Olenko ainut jolle kuukautiset eivät ole mikään ongelma?
Lievät ja kevyet kivut alkavat noin päivää aiemmin ja seuraavana päivänä laitan tamponin etupyllyyn. Ei mitään ongelmaa. Näin kestää pari päivää ja sitten ei tarvitse enää laittaa tamponia etupyllyyn. Ihan ongelmatonta?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:32"]ei pillu ole etupylly! etupylly on se edessä oleva kumpu mahan alla pillun yläpuolella!!
[/quote] Ihmiset sanovat, että kakka tulee pyllystä; ei pyllyreiästä. Sanotko sinä pyllystäkin, että kakka tulee siitä kummusta?
Etupylly on hyvä sana. Sen olen oppinut täällä palstalla ja kun sanaa käyttää niin kaikki lukijat ainakin tietävät, että olen ehta av-mamma. Se on av-jargonia toisin sanoen.
Et ole ainut. Minullekaan kuukautiset eivät ole mikään ongelma. Kuukautiseni kestävät n. viikon ja käytän siteitä, mutta mitään ongelmaa ei ole.
Ei ole itsellenikään ongelma, ikää 50+ edelleen tulevat säännöllisesti, kivuttomat ja niukat.
Ei ole mullekaan enää ongelma. Jos on kipuja (jotka nykyään on tosi mietoja, aivan toista kuin nuorena jolloin saatoin oksentaa kivusta ja vuotaa ihan hirveästi), ne hoituu ihan vaan parasetamolilla. Lopun epämukavuuden eliminoi kuukuppi.
Luulin että olet ainoa. Mulla on runsaat ja kivuliaat menkat jotka kestää reilun viikon. Että todellakin kärsin niistä.
Mäkään en ole niistä koskaan kamalasti kärsinyt etenkään sen jälkeen kun vaihdoin kuukuppiin. Mies tosin on -oon ilmeisesti kiukkuinen :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:32"]Onko tuo etupylly-tyyppi mies?
[/quote] Ei, olen nainen.