Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Pakasteesta perunamuusit, eineshyllystä makaronilaatikko ja lihapullat.
Tupakka ja Koffin punaiset tölkit...
Tekoruskettavat aineet, tekokynnet, tekoripset. Seiska-lehti. Laihdutustuotteet.
Mun mies ostaa noita lisää vain liha- lasagneja ja italianpatoja. Oon tuhat kertaa sanonut, että sama vaiva menee kun tekee itse alusta alkaen (no okei, pastaa en itse arkena lähde väsäämään) ja on terveellisempää kuin lisäaine moska. Miehen mielestä ne on kuitenkin kivempia tehdä ja maistuvat hyvältä.
Tän takia ruokaostokset hoitaa meidän perheessä useimmiten minä.
Niin ja itse pidän hiukan tyhminä niitä jotka käyttävät tukuttain rahaa kalliisiin rasvoihin ja voiteisiin. Saman asian hoitaa halvempikin tökötti. Myös vauvojen valmispuurot on ihan turhia. Alle 2e saat ison purkin normaalia kaurapuuroa tms, miksi maksaa puolet pienemmästä paketista vähintään triplasti?
Guessin mitä tahansa tuotteita. Samaan hintaan saa oikeaa hopeaa, nahkaa yms.
Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap
Se ihme käsienpesuainevehje, joka on hygieeninen kun ei siihen tarvitse koskea. Mitä ihmeen väliä sillä on, kosketaanko johonkin vai ei saippuaa otettaessa kun kädet kuitenkin pestään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:32"]
Säilykevihannekset ja hedelmät. En ymmärrä miksi joku mieluummin ostaa vihanneksen tai hedelmän jossain purkissa ties kuinka kauan liemessä lilluneena kuin tuoreena.
[/quote]
Ostan papuja, linssejä jne säilykkeinä. En ikinä muista laittaa kuivattuja ajoissa likomaan!
Hajustettu roskapussi. Ei tarvinne perusteluja.
No jotkut tuttavani ovat hurahtaneet ostamaan kaikenmaailman voimakiviä.
Juu, varmasti tulee mahtava sato parvekkeella viljellystä basilikasta kunhan on akaattikivi yöpöydällä.
Läppärin alusta syliin, 50e maksavat sormikkaat kännykkää varten kun vois laittaa tyynyn tmv syliin ja halpissormikkaisiin pienen reiän etusormen kohdalle.. Tonnin käsilaukku tai kallis auto vaikka on velkaa. Tavarat ja vaatteet, joita ei käytä. Turkisten käyttöä en tue.
Tupakka, huumeet, liima imppaustarkoitukseen. Viina.
Tupakkaa ostavia pidän älyllisesti rajoittuneina.
Tupakkaa, lähinnä mainoksista koostuvia aikakausilehtiä, marinoitua lihaa, ei-luomu kananmunia, mehupillejä, muovisia kertakäyttöastioita, valmisruokia, kertakäyttövaippoja...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Itse käytän tamponin kanssa noita.
HAHAH :D Olisittepa nähneet äsken!
Liukuhihnaa pitkin vieri juuri pussi ranskalaisia, einesnugetit, pieruhampurilaisia, "roiskeläppä", pari light-siideriä & tupakka-aski :D (ostokseni)
Ainiin. Nappasin matkaan vielä tuon 7 päivää -lehden.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:37"]Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap
[/quote]
Eihän tarkoitus olekaan pelkästään sitä juoda.
Meillä juodaan vain aamulla. Muuten maitoa ja vettä. Eikä edes päivittäin.
No nää jotka ostaa jotain luksustuotteita mm. hammastahnaa, pesuaineet ym kaiken pitää olla luksusta. Sellaisia mitä ei Suomessa edes myydä vaan pitää netistä tilata tai matkustaa ulkomaille.