Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sulle ok, jos miesystävä haluaisi tavata

Vierailija
30.11.2014 |

vain kerran viikossa? Molemmilla lapsia ja tapaamiset tapahtuvat silloin, kun lapset exien luona. On alkanut tuntua, että olen vain laastari eikä tämä suhde johda koskaan minnekään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, laastari taidat miehelle olla.

Vierailija
2/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos se on jollekkin muulle ok? Sun pitää kysyä onko se sinulle itsellesi ok, jos ei niin sit miettiä jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:53"]

Mitä väliä sillä on jos se on jollekkin muulle ok? Sun pitää kysyä onko se sinulle itsellesi ok, jos ei niin sit miettiä jotain muuta.

[/quote]

Ei se ole mulle ok. Mietin vaan, että olenko jotenkin kohtuuton, kun haluaisin nähdä useammin. ap

Vierailija
5/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei useimmin, mikä estää?

Vierailija
6/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama tilanne. Tapaillaan noin kerran viikossa. Lapseton aika vietetään yleensä yhdessä, mutta koska sitä minulla on vain kahden vikon välein, tapaamme yleensä viikollakin niin, että minun lapseni ovat läsnä. Minä en kuitenkaan saa tavata hänen lapsiaan, koska lasten äiti ei salli sitä!

Minusta tämä on aika hankalaa ja raskasta ja outoakin, mutta olen sietänyt, koska rakastan häntä kovasti. Näin on kuitenkin mennyt jo vuoden verran ja jos mitään muutosta ei tule, luulen, etten jaksa olla loputtoman kärsivällinen asiassa. Katson kuitenkin toistaiseksi päivän kerrallaan ja toivon, että tilanne joskus muuttuu.

Vierailija
7/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:57"]

[/quote]

Hän sanoo olevansa töistä väsynyt. ap

Vierailija
8/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri. Tosin tätä suhdetta jatkunut jo kaksi vuotta. Eli asumme omissa kodeissa. Uuusperheestä ei tietoa toistaiseksi. Olen minäkin vähän harmistunut kun mikään ei etene.

Vierailija
9/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:57"]

[/quote]

Hän sanoo olevansa töistä väsynyt. ap
[/quote]

Ärsyttävä syy. Laita kiertoon ja etsi mies joka oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
10/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:58"]

Minulla on vähän sama tilanne. Tapaillaan noin kerran viikossa. Lapseton aika vietetään yleensä yhdessä, mutta koska sitä minulla on vain kahden vikon välein, tapaamme yleensä viikollakin niin, että minun lapseni ovat läsnä. Minä en kuitenkaan saa tavata hänen lapsiaan, koska lasten äiti ei salli sitä! Minusta tämä on aika hankalaa ja raskasta ja outoakin, mutta olen sietänyt, koska rakastan häntä kovasti. Näin on kuitenkin mennyt jo vuoden verran ja jos mitään muutosta ei tule, luulen, etten jaksa olla loputtoman kärsivällinen asiassa. Katson kuitenkin toistaiseksi päivän kerrallaan ja toivon, että tilanne joskus muuttuu.

[/quote]

Aika raskaalta kuulostaa kyllä tuo sinunkin tilanne, toivottavasti asiat muuttuu.

Tässähän on vielä sekin, että lasten isällähän on jo uusi, joka pyörii kuvioissa joka ikinen päivä. Senkin vuoksi tuntuu pahalta, että oma uusi kumppani ei halua olla osa minun ja lasten arkea. ap

Vierailija
11/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:03"]

Täällä yksi kohtalotoveri. Tosin tätä suhdetta jatkunut jo kaksi vuotta. Eli asumme omissa kodeissa. Uuusperheestä ei tietoa toistaiseksi. Olen minäkin vähän harmistunut kun mikään ei etene.

[/quote]

Ootko puhunut yhteenmuuttamisesta tms? Miten mies vastaa? ap

Vierailija
12/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:03"]

[/quote]

Ootko puhunut yhteenmuuttamisesta tms? Miten mies vastaa? ap
[/quote]

No en oikeastaan ole. Olen antanut miehen määrätä tahdin. Mutta raastavaa on tämä ainainen kaipuu.

Vierailija
13/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tekstit on kun mun elämästäni. 3v yhdessä. Nähdään joka toinen vkloppu. Viikolla ehkä kahvilla tai joskus harvoin tulee luokseni yöksi. "Kiva" että on kohtalon tovereita. Oon jo alkanut miettiä eroa. Miehellä 2 lasta ja mulla ei. Haluan lapsen. Ei oo järkeä tehä kun suhde ns. Etä.

Vierailija
14/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet halua kun seksiä. Pistäkää kiertoon ja ehtikää paremmat!

Vierailija
15/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhuimme yhdessä asumisesta vielä vuosi sitten, mutta nyt on alkanut tuntua, että mies ei halua uusperheen isäksi. Muutenkin ihmettelen onko hänelle tärkeämpää olla lojaali lasten äidille vai minulle. Uskon kyllä, että hän rakastaa myös minua, mutta omalla tavallaan. Tiivis yhdessäolo ei ole hänelle niin tärkeää, vaan se saattaa jopa ahdistaa. Olen ajatellut, että parasta mitä voin tehdä on olla painostamatta ja antaa hänen tehdä itse omat ratkaisunsa. Minusta rakkauteen kuuluu myös antaa toiselle vapautta ja jopa antaa toisen mennä, jos muuta vaihtoehtoa ei ole.

Eli yritän keskittyä elämään omaa elämääni ja olla odottamatta häneltä yhtään mitään.

7

Vierailija
16/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta paljon vaikuttaa se, miten kauan te olette tapailleet. itse pidän hyvin fiksuna ihmistä, joka ei halua kovin nopeasti suhteeseen lapsiaan tuoda. vasta kun suhde on varmemmalla pohjalla, on aika tuoda uusi ihminen lasten elämään mukaan.

Vierailija
17/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Olen tapaillut tarpeeksi miehiä, jotka halusivat nähdä enintään kerran viikossa ja tiedän jo, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
18/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ex-muijaa, ettei halua omia lapsiaan minkään hutsun kanssa asumaan, joka heidän isänsä veikin. Siinähän surkuttelette, hah!

Vierailija
19/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:18"]

Ei olisi. Olen tapaillut tarpeeksi miehiä, jotka halusivat nähdä enintään kerran viikossa ja tiedän jo, mitä se tarkoittaa.

[/quote]

Pelkkä seksisuhde?

Vierailija
20/40 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, mitä se sinusta tarkoittaa?

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme