Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
761/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkiksia. Merkkituotteita, joissa merkki tai tunnistettava kuosi on hyvin selkeästi näkyvillä.

Mitä typerää on käyttää lämmintä luonnontuotetta teollisen tuotteen asemasta? 

Vierailija
762/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäreitä ostavia ihmisiä.

Todella moni etenkin naisista ostaa läppärin, mutta ei koskaan vie sitä pois kotoaan tai välttämättä edes juuri koskaan siltä pöydältä, jossa sitä käyttää. Pieni näyttö, näppäimistö ja tietokone olisi käyttöiältään kaksinkertainen, teholtaan huomattavasti parempi, hinnaltaan selvästi halvempi ja ergonomialtaan ja käytettävyydeltään parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaista tai muuta ei-suomalaista kauneuskirurgiaa ja hoitoja ostavat epäisanmaalliset sontiaiset.

Vierailija
764/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyvoiteita.

Sama teho vesipesu+Nivea.

Vierailija
765/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.

Mä ostan niitä. Käytän kuukautisten ihan vikoina päivinä kun voi tulla tuhnua vielä

Ei auta pikkuhousunsuoja tuhnuihin (=äänettömiin pieruihin). Kokeiltu on ja haju on entistäkin kamalampi.

Vierailija
766/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikaljan ostajia. Varsinkin niitä joiden ostokset rajoittaa siihen pelkkään keskikaljaan ja useaan laatikkoon. 

Vierailija
767/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sarjassamme älyvapaita kysymyksiä, joiden esille laittamisesta on "oikein paljon" hyötyä.

Eikö ole mitään parempaa ja järkevämpää tekemistä, kuin tuollaisten kysymysten laatiminen ja niihin vastaaminen ihmisarvoa loukkaavalla tavalla?

Onko tämä joidenkin tapa yrittää päteä ja nostaa itsensä toisia ylemmäksi?

Tuntuuko nyt oikein hyvältä? Nousiko omanarvontuntosi korkeimmalle topille?

Niin, että voit rehennellä ja todistella olevasi muita parempi?

Taitaa pikemminkin se pissi nousta sinne päähän noiden edellä kuvattujen sijasta.

Tämä kulttuuri ja sen ihmislaji on tosiaan tyhmistymässä.

Vierailija
768/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattia ja vessapaperia ostavat on tymimpii.

Vierailija
769/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustamaton luonnonjugurtti on terveellistä. Happamissa maitotuotteissa on suolistolle tärkeitä bakteereja. Tosin liika happamuus on elimistölle huono! Ei siis liikaa maitotuotteita.

Sokeroidut jugurtit saattavat sisältää 14 sokeripalaa per purkki. Niiden ostaminen on TYHMÄÄ!

Miten paljon Activiassa on sokeripaloja ?

Vierailija
770/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni etenkin naisista ostaa läppärin, mutta ei koskaan vie sitä pois kotoaan tai välttämättä edes juuri koskaan siltä pöydältä, jossa sitä käyttää. Pieni näyttö, näppäimistö ja tietokone olisi käyttöiältään kaksinkertainen, teholtaan huomattavasti parempi, hinnaltaan selvästi halvempi ja ergonomialtaan ja käytettävyydeltään parempi. 

Ja alapeukuttavia  läppärin omistajia vituttaa kun eivät kestä totuutta :D

Vierailija
771/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joka jutulle löytyy dumareita. Rupeankin tästä käymään kaupassa vain jossain Kannelmäen Prismassa puoliltaöin että itsetunto kestää energiajuomien ostamisen ja light-limut, valmiskaakaosta puhumattakaan. Vaikka onhan se Kantsun Prismakin kaiketi täynnä sakkia, jotka halveksuvat kaikkia muita paikallaolijoita kuvitellen joutuneensa kannelmäkeläisten keskuuteen.. :P

Vierailija
772/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...  

Mä aloin juoda light-limua täysi-ikäisyyden kynnyksellä, kun halusin välttää sokeria. Mulla hampaat oli kärsineet lapsena jo luultavasti sairaudenkin takia että halusin pitää niistä huolta. Ja limua siis join todella harvoin ja juonut edelleen, lähinnä pizzan kanssa tai reissussa. Myöhemmin liput vaihtuneet pääasiassa kivennäisveteen.

Uskon että vaihdoksesta oli apua.

Eikä kaikki ihmiset pidä esim kahvista, teestä tai mehuista.. Mut silti haluavat joskus jotain muutakin kuin vettä..

Mitä tulee diabeetikoihin.. Ja meinaatko että diabeetikko pystyy noin vain luopumaan kaikista herkuista? Loppuelämäksi? Pystyisitkö itse muuttamaan ruokavaliosi niin askeettiseksi, ettet koko loppuelämäsi aikana saisi juoda tai syödä mitään mikä maistuu mielestäsi hyvälle? Ja joskus hätätilanteessa tulee se sokerikin tarpeeseen.

Mehuissa ja limppareissa on hedelmähappoja ja hampaille epäedullinen ph-arvo. Sokeri ei ole ainoa asia, joka tekee niistä epäterveellisiä.

En ole missään vaiheessa väittänyt, että diabeetikon pitäisi luopua KAIKISTA herkuista, kirjoitin nimenomaan tuotteista, joista on suhteellisen helppoa valita se luontaisesti sokeriton tai vähäsokerinen vaihtoehto tai jättää kokonaan syömättä/juomatta. Missä muka toin esille, että diabeetikon pitäisi pystyä noin vain luopumaan kaikista herkuista? En enää yhtään ihmettele uutisia suomalaisten huonosta sisälukutaidosta.

En ole myöskään ottanut kantaa ruokavalion muuttamisen helppouteen enkä ylipäätään ihmisten kokonaisruokavalioon, kunhan ihmettelin ääneen omasta mielestä muutamia epäloogisia valintoja niin kuin monet muutkin tähän ketjuun kirjoittaneet. Täällä on mainittu monia tuotteita ja ruokia, joita itse ostan säännöllisesti mutta en silti vedä asiasta hernettä nenään.

Kyllä mä tiedän että ne on todella happamia (pepsi/cokis ph 2-3) mut mielummin hapan ja sokeriton kuin hapan ja täynnä sokeria.

Ja se mun tauti on refluksi, joten kyllä tiedän mitä hapan tekee hampaille. Sitähän mä just kirjoitin että kyseinen tauti teki hampaille pahaa, siksi vaihdoin monet tuotteet sokerittomiin.. Ja siitä oli apua.

Mitä tulee luontaisesti ja keinotekoisesti sokerittomia tuotteisiin, niin oletko ajatellut että joku voi kaivata sitä cokiksen makua joskus eikä kaikki välttämättä pidä luontaisesti sokerittomien tuotteiden mausta. Mä pyrin syömään tuotteet luonnostaan sokerittomina (esim. jogurtti) aina kuin voin mut ymmärrän silti että se ei oo kaikkien teekupponen se! ;)

Vierailija
773/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...  

Mä aloin juoda light-limua täysi-ikäisyyden kynnyksellä, kun halusin välttää sokeria. Mulla hampaat oli kärsineet lapsena jo luultavasti sairaudenkin takia että halusin pitää niistä huolta. Ja limua siis join todella harvoin ja juonut edelleen, lähinnä pizzan kanssa tai reissussa. Myöhemmin liput vaihtuneet pääasiassa kivennäisveteen.

Uskon että vaihdoksesta oli apua.

Eikä kaikki ihmiset pidä esim kahvista, teestä tai mehuista.. Mut silti haluavat joskus jotain muutakin kuin vettä..

Mitä tulee diabeetikoihin.. Ja meinaatko että diabeetikko pystyy noin vain luopumaan kaikista herkuista? Loppuelämäksi? Pystyisitkö itse muuttamaan ruokavaliosi niin askeettiseksi, ettet koko loppuelämäsi aikana saisi juoda tai syödä mitään mikä maistuu mielestäsi hyvälle? Ja joskus hätätilanteessa tulee se sokerikin tarpeeseen.

Mehuissa ja limppareissa on hedelmähappoja ja hampaille epäedullinen ph-arvo. Sokeri ei ole ainoa asia, joka tekee niistä epäterveellisiä.

En ole missään vaiheessa väittänyt, että diabeetikon pitäisi luopua KAIKISTA herkuista, kirjoitin nimenomaan tuotteista, joista on suhteellisen helppoa valita se luontaisesti sokeriton tai vähäsokerinen vaihtoehto tai jättää kokonaan syömättä/juomatta. Missä muka toin esille, että diabeetikon pitäisi pystyä noin vain luopumaan kaikista herkuista? En enää yhtään ihmettele uutisia suomalaisten huonosta sisälukutaidosta.

En ole myöskään ottanut kantaa ruokavalion muuttamisen helppouteen enkä ylipäätään ihmisten kokonaisruokavalioon, kunhan ihmettelin ääneen omasta mielestä muutamia epäloogisia valintoja niin kuin monet muutkin tähän ketjuun kirjoittaneet. Täällä on mainittu monia tuotteita ja ruokia, joita itse ostan säännöllisesti mutta en silti vedä asiasta hernettä nenään.

Kyllä mä tiedän että ne on todella happamia (pepsi/cokis ph 2-3) mut mielummin hapan ja sokeriton kuin hapan ja täynnä sokeria.

Ja se mun tauti on refluksi, joten kyllä tiedän mitä hapan tekee hampaille. Sitähän mä just kirjoitin että kyseinen tauti teki hampaille pahaa, siksi vaihdoin monet tuotteet sokerittomiin.. Ja siitä oli apua.

