Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut jolle kuukautiset eivät ole mikään ongelma?

Vierailija
30.11.2014 |

Lievät ja kevyet kivut alkavat noin päivää aiemmin ja seuraavana päivänä laitan tamponin etupyllyyn. Ei mitään ongelmaa. Näin kestää pari päivää ja sitten ei tarvitse enää laittaa tamponia etupyllyyn. Ihan ongelmatonta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:20"]Mäkään en ole niistä koskaan kamalasti kärsinyt etenkään sen jälkeen kun vaihdoin kuukuppiin. Mies tosin on -oon ilmeisesti kiukkuinen :D
[/quote] Voisin ehkä joskus kokeilla kuukuppia, mutta tamponi on mielestäni oiva keksintö. Todella helppoja ja varsinkin Tampaxin, joissa on asettinet! Ei tarvitse räplätä etupyllyä vaan vain sujauttaa paikalleen ja elämä jatkuu. Ap

Vierailija
2/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää edes mainita että laitat tamponin *tähän se hirveä e:llä alkava sana*yn? Laittaako niitä joku johonkin muualle joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään oikeita termejä, jos kaihdatte rumia sanoja. Miten olisi ihan vaan emätin ja siitin? Olet ap varmaan harvinaisuus. Mulla kuukautisten kaksi ekaa päivää on niin kivuliaat ja lainehdikkaat, etten pääse kotoa lähtemään. Vuoto kestää 6-8 päivää. En voi käyttää kuukuppia, koska saan siitä hiivan. Lisäksi kuukautisten tuloa ei voi ennustaa, joten pitää aina olla siteitä ja kipulääkettä mukana. Ikäviä yllätyksiä tulee usein. Kiertoni voi kestää 20-60 päivää.

Vierailija
4/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joku 13v poika joka juuri päässyt koulun seksi valistuksesta ja tulee tänne pätemään kun oppi kuukautisista mutta on liian pelokas kutsumaan asioita oikeilla nimillä niin kutsuu etupyllyksi. Kuitenkin käynyt vielä kattomassa mitä tamponi ja se äiti käyttää että voi niiden nimeä käyttää ettei kuulostaisi niin trollilta

Vierailija
5/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monenkin sanovan, että saa kuukupista hiivan. Ette kai te hiivan saavat pese kuppia saippualla? Mä en käytä edes kupille tarkoitettua saippuaa vaan käytän puhdistusmenetelminä ihan vaan huuhtelua, keittämistä ja desinfiointiainetta. Ei koskaan hiivaa. Sinälläänhän kupissa itsessään ei kyllä luulisi olevan mitään mikä aiheuttaisi hiivaa, päinvastoin siteet ja tamponit sille enemmän altistavat kun kuivattavat ja sisältävät kaikenmaailman kemikaaleja.

Vierailija
6/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on etupylly? Mulla ei semmoista ole.

Vierailija
7/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut itsellenikään ennen. Mutta 30 alkoi lähestymään niin alkoi kivut kocentua ja vuoto runsaampaa.

Vierailija
8/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:31"]Olen kuullut monenkin sanovan, että saa kuukupista hiivan. Ette kai te hiivan saavat pese kuppia saippualla? Mä en käytä edes kupille tarkoitettua saippuaa vaan käytän puhdistusmenetelminä ihan vaan huuhtelua, keittämistä ja desinfiointiainetta. Ei koskaan hiivaa. Sinälläänhän kupissa itsessään ei kyllä luulisi olevan mitään mikä aiheuttaisi hiivaa, päinvastoin siteet ja tamponit sille enemmän altistavat kun kuivattavat ja sisältävät kaikenmaailman kemikaaleja.
[/quote]

En käytä tietenkään saippuaa, vaan mietoa pesunestettä, joka on tarkoitettu juuri kupille. Vaikka huuhtelen sen pois huolellisesti, saan silti hiivan. -20

Vierailija
9/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:31"]Olen kuullut monenkin sanovan, että saa kuukupista hiivan. Ette kai te hiivan saavat pese kuppia saippualla? Mä en käytä edes kupille tarkoitettua saippuaa vaan käytän puhdistusmenetelminä ihan vaan huuhtelua, keittämistä ja desinfiointiainetta. Ei koskaan hiivaa. Sinälläänhän kupissa itsessään ei kyllä luulisi olevan mitään mikä aiheuttaisi hiivaa, päinvastoin siteet ja tamponit sille enemmän altistavat kun kuivattavat ja sisältävät kaikenmaailman kemikaaleja. [/quote] En käytä tietenkään saippuaa, vaan mietoa pesunestettä, joka on tarkoitettu juuri kupille. Vaikka huuhtelen sen pois huolellisesti, saan silti hiivan. -20

[/quote]

Pesuainetta kumminkin. Juuri tuon vuoksi en käytä mitään pesuainetta.

22

Vierailija
10/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, että muistan muidenkin hiivasta kärsivien kertoneen, että käyttävät tuota kupille tarkoitettua pesuainetta.

22

Vierailija
11/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin näin. Olen erittäin tyytyväinen että ei enää tarvitse niitten kanssa pelata.

Vierailija
14/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h**vetti mikä sana. En voi edes kirjoittaa sitä. Piti tulla kertomaan otsikon perusteella, että et ole ainoa, mutta muutin mieleni.

Vierailija
15/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on runsaat kuukautiset. Kipuja ei juuri lainkaan. ei juuri vaivaa

Vierailija
16/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle Ap. Urpo sanavalinta. Se on pillu, emätin tai vagina! Perse on eriasia kun naisen sukupuolielimet!

Vierailija
17/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo etupylly-tyyppi mies?

Vierailija
18/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pillu ole etupylly! etupylly on se edessä oleva kumpu mahan alla pillun yläpuolella!!

Vierailija
19/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:31"]Suksi suolle Ap. Urpo sanavalinta. Se on pillu, emätin tai vagina! Perse on eriasia kun naisen sukupuolielimet!
[/quote] En viitsi käyttää rumia sanoja. Voi se olla pimppi, pimppa tai pimperokin. Rasia, kolo, reikä.

Vierailija
20/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:27"]Hyi h**vetti mikä sana. En voi edes kirjoittaa sitä. Piti tulla kertomaan otsikon perusteella, että et ole ainoa, mutta muutin mieleni.
[/quote] Parempi se on kuin p**lu.