Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Minulle ei tule mieleen muuta kuin tupakka, mainoksista koostuvat aikakauslehdet ja juorulehdet sekä kalliit suihkusaippuat. Ostan suihkusaippuoista halvinta mitä hyllystä löytyy ja ihan samanlaista se on kuin kalliskin. Käsisaippuoissa on ehkä eroja, mutta suihkusaippuoissa ei ole.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"]Pidän tälläisen ketjun aloittajaa vähän tyhmänä. Kun kaikilla on niin eri tilanne elämässä ja kaikki ei ole kotona saaneet kunnon kasvatusta että mitä vältellä. Miten sitä sitten osaisi itse ostaa kaiken aina oikein?
[/quote]
Mä en ottanut tätä noin vakavasti, hauska ketju josta voi peilata asenteita kanssaihmisiä kohtaan.
Itse vasta äskettäin luovuin FunLight mehuista, hyvä - ne on niin noloja!
H&M:n kengät. Kuka haluaa pilata jalkansa semmosilla kohloilla. No onneksi hajoavat nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"]
Pidän tälläisen ketjun aloittajaa vähän tyhmänä. Kun kaikilla on niin eri tilanne elämässä ja kaikki ei ole kotona saaneet kunnon kasvatusta että mitä vältellä. Miten sitä sitten osaisi itse ostaa kaiken aina oikein?
[/quote]
No älä nyt kasvatusta tähän sekoita mukaan. Ei se nyt aina ole mistään kasvatuksesta kiinni, jos ostaa jotain "väärää". Ainakin aikuisena se on ihan oma valinta, vaikka kotona olisi paasattu mitä. Ja mikä loppujen lopuksi on oikea ja väärä tuote? Toiselle oikea on grillimakkara ja toiselle ainoastaan sisäfile on oikeata. Voi voi, ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:19"]H&M:n kengät. Kuka haluaa pilata jalkansa semmosilla kohloilla. No onneksi hajoavat nopeasti.
[/quote]
Ja jäävät luontoon about ikuisesti koska ovat muovia. Tätä samaa en ymmärrä. Pidän myös H&M:n polyesterpuseroita hamstraavia hieman vajakkeina.
Ihan sama mitä ostaa, mutta ne perässävedettävät muovikorit tekee ihmisestä jostain syystä todella idiootin oloisen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?
Activia ja muut turvotusjogurtit! ....Söisivät kunnollista ruokaa ni eipä turvottais eikä tarvitsisi haaskata johon huuhaa-jogurttiin rahoja.
Pakko myöntää, että katsellessa jogurttihyllyä ja sitä miten ison osan activia ja muut "terveysjogurtit" siitä vievät, niin mielessäni onnittelen markkinointitiimiä onnistuneesta mainonnasta :D
Laihdutuspillerit yms -valmisteet
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:32"]
Säilykevihannekset ja hedelmät. En ymmärrä miksi joku mieluummin ostaa vihanneksen tai hedelmän jossain purkissa ties kuinka kauan liemessä lilluneena kuin tuoreena.
[/quote]
Esim. säilykepersikan käyttökohde on ihan eri kuin tuoreen, tuore olisi aika outo esim. kakun koristeena :P. Ja toisaalta läheskaan kaikkia vihanneksia ei saa tuoreena, esim. herneitä talvella.
Itse olen aika monelle hedelmälle tuoreena allerginen, joten jos niitä haluan käyttää esimerkiksi hedelmärahkassa niin joudun ostaa purkkihedelmiä. Esimerkiksi persikkaa ja mangoa..
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:31"]Selvästi kalliimmat versiot jostakin tuotesta kun kaikki tuoteryhmään kuuluvat tuotteet ovat kuitenkin samaa paskaa. (Esim. pesuaineet, hammastahnat, jne.) [/quote] Hammaslääkärinä voin kertoa, että hammastahnoissa on suurikin ero. En ikinä ostaisi perus pepsodenttiä, joka ei suostu kertomaan käyttämiään kiillettä pilaavien aineiden määriä. Apteekista kannattaa ostaa hammastahna.
[/quote]
et viittis kertoa jotain ns. hyvää merkkiä vielä?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
[/quote]
Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:37"]
Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap
[/quote]
Niin no mitä järkeä sitten kahvissa tai teessäkään? Paljon halvempaa juoda vettä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"] Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon. [/quote] Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon. Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä? [/quote] Kuukuppia? ;) Itse pidän siteitä käyttäviä vähän omituisina, ellei ole jokin fysiologinen ongelma joka estää kuukupin käytön. Kupin kanssa kun pääsee niin helpolla.
[/quote]
Okei, sulla on sitten ehkä erilainen vuoto. Mulla on pari-kolme viimeistä päivää sellaisia muutamia ruskeita tippoja, ei todellakaan mitään järkeä tuhertaa jonkun kupin kanssa.
Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
[/quote]
[/quote]
Kestositeitä, kuten muutenkin kuukautisten aikaan. Löytyy eri imukyvyllä runsaammille ja niukemmille päiville.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:11"]
Meillä ei todellakaan itse väännetä mitään lihapullia. Kyse on siitä, mihin aikansa haluaa käyttää. Meillä sitä ei käytetä ruoan kanssa väkertelyyn. Kokkaame lähinnä jauhelihaa ja kanaa. Valmiina tulevat kalapuikot, lihapullat, italiansalaatit, leivät... Mutta, emme vastavuoroisesti tuhoa vitamiineja hedelmistä ja marjoista. Eli emme kokkaile niistä mitään, vaan syömme suoraan pakkasesta tai tuoreina.
[/quote]
Niissä kaupan "lihapullissa" on aika vähän oikeaa lihaa.
[/quote]
Tiedän. Mutta riittävästi meidän tarpeisiimme.