Summertide Kotilahden kutsu
Miksi YLE ei aseta tätäkin sarjaa esim. viikonloppuiltoihin? Keskellä päivää menee hyvä sarja aivan harakoille. Iltaisin ei tule juuri mitään kärkevää ei kun järkevää tai viihdyttävää, uusintoja ja jotain skeidaa. En tajua YLEN ohjelmistosuunnittelijoita!
Hyvä etelä-afrikkalainen sarja!
Kommentit (13)
Aika tekopyhä on Gavin veljenpojalleen, joka pyysi kondomia. Käski miettimään tai puhumaan isälleen. Vaari mököttää, koska työnantaja pussasi hänen vaimoaan.
Sarjaa seuraa, mutta käsikirjoitus on kyllä huvittava.
Olin aluksi skeptinen, mutta niin vain koukutuin sarjaan, ja kahdessa päivässä katsoin areenasta kaikki jaksot.
Toivottavasti tulee jatkoa lisää. Ettei uudet kaudet menisi maksullisille kanaville.
Niiiiin kliseinen kuin olla ja voi, ei voinut katsoa...myötähäpeää
Huonompaa sarjaa on vaikea keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin aluksi skeptinen, mutta niin vain koukutuin sarjaan, ja kahdessa päivässä katsoin areenasta kaikki jaksot.
Toivottavasti tulee jatkoa lisää. Ettei uudet kaudet menisi maksullisille kanaville.
Tänään tuli Areenaan viisi uutta jaksoa. 29.8. ja 5.9. tulee lisää.
Käyttäjä37248 kirjoitti:
Onko hyvä sarja.
On ihan katsottava, jos vertaa Salkkareihin. Mutta joo. Ennalta arvattava joissakin kohdissa.
Nyt olen säästellyt uusia jaksoja. Saan rauhassa katsoa ja tein herkkuruokaakin.
Kyllä, täysin ala-arvoinen sarja. Kaikesta roskasta suomalaiset pitävät.
Nostan tämän keskusteluntyngän, kun itse olen katsonut tätä sarjaa vasta nyt.
Paljon ajatuksia herättää eikä niin hyviä. Eniten inhoan sitä pappaa. Hänellä on kaunis ja fiksu vaimo, mutta ukko vaan piikittelee ja istuu pubissa.
Aikuiset veljekset taistelee samasta naisesta, josta aina ovat taistelleet. Tai no, eivät oikeasti taistele mutta outo kolmiodraama tuo on. Nainen on ihme tuuliviiri.
Nuoriso on aika kamalaa tuolla. Kaikki vaan kiusaa toisia.
Maisemat on sieltä isovanhempien ikkunasta hienot, mutta muuten jäi kyllä ankea kuva koko maasta. Ja kyllä, leimaan ja vakavasti yhden sarjan perusteella ;)
Vierailija kirjoitti:
Nostan tämän keskusteluntyngän, kun itse olen katsonut tätä sarjaa vasta nyt.
Paljon ajatuksia herättää eikä niin hyviä. Eniten inhoan sitä pappaa. Hänellä on kaunis ja fiksu vaimo, mutta ukko vaan piikittelee ja istuu pubissa.
Aikuiset veljekset taistelee samasta naisesta, josta aina ovat taistelleet. Tai no, eivät oikeasti taistele mutta outo kolmiodraama tuo on. Nainen on ihme tuuliviiri.
Nuoriso on aika kamalaa tuolla. Kaikki vaan kiusaa toisia.
Maisemat on sieltä isovanhempien ikkunasta hienot, mutta muuten jäi kyllä ankea kuva koko maasta. Ja kyllä, leimaan ja vakavasti yhden sarjan perusteella ;)
Aikuiset veljekset taistelee samasta naisesta, josta aina ovat taistelleet. Tai no, eivät oikeasti taistele mutta outo kolmiodraama tuo on. Nainen on ihme tuuliviiri. Tätähän tapahtuu palstanaisten elämässä harva se päivä. Kumpaan mieheen sinä päädyit?
Hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitäänsanomaton juoni. Osa näyttelijöistä aika huonoja. Miksi yle ostaa kaiken pas...kan mitä tarjotaan?
Pääosaa näyttelevä mies on komea kuin mikä. Erinomainen sarja.
Aika mitään sanomaton sarja.