Mitä tulee luontaisesti ja keinotekoisesti sokerittomia tuotteisiin, niin oletko ajatellut että joku voi kaivata sitä cokiksen makua joskus eikä kaikki välttämättä pidä luontaisesti sokerittomien tuotteiden mausta. Mä pyrin syömään tuotteet luonnostaan sokerittomina (esim. jogurtti) aina kuin voin mut ymmärrän silti että se ei oo kaikkien teekupponen se! ;)

En sitäpaitsi pidä tavallisen limsan mausta. Juon ennemmin kivennäisvettä jos pitää valita tavislimun ja kivennäisveden väliltä. Niin että miksi joihin tavallista, jos Light maistuu paremmalle?

Vierailija
774/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:31"]Selvästi kalliimmat versiot jostakin tuotesta kun kaikki tuoteryhmään kuuluvat tuotteet ovat kuitenkin samaa paskaa. (Esim. pesuaineet, hammastahnat, jne.)

Hammaslääkärinä voin kertoa, että hammastahnoissa on suurikin ero. En ikinä ostaisi perus pepsodenttiä, joka ei suostu kertomaan käyttämiään kiillettä pilaavien aineiden määriä. Apteekista kannattaa ostaa hammastahna.

No tuo on ihan paskapuhetta. Melkein sama mitä tahnaa käyttää. Kerron sulle sen myös hammaslääkärinä.

Vierailija
775/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppärin alusta syliin, 50e maksavat sormikkaat kännykkää varten kun vois laittaa tyynyn tmv syliin ja halpissormikkaisiin pienen reiän etusormen kohdalle.. Tonnin käsilaukku tai kallis auto vaikka on velkaa. Tavarat ja vaatteet, joita ei käytä. Turkisten käyttöä en tue.

Tupakka, huumeet, liima imppaustarkoitukseen. Viina.

Läppärin alusta on sitä varten että kone ei ylikuumene. Pehmeellä alustalla se ilma ei välttämättä pääse kunnolla ulos. 

Vierailija
776/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita merkkivaatteita. Turhaa rahan tuhlausta, kun kirpparilta saa halvalla niin hyviä ja minun makuuni yleensä myös paljon tyylikkäämmän näköisiä vaatteita.

Vierailija
777/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakka, alkoholi, limut, mehut, karkit-- no kaikki epäterveellinen

Vierailija
778/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliita merkkivaatteita. Turhaa rahan tuhlausta, kun kirpparilta saa halvalla niin hyviä ja minun makuuni yleensä myös paljon tyylikkäämmän näköisiä vaatteita.

Mistä ne vaatteet kirpparille tulee? 🤔

Vierailija
779/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja alapeukuttavia  läppärin omistajia vituttaa kun eivät kestä totuutta :D

Kyllä se näin on, vaikka kyyniseltä kuulostaakin. Nyt tulee avautuminen: Olen tuttavapiirissäni se nainen, jolta vähemmän teknisesti suuntautuneet parikymppiset tyttökaverit kysyvät neuvoja tuohon filosofeja öisin valvottavaan kysymykseen: "Millasta konetta suosittelisit pelikäyttöön?" Ja niin ryhdyn kartoittamaan kaverin tarpeita uudelle koneelle...

Tämä on ansa! Annettu budjetti on aina niin pieni, ettei tehovaatimuksia vaan voi mitenkään toteuttaa läppärillä, mutta vaikka tarjoan, että pöytäkoneella kyllä onnistuisi tämän budjetin pelikone, niin läppäri sen pitää kuitenkin olla. Ihanneläppäristä sitten kerrotaan, että näytön ja näppäimistön pitäisi olla isoja, mutta itse läppärin pitäisi olla kuitenkin pieni ja kevyt. Akun keston pitää olla mahdollisimman iso, vaikka laitetta tullaan pitämään täysin poikkeuksetta roikassa pöydällä. Lämmetäkään se ei saisi, varsinkaan pelatessa... Ja muita paradokseja. Vääntö päättyy poikkeuksetta siihen, että kyselijä yhtäkkiä toteaa löytäneensä täydellisen pelikoneen: esteettisesti miellyttävän, ylihintaisen leivänpaahtimen, jossa samat riittämättömät specsit kuin edellisessä. Ei mitään merkitystä, vaikka kerron tämän, koska "se edellinen on rikki, se meni niin hitaaksi!" Ja vaikka väännän rautalangasta, ettei sillä uudella laitteella Simssit tai Dragon Aget vieläkään irtoa parhailla asetuksilla 60fps, niin silti se tulee aikanaan yllätyksenä ja pettymyksenä, koska "tämä konehan on uudempi kuin se vanha?!".

Aaaarghh...

Vierailija
780/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa ja maitotuotteita. Tosin ostan itsekin jogurttia ja viiliä välillä.

Ja ei-markettikamasta kaikenmaailman villitykset, esim. FitLine- ja Keto OS-jauheet.. Sitten ne markkinapuheet tuotteiden toimivuudesta. Oletteko kuulleet? En voi kuin ihmetellä että mitä nämä ihmiset oikein kuvittelee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme