Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka jaksavat olla päivästä päivään selvinpäin

Vierailija
30.11.2014 |

Ovat hienoja. Arvostan kovasti.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:15"] Kiitos. Vaikka mua kyllä tökkii alkoholin maku niin, etten pysty sen takia juomaan. Ei ole mitenkään mun ansiota tämä raittius. [/quote] Alkoholeja on vaikka mitä ja eihän niissä osassa edes maistu alkoholi. Lonkerokin on ihan kun limsaa joisi. [/quote] Nyt on kyllä pakko sanoa että paskapuhetta. Alkoholi maistuu lähes aina läpi, jos sitä on enemmän kuin 4%. Joskus jopa vähempikin riittää. Pari hyvää siideriä on osunu kohalle jossa ei alkoholi maistunu juur lainkaan, mut ne oli poikkeuksia. Joko juopoilla on huono makuaisti tai valehtelevat vain ittelleen että ei maistu.

[/quote]

Niin kauan kun sinä et tiedä muiden makuaistia niin sinunkin puhe on paskapuhetta. On ihmisiä, mitä ei todellakaan ole juoppoja, mutta he pystyvät juomaan raakaa viinaa irvistelemättä, on juoppoja jotka oksentaa saman tien kun yrittää juoda raakana. Sellaiselle ihmiselle joka voi raakana juoda koskenkervaa, lonkero todennäköisesti maistuu ihan limulle.

Vierailija
42/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:01"]Entiset ja raististuneet ongelmakäyttäjät ovat pahimpia arvostelijoita. Ennemmin olen koko elämän kohtuukäyttäjä, kun puoli elämää juoppo ja toiset puolet absolutisti.
[/quote]
Olen entinen ongelmakäyttäjä enkä taatusti arvostele kenenkään alkoholinkäyttöä, minun puolestani jokainen saa juoda ihan niin paljon tai niin vähän kuin haluaa. Minusta on hienoa, että joku pystyy käyttämään alkoholia sivistyneesti, mutta koska minä en siihen ole koskaan kyennyt, on ainoa vaihtoehtoni elää kokonaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:01"]Entiset ja raististuneet ongelmakäyttäjät ovat pahimpia arvostelijoita. Ennemmin olen koko elämän kohtuukäyttäjä, kun puoli elämää juoppo ja toiset puolet absolutisti. [/quote] Olen entinen ongelmakäyttäjä enkä taatusti arvostele kenenkään alkoholinkäyttöä, minun puolestani jokainen saa juoda ihan niin paljon tai niin vähän kuin haluaa. Minusta on hienoa, että joku pystyy käyttämään alkoholia sivistyneesti, mutta koska minä en siihen ole koskaan kyennyt, on ainoa vaihtoehtoni elää kokonaan ilman.

[/quote]

No eihän kommentti tietenkään koskenut jokaista entistä ongelmakäyttäjää.

Vierailija
44/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieno? Kiitos kauniista sanoista.

Vierailija
45/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään jaksamista, vai sanotko samaa lapsistakin? Että on hienoa, kun lapset jaksavat olla juomatta? Kun en koskaan aloita, niin ei ole tarve "jaksaa" olla juomatta.

Vierailija
46/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tällä hetkellä voi juoda, mutta olen käyttänyt alkoholia lääkkeenä. Elämässäni on asioita, joiden kanssa olen todella yksin ja jotka ovat todella ristiriitaisia, ja tuntuu, että vain alkoholi auttaa niihin. Tosin hetkellisesti vain.

Vierailija
47/47 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia juominen on säälittävää, kun näkee kuinka aikuisella ihmisellä alkaa tehdä mieli alkoholia, hän alkaa käydä levottomaksi ja himoita juomista. Perjantain lähestyessä pitää keksiä jotkut kissanristiäiset että voi kiskoa viinaa... alkoholi hallitsee ihmistä.

En sääli bilettävää nuorisoa, hauskanpito kuuluu asiaan, säälin perheen äitejä ja isiä, jotka ovat jo hyvään ikään ehtineitä. Mutta ryyppy jos toinenkin on saatava. Päästävä pakoon arkea ja lapsia. Se on säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan