Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöt piirittävät 12-vuotiasta poikaani.

Vierailija
29.11.2014 |

12-vuotias poikani on aloittanut Instagramin ja Kikin käytön. Seuraus: 11 - 13 -vuotiaat tytöt ihailevat häntä ja haluavat tavata. Moni kutsuu häntä "kullakseen" ja "rakkaakseen". Näitä tyttöjä on nyt kymmenkunta.

Poika on hämillään näistä "rakkaudenosoituksista", koska hän ei ole vielä kypsä seurusteluun.  Olen antanut hänelle viisaita neuvoja, ja opettanut vanhanaikaista moraalia.

Minun mielestäni 12-vuotiaan pojan ei vielä pitäisi deittailla eikä alkaa seurustella, vaikka saman ikäluokan tytöt haluaisivatkin hänestä itselleen poikaystävän. Aika on myöhemmiin. 12-vuotias poika nyt kuitenkin on vielä lapsempi kuin samanikäinen tyttö.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliukseni laittoi myös instagramiiin kuvia yhdeksän vuotiaana ja saa pillua joka päivä t. julius

Vierailija
22/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani. Hyvä kun olet jutellut pojan kanssa jios in kerran hämillään. Antaisin nauttia huomiosta ja kehuista, voi tehdä hyvää herkän pojan ittsetunnolle. Mulla on jo 9veenä "poikaystävä" ja niin oli kutosluokallakin.. mutta ei se mitään hyvää ystävyyttä ja viatonta pussailua kummempaa ollut. Mielestäni oli tosi hienoja kokemuksia kun niin moni tuntuu elävän varsinkin kouluiän lähes kokonaan ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi homo, kun ei tytöt kiinnosta?

Vierailija
24/26 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyttö. ( 8 päivän päästä 13wee. ) Enkä oo sen kieroksi kuin kukaa munkaa!( Kehtaatkin vittuilla siinä. Et

sori vaa kielen käyttöö!!!) Mä oon fiksu, kaunis ja osaan puolustaa itteeni.(Koska oon oppinu jo 1weenä sen taidon. Osaan myöskin olla kiusaajia kohtaan idiootti samalla, mitalla kuin ne mua kohtaan.) Siinä kaikki. Moi!

Vierailija
25/26 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajatellaan niin, noi on tyhmiä sana valintoja. No ihan oikeest. Nää viestit tulee noin 4-vuotta myöhemmin.

Mutta ketä kiinnostaa niin haistakoot jotain mikä on rumasti sanottu, kaikille siis. Mutta minkä mää sille sitte voin kun te keskustelette, niin sanotusti sellasista asioista jotka pitäis ite selvittää/tehdä loppu, mutta omapa on asianne. Musta sen verran et jos jollaki on musta jotain valitettava tai jotain muuta, voitte keskustella avoimesti näiden kommenttien kautta. Ei muuta.

Moi!

Vierailija
26/26 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan vain instagram-hu0ria. Ne ovat kaikki kyllä täysikäisiä.