Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:04"]
Jotka hankkivat yksittäispakattua kahvia laittavan kahvinkeittimen - Lisää roskia, luonto kärsii!
[/quote]
Mulla on kapselikeitin, mutta sitten vastapainoksi ei ole lapsia, ei autoa, en syö lihaa, kierrätän kaiken minkä voin, ostan valtaosan tavaroista kirppikseltä ja myyn käyttökelpoiset eteenpäin. Saanko tällä anteeksi kapselikeittimeni tuottamat ylimääräiset roskat?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:14"]
Näitä pikkupurkkeihin pakattuja danone actimel yms. sokerijugurtteja ostavat ovat kyllä aikamoisia höynäytettyjä idiootteja. Tulee ihan huono olo, kun miettii sitä sokerin määrää mikä niissä on. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon turhaa muovijätettä ne tuottavat. Naurattaa, kun näitä myydään jollain "terveellisten bakteerien" nimillä, jotka ovat itse asiassa yhtiöiden tavaramerkkejä.
"Bifidus Actiregularis, Bifidus Regularis, Bifidus Digestivum, Bifidobacterium Lactis and its variants are marketing names generated by Danone (known in the United States of America as Dannon) for one of the specific bacteria it uses in its “Activia” range of yoghurt products." http://whatisbifidusregularis.org/
[/quote]
Mä ostan niitä, koska jostain ihmeen syystä ne näyttävät vähentävän mun mahani turvotusta. Ei ehkä kannata vetää niin typeriä johtopäätöksiä, että ajattelisit etten minä tietäisi miten paljon niissä on sokeria. Ärsyttää itseänikin, ja ostaisin kyllä heti makeuttamatonta tuotetta, jos sellaista olisi tarjolla. Olen yrittänyt juoda noiden sijaan esim. Gefilus-piimää, mutta tuloksena on ollut entistä kovempi mahan turpoaminen.
[/quote]
Katos huvikses montako e-koodia löytyy luettelosta ja kulauta huiviin hyvällä omatunnolla sen päälle ( niitä on yli 15) ps. Jos pötsi paisuu maitotuotteista en olisi niin tyhmä että jatkan käyttämistä ilman maitoakin syö ja elää ja oikein hyvin.
Halpis elektroniikka! Esim kuulokkeet saa halvimmillaan varmaan kympillä? Hajoaa viikon päästä ja joudut ostamaan taas uudet. Menny jo kaks kymppiä rahaa tässä vaiheessa... Eikö oo parempi ostaa laadukkaat heti, niin saa nauttia laadukkaammasta tuotteesta kauemmin!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Miten housuissa kiinni oleva läpyskä saa valkovuodon lisääntymään? Varmaan terveyssidekin lisää kuukautisvuotoa?
Tietokoneen tietoturvaohjelmistoja ostavia.
Peräreikäkarvojen pidennykset ja muut karvalisäkket
Hajuvesien ostelu on kohtalaisen tyhmää
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:17"]
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
[/quote]
Miksi? Perustele kantasi?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:21"]Tää on helppo. Alkoholia, tupakkaa, arpoja, lottoa & muita rahapelejä, einesruokia. [/quote] Lailistakaa kannabis niin ei tarvi kännää
[/quote]
Miksi sitäkään pitää vetää? Luulisi sinullakin olevan muutakin tekemistä kuin vetää erillaisia huumeita
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:14"] Näitä pikkupurkkeihin pakattuja danone actimel yms. sokerijugurtteja ostavat ovat kyllä aikamoisia höynäytettyjä idiootteja. Tulee ihan huono olo, kun miettii sitä sokerin määrää mikä niissä on. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon turhaa muovijätettä ne tuottavat. Naurattaa, kun näitä myydään jollain "terveellisten bakteerien" nimillä, jotka ovat itse asiassa yhtiöiden tavaramerkkejä. "Bifidus Actiregularis, Bifidus Regularis, Bifidus Digestivum, Bifidobacterium Lactis and its variants are marketing names generated by Danone (known in the United States of America as Dannon) for one of the specific bacteria it uses in its “Activia” range of yoghurt products." http://whatisbifidusregularis.org/ [/quote] Mä ostan niitä, koska jostain ihmeen syystä ne näyttävät vähentävän mun mahani turvotusta. Ei ehkä kannata vetää niin typeriä johtopäätöksiä, että ajattelisit etten minä tietäisi miten paljon niissä on sokeria. Ärsyttää itseänikin, ja ostaisin kyllä heti makeuttamatonta tuotetta, jos sellaista olisi tarjolla. Olen yrittänyt juoda noiden sijaan esim. Gefilus-piimää, mutta tuloksena on ollut entistä kovempi mahan turpoaminen. [/quote] Katos huvikses montako e-koodia löytyy luettelosta ja kulauta huiviin hyvällä omatunnolla sen päälle ( niitä on yli 15) ps. Jos pötsi paisuu maitotuotteista en olisi niin tyhmä että jatkan käyttämistä ilman maitoakin syö ja elää ja oikein hyvin.
[/quote]
Kukaan halua mitään vettä juoda syödessään
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:17"]
Halpis elektroniikka! Esim kuulokkeet saa halvimmillaan varmaan kympillä? Hajoaa viikon päästä ja joudut ostamaan taas uudet. Menny jo kaks kymppiä rahaa tässä vaiheessa... Eikö oo parempi ostaa laadukkaat heti, niin saa nauttia laadukkaammasta tuotteesta kauemmin!
[/quote]
Ei ne laadukkaat kestä ollenkaan kauemmin. Sitä paitsi noi menisi takuuseen joten ei tarvitse ostaa uusia
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:11"]Samaten Tupperwarea ja niitä sikakalliita kynttilätuotteita ostavat. Yleensäkin kaikki, mitä myydään kotikutsuilla, on kallista ja tuikitarpeetonta. Marketeista saa ihan yhtä hyvää muovirompetta murto-osalla Tupperwaren hinnoista.
[/quote]
Noista Party lite jutuista olen samaa mieltä etenkin kun kaveri postittaa jenkeistä samaa settiä -50-60% hinnasta vaikka tulisikin potikulut tms. Päälle. Kaiki markettien kama ei vedä vertoja tupperwaren vastaavalle siksi se firma on menestynyt suomessakin jo kymmeniä vuosia. Esim tupperware veitset ja kuorima veitsi itselläni käytössä päivittäin jo yli kymmenen vuotta kertaakaan ei ole teroittamista vaatinut, ehjiä ei ruostetta tms. Lisäksi heidän mikroastiat hakkaa menen tullen markettien mikrokipot.
Kalliita merkkivaatteita. Tykkään minäkin pukeutua laadukkaasti mutta noi liki tonnin toppatakit, monen satasen kengät yms. Kalliista koruista ja kelloista puhumattakaan
Pyramidipusseja on muovista ja siitä tavallisesta (oisko jotain selluloosaa) aineesta. Automaattisesti pelkkä muoto ei siis ratkaise sitä, mihin roskikseen käytetyt teepussit voi laittaa.
Pyllyalushousut. Alushousut, joissa push-uppia ja täytettä pakaroiden kohdalla.
"Premium-autot". Vielä 90-luvulla, ja varsinkin sitä ennen, laatuautot olivat oikeasti kaikin puolin parempia kuin kansanmallit. Nykyään laatuvaikutelma on kaikki kaikessa
Eineshampurilaiset ja -pitsat, energiajuomat