää tekstit on kun mun elämästäni. 3v yhdessä. Nähdään joka toinen vkloppu. Viikolla ehkä kahvilla tai joskus harvoin tulee luokseni yöksi. "Kiva" että on kohtalon tovereita. Oon jo alkanut miettiä eroa. Miehellä 2 lasta ja mulla ei. Haluan lapsen. Ei oo järkeä tehä kun suhde ns. Etä."...
Siis nyt herätys ja ukko vaihtoon! Kenelle tälläinen suhde on ok? Kannattaa kunnioittaa itseään ja etsiä sellainen mies joka kohtelee hyvin. 3 vuotta yhdessä ja et saa viettää säännöllisesti aikaa miehen ja hänen lasten kanssa?!!! Eikö pitäisi vähän hälytyskellojen soida, että mies ei ole jutussa mukana 100 %:sti ja ei ole sitoutunut sinuun..?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:12"]
Me puhuimme yhdessä asumisesta vielä vuosi sitten, mutta nyt on alkanut tuntua, että mies ei halua uusperheen isäksi. Muutenkin ihmettelen onko hänelle tärkeämpää olla lojaali lasten äidille vai minulle. Uskon kyllä, että hän rakastaa myös minua, mutta omalla tavallaan. Tiivis yhdessäolo ei ole hänelle niin tärkeää, vaan se saattaa jopa ahdistaa. Olen ajatellut, että parasta mitä voin tehdä on olla painostamatta ja antaa hänen tehdä itse omat ratkaisunsa. Minusta rakkauteen kuuluu myös antaa toiselle vapautta ja jopa antaa toisen mennä, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Eli yritän keskittyä elämään omaa elämääni ja olla odottamatta häneltä yhtään mitään. 7
[/quote]
He's not just into you. Kaikkeen sitä rakastunut ihminen suostuukin ja uskottelee itselleen. Sääliksi käy. Nää on niitä miehiä jotka vähän deittailee ja sitten kun nainen haluaa syvempää sitoutumista niin äijä lähtee vex.
Minä olen se, joka vähän ihmettemäsi (etä)kumppanin kaltainen. En halua tavata lasten läsnä ollessa, puolin enkä toisin. Syynä se, että elämässäni tällä hetkellä tiivistä parisuhedetta tärkeämmällä sijalla on lasten elämä, ja sen tasaisuus. En halua tuoda heidän elämäänsä uutta aikuista ainakaan vielä. Lisäksi kumppanini ex on helvetin kamala ihminen, ei halua mm minun tapaavan heidän yhteisiä lapsia. En halua tätä ihmistä mitenkään elämääni, hänelle lapset on lähinnä pelinappuloita. Joten olen katsonu paremmaksi vaihtoehdoksi vallitsevan rauhan, ainakin vielä.
Ap:lle vastauksena siis, että kumppanillesi tärkeämpää on oma rauha ja varmaan sitten lasten muuttumaton elämä. Hänellä ei ole samanlaisia odotuksia parisuhteelle tällä hetkellä, kuin sinulla on. Jos jotain muuta haluat, tee se hänelle selväksi. jos ei yhteisymmärrystä löydy, kannattaa varmaan miettiä onko sellainen elämä mitä itse haluaa.
Pelkkää ukkomiesten hupia ja pussien tyhjennyskoneita olette, luuletteks tosiaan et pystyisitte kilpailemaan vaimon kans, perhe menee aina teidän edelle ja jos yhtään naputatte, jäätte yksin rannalle ruikuttaa. Näin se vaan menee.
Taas on vauvapalstan ohjeita, pyöritetään usemapia miehiä ja itketään että joku mies ei pidä yhteyttä. Ihan oikeasti voi olla menoja, esim. työtä. Olkaa kärsivällisiä ja naiset myöskin voivat pitää yhteyttä eikä jättää miehen harteille aloittellisuutta. Näin ne suhteet toimii.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:39"]
Pelkkää ukkomiesten hupia ja pussien tyhjennyskoneita olette, luuletteks tosiaan et pystyisitte kilpailemaan vaimon kans, perhe menee aina teidän edelle ja jos yhtään naputatte, jäätte yksin rannalle ruikuttaa. Näin se vaan menee.
[/quote]
Sisälukutaitosi on kehittymätön. Tässä ketjussa puhutaan eronneista ei pettäjistä..
Kiitos suorapuheisesta vastauksesta. On totta, että rakkaus tekee sokeaksi ja minun on varmaan tarpeen miettiä kannattaako tähän jäädä roikkumaan. Juuri tällaista perspektiiviä kaipaankin.
7
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:12"]
He's not just into you. Kaikkeen sitä rakastunut ihminen suostuukin ja uskottelee itselleen. Sääliksi käy. Nää on niitä miehiä jotka vähän deittailee ja sitten kun nainen haluaa syvempää sitoutumista niin äijä lähtee vex.
[/quote]
Mulle tuo olisi ideaali tilanne. Mistään ei tahdo löytyä sellaista sopivaa miestä itselle, joka haluaisi nähdä noin harvoin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:18"]
Ei olisi. Olen tapaillut tarpeeksi miehiä, jotka halusivat nähdä enintään kerran viikossa ja tiedän jo, mitä se tarkoittaa.
[/quote]
Pelkkä seksisuhde?
[/quote]
Yes.
eikö teille äitinä lapset pitäisi olla ensimmäisellä sijalla, eikä oma etu ja parisuhde? ei ole lapsen etu heti tuoda uutta ihmistä lasten elämään. ihmettelen näitä kommentteja! eipä ihme kun monet lapset ja nuoret voivat pahoin.
Enpä tiedä mikä sitten olisi oikea aika tuoda uusia ihmisiä lasten elämään. Minun erostani on kuitenkin jo kaksi vuotta ja miesystävänikin erosta jo puolitoista. Ja yhdessä ollaan oltu yli vuosi. Lapset oikein odottavat koska hän tulee meille, koska pitävät hänestä kovasti. Se tuntuukin erityisen pahalta, kun lapset kyselevät koska hän tulisi, mutta itselläni on tunne, ettei hän halua olla lasteni kanssa tekemisissä.
Ehkä viisainta tässä on vain tehdä johtopäätökset tilanteesta. Mutta ei rähjäämällä, eikä asettamalla miestä selkä seinää vasten, vaan keskittymällä omaan elämään ja antamalla hänen elää omaansa. Jos hän haluaa olla kanssani, hän varmaan kertoo sen. Jos ei, niin ei.
7
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:01"]
Mulle tuo olisi ideaali tilanne. Mistään ei tahdo löytyä sellaista sopivaa miestä itselle, joka haluaisi nähdä noin harvoin.
[/quote]
Samoin minulle. En haluaisi uutta miestä nurkkiini pyörimään jatkuvasti. Pidän yksin olemisesta ja sitä paitsi myös minulla on elämä, johon kuuluu lasten lisäksi muu suku ja ystävät. Kun tuollaista miestä ei vaan löydy, joka ei olisi tunkemassa elämääni, on parempi olla sitten ilman miestä.
Minäkin haluan olla oman perheeni eli lasteni kanssa ilman, että uusi miesystäväni pyörii siinä mukana. Sen aika tulee myöhemmin. Haluan tavata miestä vain silloin, kun lapset ovat isällään enkä silloinkaan läheskään koko aikaa, koska haluan olla yksinkin. Tämä ei vaan tunnu miehille sopivan. Aina tulee sanomista, kun pitäisi olla koko ajan yhdessä ja ainakin illalla, kun lapset ovat käyneet nukkumaan! No en todellakaan jaksa silloin alkaa seurustelemaan, kun pitää aamulla lähteä töihin.
Eli minulla on aivan päinvastainen tilanne ja ymmärrän noita miehiä tosi hyvin. Arvostan miehiä, joille lapset ovat ykkösenä ja uusi hoito tulee vasta sen jälkeen, jos aikaa jää.
En käsitä, miksi ap ja monet muut valittavat, että mies haluaa olla omien lastensa kanssa!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]
Minäkin haluan olla oman perheeni eli lasteni kanssa ilman, että uusi miesystäväni pyörii siinä mukana. Sen aika tulee myöhemmin. Haluan tavata miestä vain silloin, kun lapset ovat isällään enkä silloinkaan läheskään koko aikaa, koska haluan olla yksinkin. Tämä ei vaan tunnu miehille sopivan. Aina tulee sanomista, kun pitäisi olla koko ajan yhdessä ja ainakin illalla, kun lapset ovat käyneet nukkumaan! No en todellakaan jaksa silloin alkaa seurustelemaan, kun pitää aamulla lähteä töihin.
Eli minulla on aivan päinvastainen tilanne ja ymmärrän noita miehiä tosi hyvin. Arvostan miehiä, joille lapset ovat ykkösenä ja uusi hoito tulee vasta sen jälkeen, jos aikaa jää.
En käsitä, miksi ap ja monet muut valittavat, että mies haluaa olla omien lastensa kanssa!
[/quote]
Loistava asenne! Mistä tuollaisen naisen löytäisi?
t. mies, 41 v
Yh:t eivät osaa olla yksin. Se ukko on pakko saada jostain, oli sitten millainen tahansa. Ja mahdollisimman äkkiä yhteen asumaan ja uusi rakkauslapsi. Kunnes ero tulee taas.
Itsellä ei ole lapsia, mutta miesystävällä on. He asuvat äidillään, mutta mies vie ne kouluun 2 x viikossa, on illat heidän kanssaan samat päivät ja koko päivän yleensä lauantaisin. Itse kilpailen eräässä urheilulajissa tavoitteellisesti, eli minun pitää treenata 6 x viikossa. Ehdimme siis kunnolla nähdä vain kerran viikossa. Näemme kyllä pikaisesti lounaalla / kahvilla sitten viikolla.
Minulle sopii aivan hyvin, toki seksiä haluaisin vähän useammin. Meistä ei kumpikaan halua, että tapaan lapset vielä, koska olemme seurustelleet vasta muutaman kuukauden. Haluamme olla varmoja, että suhde toimii, ennen kuin tapaan lapset.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:59"]
[/quote]
En minä kyllä oikein ymmärrä tuota asennetta. MInulle miesystäväni on elämänkumppani, ei joku "hoito". Minusta tuo kuulostaa sitoutumiskammoiselta tai siltä, että henkilö on kyvytön rakkauteen.
Itsellä ollut samantyylinen suhde kahden eri miehen kanssa joilla oli lapsia ja olivat eronneet. Näimme aina silloin kun heillä ei ollut lapsia. Eli harvoin ja se häiritsi minua koska olin ihastunut. Tätä jatkui 2-3 kuukautta ja sitten aloin vaatimaan enemmän jolloin miehet pistivät pelin poikki. Eli jos mies on kiinnostunut kyllä hän esittelee ne lapset melkein heti ja haluaa viettää aikaa mahdollisimman paljon olipa sitten kuinka väsynyt tahansa. Suosittelen tapailemaan myös muita miehiä jos tämä sinun hoitosi "kerkeää" näkemään sinua vain kerran viikossa. Aika selvä peli.