Rakastan sua Tuomas
Niin, siinäpä se. Olen päissäni ja jotta en tekstaisi sulle niin kirjoitan sen sitten tänne.
Kommentit (23)
Tuomas on mun, näpit irti senkin kanat.
Kiitos rakkaudentunnustuksestasi. Veturinpillini huutaa kuitenkin Joria. T: Tuomas-veturi
Hyvä! Kohdista kaikki humalainen tekstailuenergiasi meihin Av-mammoihin, niin ei tarvitse hävetä sitten aamulla.
Mikä siinä Tuomaksessa on niin ihanaa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:30"]Mikä siinä Tuomaksessa on niin ihanaa?
[/quote]
Se näyttää Ryan Goslingilta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:30"]Mikä siinä Tuomaksessa on niin ihanaa?
[/quote]
[/quote]
Ei muuten näytä, onneksi. Se on maailman ihanin. Tumma. Kiltti. Se ääni...
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:33"]Mistäs tämä tumma Tuomas on?
[/quote]
Vantaalla
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:30"]Mikä siinä Tuomaksessa on niin ihanaa?
[/quote]
[/quote]
Ei muuten näytä, onneksi. Se on maailman ihanin. Tumma. Kiltti. Se ääni...
Ap
[/quote]
Varo vaan sillä on kolme lasta kotona oottamassa ja äkäinen muija. ;-)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:30"]Mikä siinä Tuomaksessa on niin ihanaa? [/quote] Se näyttää Ryan Goslingilta. [/quote] Ei muuten näytä, onneksi. Se on maailman ihanin. Tumma. Kiltti. Se ääni... Ap
[/quote]
Mistä päin Suomea löytyy tuollaisia miehiä?
Tätä se on, kun teini saa liikaa viinaa. Hohhoijaa. Mitäs jos menisit nukkumaan?
Oih, tuommoisesta Tuomaksesta mäkin tykkäsin kun oli 9-vuotias!!!
Kiva ketju aloittajalta:) Joillakin mollaajilla taitaa olla paha olla... Minäkin rakastan erästä. :)
Mulla on Tuomas eikä hänestä muille heru. On tumma ja kiltti, näin ihanaa miestä ei ole ollutkaan. Ääni on hunajaa..Hän myös pysyy omana sillä oon lupautunut hälle. Meidän pikkuinen syntyy pian, tulee olemaan mitä parhain isi<3
Ap on kylläkin jo 30 paremmalla puolella. Mutta olo kuin teinillä, myönnetään. Tässä ei ole mitään järkeä, tämä Tuomas ei todellakaan paperilla ole järkivalinta ollenkaan, mutta silti hän tuli ja muutti maailmani. Ei millään ulkoisella ole mitään väliä, ei rahalla ei statuksella. Te jotka ehditte vielä harkita valintojanne: muistakaa että tärkeintä on se että miehen kanssa on leppoisaa ja hänellä on hyvä sydän. Mikään raha tai mitkään puitteet eivät voi sitä korvata.
Well done.