Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi hampaani on puoliksi muovia

Vierailija
30.11.2014 |

Siinä oli joskus iso reikä ja se halkesi. Ei reiän takia vaan kun söin jotain kovaa.

Olenko huono ihminen? Minulla on myös paljon paikkoja hampaissa. Kuitenkin ulkonäöltään hampaat ovat hyvät ja vaaleat.

Loppui muuten reikien tulo kun siirryin sähkösurruttimeen. Luulin, että kohtaloni on saada reikä kerran kuussa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ok huono ihminen. Minulla on myös paljon muovia suussa. Osa urheilutapaturman vuoksi. Osa koska iäkkäät vanhempani eivät tajunneet huolehtia hampaidenhoidostani. Kun otat olin tarpeeksi vanha tajutakseni omatoimisesti huolehtia hampaista niin niitä oli palkattu paljon. Noin 13 paikkaa. Niistä on sitten vuosien mittaan paikat irtoillut ja haljenneet. Hammaslääkäri mainitsee aina että hyvin pestyt hampaat mutta eihän sillä ole mitään vaikutusta em asioihin kun ne paikat hajoaa ja reikäalue aina sitten laajenee kun pitää taas porata. Kadehdin hyvähampaisia ihmisiä. Ja ärsyynnyn ikävistä katseista omiin hampaisiini. Ei kaikilla ole huonot hampaat siksi ettei niitä itse olisi hoitanut.

Vierailija
2/2 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös, kaksi muovihammasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi