Kääk 13-vuotiaan pojan joululahja
Aiemmin olen keksinyt hyvin lahjoja nyt 13-vuotiaalle kummipojalleni mutta nyt hän tuntuu kasvaneen "yli" kaikist ideoistani... Kysymyksiin tulee "ihan sama" vastaus ja varsinainen murjottava murkku vaan vastassa... Äitinsä vinkkasi että osta sukkia jos ei osaa suutaan avata mutta ei ihan mieli tekisi sellaista tehdä :)
Budjetti olisi 50-150€ ja poikien äidit nyt jelpatkaa! Itsellä vaan 3v tyttö niin hukassa ollaan
Kommentit (27)
Jos sillä on pelikonsoli niin uusi call of duty peli, ilmestynyt nyt marraskuussa. Jos on tietokone niin pelinäppäimistö ja tai pelihiiri, merkki Razer.
Pleikkarille pelirahaa tai mikki korvalle jos pelaa nettipelejä.
Leffalippuja ja herkkulippuja.
Noi on meidän teinejen suosioissa.
myös razer pelikuulokkeet on todella hyvät ja mikki pitää olla kuulokkeissa.
Noi on meidän teinejen suosiossa. Destiny peli on hyvä mutta nämä pelit on k-18 niin saako pelata näitä pelejä?
Ai niin ja vielä Adidas treenikassi, adidas pyyhe voisivat olla hyviä. Älä osta jotain halpis merkkiä. 18
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:48"]
Mä ostan omalle 13-veelle actionkameran, kylpytakin, jonkun leffaboksin, Duudsonit-kirjan ja erikoislinssin kännykkään. Ehkä jotain vielä, mut noi on nyt ainakin jo puoliksi hankittu.
[/quote]Mikä on erikoislinssi kännykkään?
Pelejä ei voi pelata ilman konsolia, ja jos pojalla sellainen on, kannattaa kysyä ettei ajattelemasi peli jo löydy kotoa.
Teinit voisi tykätä jo miesten deodorantti-suihkuvaahtosetistä, yhdisteeynä vaikka tuohon urheilukassiin ja pyyhkeeseen. Jos et keksi muuta niin finnkinon sarjaliput.
http://www.coolstuff.fi/Kannykan-objektiivi
Tossa esim kännykkään erikoislinssi. Kattele tuolta muutenkin, löytyy just sen verran hassuja lahjoja että teini varmasti tykkäis, mutta eivät kuitenkaan ole mitään aikuisten juttuja :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:33"]
http://www.coolstuff.fi/Kannykan-objektiivi
Tossa esim kännykkään erikoislinssi. Kattele tuolta muutenkin, löytyy just sen verran hassuja lahjoja että teini varmasti tykkäis, mutta eivät kuitenkaan ole mitään aikuisten juttuja :)
[/quote]Just tuommoisen aion ostaa!
Stigan lumipotkulauta, se isompi malli joka riittää satakiloisella asti.
Kerää joku yllätyslaatikko vaikka. Joku paksu Akun taskari, karkkia, joku 20 e lahjakortti esim. urkkaliikkeeseen ja vaikka ne mutsin mainitsemat sukat.
Viisikymppiä-Satanen kirjekuoressa on ollut mun joululahja pojalle siitä lähtien kun on ollut 10- vuotias. Aina on keksinyt ostettavaa itselleen. Mutta minä en muuten jakele rahaa noin vaan. Viimeksi taisi ostaa jotain lasketteluvermeitä käytettynä
Lahjakortti Stadiumiin on ihan ok, sieltä löytyy ihan varmasti jotain tuon ikäiselle.
Itse menisin paikalliseen tietokonepelikauppaan ja pyytäisin myyjäpojuilta suositusta tuon ikäiselle. Peli maksaa 80€ luokkaa ja voit profiloitua siistinä kummitätinä, eikä sun varsinaisesti tarvi kantaa huolta siitä pelaamisesta.
Pelit taitavat hoitaa vanhemmat, kun tietävät tarkemmin mitä pelejä kotona saa pelata. Lhjakortin puolelle kallistun varmaan mutta se tuntuu niin kylmältä lahjakta :/ vietetään aika paljon aikaa yhdessä, käydään leffassa, teatterissa tai uimassa mutta nyt on menossa jotenkin vaihe että haluaa vain olla omissa oloissaan... Murrosikä apua! Ap
Meillä tuon ikäisille on ollut toimivimpia "yllärilahjoja" ihan lahjakortit (ruokapaikkoihin kun käyvät kaveriporukalla, sekä tiettyihin vaate- ja pelikauppoihin), leffaliput.. kaikki tuollainen aika yleinen. Jos tarkkaan tietää vaatemaun, koon ja oikeat merkit, voi esim huppari olla kiva. Poika osaisi varmasti itse kertoa miellyttävän merkin yms, jos suoraan kysyisi että haluaako vaikka itse valita. Se on hankalaa vastata mitään, jos joku kysyy että "mitä haluat" kun ei tiedä mitä on ok pyytää. Sensijaan jos sanoo että "haluatko vaikka jonkun hupparin/pelin, saat itse valita" ja kertoo hintarajan, osaa nuori helpommin sanoa.
leffaliput, lahjakortteja ravintolaan missä käy kavereiden kanssa (mäkkäri, hese?), pojan käyttämän vaatekaupan lahjakortti, urheilukaupan lahjakortti jos kaipaa skeittiä, mailoja jne
Jos sillä on pelikonsoli niin uusi call of duty peli, ilmestynyt nyt marraskuussa. Jos on tietokone niin pelinäppäimistö ja tai pelihiiri, merkki Razer.
Pleikkarille pelirahaa tai mikki korvalle jos pelaa nettipelejä.
Leffalippuja ja herkkulippuja.
Noi on meidän teinejen suosioissa.
myös razer pelikuulokkeet on todella hyvät ja mikki pitää olla kuulokkeissa.
Noi on meidän teinejen suosiossa. Destiny peli on hyvä mutta nämä pelit on k-18 niin saako pelata näitä pelejä?