Ahdistaa ikäkriisi
Olen niin ahdistunut.
Olen nelikymppinen nainen ja en ilmeisemmin.viehättävä nainen alkuunkaan. Olen alkanut ymmärtämään etten ole kedon kaunein kukkanen. Miehet eivät näytä arvostavan naisessa muuta kuin hyvää ulkonäköä, kauneutta nuoruutta.
Minä olen pitkä ja hoikka ja isot rinnat., pitkät hiukset. Mutta naamani ei ole kaunis niin miehet eivät arvosta enää naisena. Olen niin surullinen. Mistä löytyisi mies joka arvostaisi hyvää luonnettani ja hyväksyisi minut tällaisena. Haluaisin aidon rakkauden.
Kommentit (32)
MIllainen miehen pitää olla? Komea, pitkä, varakas, hoikka, lapseton, arvostetussa asemassa? Vai käykö ihan tavalline duunari varastosta, jolla on vähän keskivatsaa ja päälaki kalju? Ehkä etsit väärästä paikasta.
JA jolla on. Ei varaston keskivatsa. 2
Minulla taas on ikäkriisi, koska (vaikka joskus kysytään kaupassakin papereita) näen nyt 36-vuotiaana, että hiljalleen alkaa naama valua alaspäin ja ohuita juonteita tulla ihoon. Minulla on nuorempi, menestynyt mies jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo pari vuotta. Nyt kakki on vielä hyvin, mutta pelkään mikä tilanne 10 vuoden päästä. Näytänkö hänen äidiltään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:54"]MIllainen miehen pitää olla? Komea, pitkä, varakas, hoikka, lapseton, arvostetussa asemassa? Vai käykö ihan tavalline duunari varastosta, jolla on vähän keskivatsaa ja päälaki kalju? Ehkä etsit väärästä paikasta.
[/quote]
Ei tarvitse olla lapseton eikä mikään komistus. Mutta pitäisi synkata, itse olen akateeminen ja tykkään älykkäistä miehistä. Miehen ammatilla ei merkitystä kunhan olisi sivistynyt.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:54"]MIllainen miehen pitää olla? Komea, pitkä, varakas, hoikka, lapseton, arvostetussa asemassa? Vai käykö ihan tavalline duunari varastosta, jolla on vähän keskivatsaa ja päälaki kalju? Ehkä etsit väärästä paikasta.
[/quote]
Ei tarvitse olla lapseton eikä mikään komistus. Mutta pitäisi synkata, itse olen akateeminen ja tykkään älykkäistä miehistä. Miehen ammatilla ei merkitystä kunhan olisi sivistynyt.
[/quote]
Ap siis tämä
Ehkä jostain ulkomailta isket jonkun charmantin viiskymppisen. Suomimies katsoo vain nuorta naamaa. Vaihtavat vanhan pois, huh miten raakoja. Suosittelen muualta Euroopasta.
Parikymppisenä sitä luulee että markkina-arvo säilyy ikuisesti. Valitettavasti kaikki me vanhennutaan. Pitää löytää mies joka rakastaa muutakin kuin ulkokuorta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:06"]
Parikymppisenä sitä luulee että markkina-arvo säilyy ikuisesti. Valitettavasti kaikki me vanhennutaan. Pitää löytää mies joka rakastaa muutakin kuin ulkokuorta.
[/quote]
Ei sellaisia miehiä ole. Naisen arvo on sidottu pelkkään ulkonäköön. Tiedän omasta kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:06"]
[/quote]
Ei sellaisia miehiä ole. Naisen arvo on sidottu pelkkään ulkonäköön. Tiedän omasta kokemuksesta.
[/quote]
Kyllä kun löytää vähemmän komean miehen. Eihän kaikki miehetkään ole tavoiteltuja.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:06"] Parikymppisenä sitä luulee että markkina-arvo säilyy ikuisesti. Valitettavasti kaikki me vanhennutaan. Pitää löytää mies joka rakastaa muutakin kuin ulkokuorta. [/quote] Ei sellaisia miehiä ole. Naisen arvo on sidottu pelkkään ulkonäköön. Tiedän omasta kokemuksesta. [/quote] Kyllä kun löytää vähemmän komean miehen. Eihän kaikki miehetkään ole tavoiteltuja.
[/quote]
Menet pahasti halpaan jos kuvittelet tuon olevan tota. Ruman miehen saa hetkeksi - niin kauan kunnes sille osuu kohdalle sua nätimpi nainen. Sillon se on menoa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:06"] Parikymppisenä sitä luulee että markkina-arvo säilyy ikuisesti. Valitettavasti kaikki me vanhennutaan. Pitää löytää mies joka rakastaa muutakin kuin ulkokuorta. [/quote] Ei sellaisia miehiä ole. Naisen arvo on sidottu pelkkään ulkonäköön. Tiedän omasta kokemuksesta. [/quote] Kyllä kun löytää vähemmän komean miehen. Eihän kaikki miehetkään ole tavoiteltuja.
[/quote]
Menet pahasti halpaan jos kuvittelet tuon olevan tota. Ruman miehen saa hetkeksi - niin kauan kunnes sille osuu kohdalle sua nätimpi nainen. Sillon se on menoa.
[/quote]
Noin huonon miehen pitää laittaa itse kiertoon. Hyviä miehiä on kun vain osaa etsiä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:13"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:06"] Parikymppisenä sitä luulee että markkina-arvo säilyy ikuisesti. Valitettavasti kaikki me vanhennutaan. Pitää löytää mies joka rakastaa muutakin kuin ulkokuorta. [/quote] Ei sellaisia miehiä ole. Naisen arvo on sidottu pelkkään ulkonäköön. Tiedän omasta kokemuksesta. [/quote] Kyllä kun löytää vähemmän komean miehen. Eihän kaikki miehetkään ole tavoiteltuja. [/quote] Menet pahasti halpaan jos kuvittelet tuon olevan tota. Ruman miehen saa hetkeksi - niin kauan kunnes sille osuu kohdalle sua nätimpi nainen. Sillon se on menoa. [/quote] Noin huonon miehen pitää laittaa itse kiertoon. Hyviä miehiä on kun vain osaa etsiä.
[/quote]
Voi olla kyllä :) jäänyt mulle vaan traumat parista miehestä jotka oli juuri sellaisia mitä kuvailin.
Suomessa on vääristynyt pariduhdetilanne. Erotilastoista näkee ettei osata sitoutua. Kannattaa suunnata vaikka Italiaan.
Kannattaa varmaan venyttää ikähaarukkaa johonkin yli viisikymppisiin jopa niin kyllä löytyy ja helpostikin! Jätä omanikäiset miehet..
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:33"]Kannattaa varmaan venyttää ikähaarukkaa johonkin yli viisikymppisiin jopa niin kyllä löytyy ja helpostikin! Jätä omanikäiset miehet..
[/quote]
Miksi alapeukku tälle?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:33"]Kannattaa varmaan venyttää ikähaarukkaa johonkin yli viisikymppisiin jopa niin kyllä löytyy ja helpostikin! Jätä omanikäiset miehet.. [/quote] Miksi alapeukku tälle?
[/quote]
Olen myös 4-kymppinen ja perässä roikkuu n. 25-55 -vuotiaat miehet. Miksi ne omanikäiset tai nuoremmat pitäisi skipata?
Up