Kääk 13-vuotiaan pojan joululahja
Aiemmin olen keksinyt hyvin lahjoja nyt 13-vuotiaalle kummipojalleni mutta nyt hän tuntuu kasvaneen "yli" kaikist ideoistani... Kysymyksiin tulee "ihan sama" vastaus ja varsinainen murjottava murkku vaan vastassa... Äitinsä vinkkasi että osta sukkia jos ei osaa suutaan avata mutta ei ihan mieli tekisi sellaista tehdä :)
Budjetti olisi 50-150€ ja poikien äidit nyt jelpatkaa! Itsellä vaan 3v tyttö niin hukassa ollaan
Kommentit (27)
Pleikka 4 kelpaa aina tuon ikäiselle, siihen mukaan myös pari peliä, niin hyvä lahja tulee.
Mä ostan omalle 13-veelle actionkameran, kylpytakin, jonkun leffaboksin, Duudsonit-kirjan ja erikoislinssin kännykkään. Ehkä jotain vielä, mut noi on nyt ainakin jo puoliksi hankittu.
Joku lahjakortti tai sitten yhteinen tekeminen sinun kanssasi. Menette, vaikka leffaan ja syömään tai vaikka Tallinnaan tai Tukholmaan. Mun oma 13 v poju tykkää myös kivoista vaatteista. Esim. Tommy Hilfiger tms kiva paita. Urheiluun liittyvät jutut sopivat myös aina. Vaikka liput lätkämatsiin.
Mun poika ei kauheasti pelaa, muita kuin urheilupelejä! Itse ehkä laittasin pojalle viestin ja pari ehdotusta lahjoista. Viesteihin ton ikäset vastaavat paremmin, kuin jaksavat tätien kanssa puhua puhelimessa
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:38"]Sims4
[/quote]Tätä minäkin ajattelin. Simsissä eletään "tosielämää" ja ainakin meidän poika on tykännyt siitä tosi paljon. Sims4 on uusin ja maksaa n.60 euroa. Lisäksi lahjakortti Subiin tms.
Itselläni samanikäinen poika, ja hänelle ostan joululahjaksi kunnolliset langattomat kaiuttimet, jotka voi liittää puhelimeen, tablettiin, telkkariin. Lisäksi saa luontokirjan, muistikortin kännykkään, susi-aiheisen pussilakanasetin, langattomat kuulokkeet, peliohjaimen tietokoneelle. Pehmeitä paketteja myös kaipaa, joten ostan niitä sukkia ja kalsareita (joita ei tunnu ikinä olevan liikaa) sekä jonkin hupparin.
Sims4