Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pojittelusta loukkaantua?

Vierailija
06.10.2021 |

Saako? En tiedä. Erittäin alentavaa ja ärsyttävää! Vai tulisiko miehenä, tai "poikana", vain kestää henkistä väkivaltaa sanomatta vastaan? Mielipiteitä, asiallisia sellaisia, kaipaisin asiasta. Ja jos samalla kertoisitte sukupuolenne, niin saisi selvää kumpi vastustaa ja kumpi ei. Kiitos! :) Mies24

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku likimain sinun ikäisesi nainen sanoo sinua pojaksi, saat loukkaantua.

Mutta jos mummosi ikäinen nainen sanoo sinua pojaksi, sinulla ei ole mitään syytä loukkaantua.

Tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
2/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mummosi ikäinen nainen sanoo sinua pojaksi, sinulla ei ole mitään syytä loukkaantua.

Mutta miksi likimain minun ikäiset naiset saavat loukkaantua, jos heidän ukkinsa ikäiset miehet tytöttelevät heitä? Tätä minä hain takaa! Mies24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
4/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
5/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
6/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
7/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojitteluahan käytetään usein nimenomaan nuorten miesten alistamiseen, joten saa tietenkin loukkaantua.

Vierailija
8/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Vierailija
9/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt hiljaa poika kun et mistään mitään ymmärrä. Olisit niin kuin siskosi joka on kunnon tyttö.

Vierailija
10/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojittelusta on kuitenkin muutama vuosi mutta silloin tuntui vain hyvältä kun ihana tyttö pojitteli. Tunsin itseni heti nuoremmaksi vaikka ikäeroa olikin 30 vuotta.

Vierailija
11/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojitteluahan käytetään usein nimenomaan nuorten miesten alistamiseen, joten saa tietenkin loukkaantua.

Sitä minäkin ajattelin. Pojittelun jälkeen ei tee mieli kertoa omia mielipiteitä tai ehdotuksia. Mies24

Vierailija
12/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi likimain minun ikäiset naiset saavat loukkaantua, jos heidän ukkinsa ikäiset miehet tytöttelevät heitä? Tätä minä hain takaa! Mies24

Mua ei haittaa.

N34

Vierailija
13/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkuvioissa se tytöttely kai lähinnä pistää korvaan, ketä pistää.

Vierailija
14/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojittelusta loukkaantuu, on kuin onkin lapsellinen ja hauras. :)

Vierailija
15/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pojittelen vaikka viisikymppisiäkin. Jos haluat elää elämääsi loukkaantuen niin siitä vain. Kyllä me "tyttökullat" tytötellään toisiammekin. Ihan rakkaudella.

Vierailija
16/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pojittelusta loukkaantuu, on kuin onkin lapsellinen ja hauras. :)

Päteekö sama tytöttelyyn, kun et siitä sanonut mitään? :) Mies24

Vierailija
17/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jo eläkeikäinen naispuolinen työntekijä duunissa sanoo sinua pojaksi, ei ole mitään syytä loukkaantua.

Heille kaikki itseään nuoremmat ovat tyttöjä ja poikia.

Se on enemmänkin  "hellittely" nimi,  osoitus siitä, että työntekijällä on sinua kohtiaan empatiaa ja positiivisia ajatuksia.  

He eivät ole koskaan tarttuneet mihinkään tasa-arvo haasteisiin sen ihmeemmin.  Eivät edes ajattele, että tuollainen sanominen voisi olla loukkaava.

Kaikesta ei pidä ottaa nokkiinsa ja suutahtaa, suurilla työpaikoilla ja organisaatioissa on monen käisiä  ihmisiä, joista vanhempi sukupolvi voi olla aina sidoksissa menneisiin vuosikymmeniin.

Vierailija
18/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka normaali nainen loukkaantuu tytöttelystä? Tyttömäisyyshän on nykyään jopa anarkiaa; miksi olla hillitty ja hieno aikuinen nainen, tyttönä on hauskempaa! Tytöttelystä loukkaantuvat yleensä parikymppiset naiset, jotka eivät vielä uskalla olla tyttömäisiä, vaan haluavat olla otettuja vakavasti.

Kai se ongelma on siinä että tytöttelyä, kuten pojitteluakin voi varmasti käyttää väheksyvästi. Mutta todellakaan se ei ole sitä aina.

Enemmän olen törmännyt siihen väheksyvään tytöttelyyn kuin pojitteluun. Mutta kaikkein useimmin pelkällä hellyydellä.

Vierailija
19/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku jo eläkeikäinen naispuolinen työntekijä duunissa sanoo sinua pojaksi, ei ole mitään syytä loukkaantua.

Heille kaikki itseään nuoremmat ovat tyttöjä ja poikia.

Se on enemmänkin  "hellittely" nimi,  osoitus siitä, että työntekijällä on sinua kohtiaan empatiaa ja positiivisia ajatuksia.  

He eivät ole koskaan tarttuneet mihinkään tasa-arvo haasteisiin sen ihmeemmin.  Eivät edes ajattele, että tuollainen sanominen voisi olla loukkaava.

Kaikesta ei pidä ottaa nokkiinsa ja suutahtaa, suurilla työpaikoilla ja organisaatioissa on monen käisiä  ihmisiä, joista vanhempi sukupolvi voi olla aina sidoksissa menneisiin vuosikymmeniin.

Mutta päteekö sama tytöttelyyn? Ei. Miksi? En ymmärrä. Mies24

Vierailija
20/32 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan imarreltu jos joku vielä sanoo mua tytöksi :D

N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi